Stary router vs nowy - kolosalna różnica

Data: 2013-12-22 21:52:59
Autor: Mr. Misio
Stary router vs nowy - kolosalna różnica
Użytkownik Marcin N napisał:
Jakiś czas temu zepsuł mi się stary router wifi D-Linka. Miał już swoje
lata - na pewno ponad 5. Był to jakiś tani model.

Kupiłem nowy tani model, też D-Linka (za 90 zł). Różnica w szybkości
jest KOLOSALNA.

Stary osiągał do 2MB/s (czyli jakieś 16 Mbit/s), nowy dociąga do górnej
granicy łącza: 60 Mbit (ponad 7 MB/s). Oczywiście na tym samym
komputerze testowym (tani laptop Asusa).

Wniosek: warto wymienić staruszka na młodzieniaszka.

Podaj modele z czego na co ;)

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

   pl.rec.gry.komputerowe - thank you very much!
   http://www.youtube.com/watch?v=i1Cs5fPagno ;)

Stary router vs nowy - kolosalna różnica