Stary rower rehabilitaqcyjny - gumowe koło na opone z dętką ?

Data: 2009-05-18 10:57:00
Autor: Rafał VFR
Stary rower rehabilitaqcyjny - gumowe koło na opone z dętką ?
Witam
Kupiłem na starociach taki rower z myślą o tym, że jak nie będę mógł wychodzić (dyżury z młodszym) to poprubje popedałować w domu.
Nie cierpię takiej formy ale mam szczery zamiar sie zmusić - bo po ostatnich wyczynach i czasach widać, że jak sie nie jeździ to i forma spada ....
No ale do rzeczy.
Rower ma lekkie bicie w kole i trochę większe w samym tym gumowym pełnym kole.
Wałek lekkie rowki - no ale; wymyśliłem sobie, że zamiast gumowego koła założe zwykłe "dmuchane"
Opona 20 zł dętka 10 .... tyle jeszcze mam :-)
Rolka dociskowa nie ma żadnej spręzyny ani nic - więc każda nierówność to straszne problemy.
Jednak poza trwałości czy jest coś jeszcze o czym nie wiem ? dlaczego tak nie powinno sie robić ?
Bo jak usunę już tą pełną gume to wątpię, że uda mi się założyć ponownie .....

Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski

Stary rower rehabilitaqcyjny - gumowe koło na opone z dętką ?