Stary olej silnikowy

Data: 2009-10-11 12:37:12
Autor: Adam Szewczak
Stary olej silnikowy

Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości news:has8c9$dnr$1inews.gazeta.pl...
mam w baniaczku ok. 6 litrow przepracowanego oleju.

Bede sie go probowal pozbyc jadac w przyszlym tygodniu do ASO na przeglad i wymiane oleju w swoim autku (ale nie wiem jeszcze czy przyjmna rowniez ten przepracowany).

Gdzie najlepiej uderzyc z tym olejem, jakies stacje, warsztaty, punkty odbioru toksycznych substancji, etc.
Okolice Tarnowskich Gor (ew. rejon GOP).

Nie interesuje mnie skladowanie tego u siebie, lub - co gorsza - wylewanie tego do pobliskiego rowu.

Druga sprawa: znalazlem jeszcze w garazu stary aukumulator samochodowy, oraz akumulatory zelowe po UPS'ach.

Trzecia sprawa (nie samochodowo - ale jak juz to ciagne): stary sprzet komputerowy/elektronika - wywalilbym tez tego troche.

--

    http://www.elektrosmieci.pl/

tu masz liste punktow odbioru.

Zasadniczo wiekszosc punktow typu "MPO" ma juz takie pojemniki.
Akumulatory tez ta punkow recyclingu

PZDr
Adam

Stary olej silnikowy