Stary pryk...

Data: 2009-07-18 08:26:10
Autor: Tzva Adonai
Stary pryk...
Chyba znamy jeden z powodów - oczywiście poza ogromną miłością - dla
których Andrzej Łapicki postanowił poślubić uroczą, młodszą o 60 lat
teatrolog Kamilę Mścichowską. Otóż znany aktor po prostu chciał, żeby
wszyscy zazdrościli mu tak pięknej żony.

"Myślę, że nie tylko moi koledzy, ale i wszyscy mężczyźni zazdroszczą
mi takiej pięknej kobiety" - wyznał "Faktowi" Andrzej Łapicki.

http://www.dziennik.pl/zycienaluzie/article417172/Lapicki_Wszyscy_zazdroszcza_mi_zony.html

***

Ciekawe czy chadzają do łóżka z butlą tlenową...

Data: 2009-07-18 17:46:32
Autor: boukun
Stary pryk...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:9b4a122e-eb16-4e84-9053-7d217d50f83ew41g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

A zwłaszca moja teściowa mu zazdrości.

boukun

Data: 2009-07-19 09:50:16
Autor: cytryna
Stary pryk...

[...]

Boukun coś dla twojej teściowej:http://www.zootube365.com/animal-sex/horse-and-
woman/1446/

Data: 2009-07-18 21:18:16
Autor: jadrys
Stary pryk...
Tzva Adonai pisze:
[...]

Ale chadzają, i to się liczy.. Co z tego że ktoś jest młody i "sprzęt" ma na medal jak go nie używa..

Data: 2009-07-19 08:32:08
Autor: konserwator
Stary pryk...

[...]

to cos takiego jak ten wasz prezydent izraela co mial zwiazki z "dziewczynkami"?

Stary pryk...