Stary pedzio mnie dzi¶ podrywał... ;}

Data: 2009-08-10 11:33:35
Autor: Tzva Adonai
Stary pedzio mnie dzi¶ podrywał... ;}
Kontrahent z Włoch w wieku koło 60tki, go¶ć jest prezesem Olivetti,
bogaty jak ja pierdolę... ;}.. Podczas konferencji zacz±ł mnie głaskać
po dłoni i jednoznacznie się przygl±dać, zacz±ł mi pierdolić co¶ o
niesamowitym błękicie moich oczu..  Musiałem skłamać, że jestem
żonaty, obrazić go nie mogłem z oczywistych powodów... ;}

Data: 2009-08-10 13:11:54
Autor: Antenka
Stary pedzio mnie dzi¶ podrywał... ;}
I co powiedział? Tzvelek, you have blue eyes like italian sky? Włosi
to picerzy..

Antenka

Data: 2009-08-10 13:46:39
Autor: Antenka
On 10 Sie, 22:33, "marek" <mawisniew...@gmx.de> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomo¶cinews:4cf78ce1-ec17-4bfb-8220-32464d5f06f9f10g2000vbf.googlegroups.com...

> I co powiedział? Tzvelek, you have blue eyes like italian sky? Włosi
> to picerzy..

> Antenka

"Du hast Nase, wie ein Italiener" - to byl komplement.

Tzvelek pisał co¶ o oczach.

Antenka

Data: 2009-08-11 00:22:48
Autor: Antenka
Stary pedzio mnie dzi¶ podrywał... ;}
..

Tzvelek pisa co o oczach.

Antenka

o jakich oczach?

Oj Tzvelek, chyba za młody jeste¶ na miłorz±b japoński co :D?
Napisałe¶ wyżej, że italianiec podziwiał błękit twoich oczów :).

Antenka

P.s. Ten stary, co cię molestował pod stołem.

Data: 2009-08-11 11:30:38
Autor: Panslavista
Stary pedzio mnie dzi¶ podrywał... ;}

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci
..

[...]

Miał na oku jedno br±zowe oczko...

Data: 2009-08-11 11:49:42
Autor: raff
[...]

Sponsorzy to sie bij± o Bilyka.

R.

Data: 2009-08-10 22:34:10
Autor: awe
Stary pedzio mnie dzi¶ podrywał... ;}

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cf78ce1-ec17-4bfb-8220-32464d5f06f9f10g2000vbf.googlegroups.com...
I co powiedział? Tzvelek, you have blue eyes like italian sky? Włosi
to picerzy..

Antenka
-- -- -- -- -- -- --
kurde jestem nie na czasie. myslalem ze olivetti zbankrutowal 5 lat temu - a jednak nie, dyszy
awe

Data: 2009-08-12 11:26:36
Autor: Andrzej Kokakolski
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
I co powiedział? Tzvelek, you have blue eyes like italian sky?

Powiedzial: "Bella Cvella con gli occhi azzurri"   :)

AK

Data: 2009-08-12 11:36:57
Autor: Andrzej Kokakolski
Stary pedzio mnie dzi¶ podrywał... ;}
I jeszcze mu zaspiewal"

"Occhi tuei belle brillano
Come i due stelle scintillano"

:)

AK

Data: 2009-08-11 12:30:44
Autor: raff
Antenka pisze:
[...]

Wystarczy dac znac pedziowi ze Bilyk jednak nie jest zonaty, hehe.

R.

Data: 2009-08-11 04:48:21
Autor: Pistacjusz
[...]

¦wietna wiadomo¶ć. Stary pedzio poużywa sobie trochę, Tzva będzie miał
parę euro na beznynę do motorynki a my będziemy mieli spokój -
przynajmniej przez czas kiedy Tzva dupa będzie boleć.

Data: 2009-08-11 09:33:25
Autor: Kudłaty Konservateesta
Stary pedzio mnie dzi¶ podrywał... ;}
I oczywi¶cie wazelinujesz? NTG! Zapraszam na pl.pregierz

Stary pedzio mnie dzi¶ podrywał... ;}