Stary plecak z lidla. Pytanie o pojemno¶æ.

Data: 2010-04-18 14:45:48
Autor: piecia aka dracorp
Stary plecak z lidla. Pytanie o pojemno¶æ.
Witam
Ktoś kojarzy jakiej pojemności są ten plecaki:
http://img706.imageshack.us/img706/6068/kg2008036.jpg

Kiedyś był sprzedawany w lidlu. Trochę mi się zniszczył i przydałoby się kupić nowy, ciut większy.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-04-19 12:03:02
Autor: Tomasz Minkiewicz
Stary plecak z lidla. Pytanie o pojemność.
On Sun, 18 Apr 2010 14:45:48 +0000 (UTC)
piecia aka dracorp <xxx@onet.pl> wrote:

Witam
Ktoś kojarzy jakiej pojemności są ten plecaki:
http://img706.imageshack.us/img706/6068/kg2008036.jpg

Czy on ma dwie osobne komory na górze i na dole?
Bezskutecznie szukam od dawna dwukomorowego, żeby nie musieć
wszystkiego wyjmować, jak chcę wyciągnąć łańcuch.

A skoro już o plecakach (wprawdzie nie spełniających Twoich wymagań),
to parę dni temu kupiłem w GoSporcie dość przyjemny i śmiesznie
tani plecaczek. Nieduży, siatka przy plecach, całkiem sensownie
pomyślany (z dokładnością do zupełnie idiotycznego mocowania pasa
piersiowego i zupełnie zbędnego w czymś tak małym pasa biodrowego).
Nazywa się Andina 27 (ale jeśli to pojemność, to chyba w uncjach),
a kosztował jedyne 60 zł. IMHO warto się zainteresować. Chyba jakąś
obniżkę zrobili, bo mam wrażenie, że ten sam w zeszłym sezonie
kosztował więcej.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-04-19 12:22:40
Autor: piecia aka dracorp

<xxx@onet.pl> wrote:

[...]

Na dole ma małą kieszonkę. Od góry ma 3: 1) z siateczką na pierdółki, na wierzchu
2) główna wewnętrzna
3) na camelback
+ 2 boczne. Wcześniej dodatkowo był nieprzemakalny. Szkoda że nie ma ich znowu w Lidlu.

[...]Ja się zastanawiam nad Deuterem Race EXP Air + coś wiekszego coś około 25-30l.

--
piecia aka dracorp
pisz na: rogoza kropka piotr at wp kropka eu

Data: 2010-04-20 16:09:00
Autor: Tomasz Minkiewicz
Stary plecak z lidla. Pytanie o pojemność.
On Mon, 19 Apr 2010 12:22:40 +0000 (UTC)
> [...]

3) na camelback
+ 2 boczne. Wcześniej dodatkowo był nieprzemakalny. Szkoda że nie ma ich znowu w Lidlu.

Dzięx.
Nie wie ktoś, jak zmotywować Lidla, żeby znowu takie rzucili? :)
Camelback i nieprzemakalność w miejskim plecaku są mi wprawdzie zbędne
(choć i nie przeszkadzają), ale poza tym – jak zaprojektowany specjalnie
dla moich potrzeb.