Stary samochód - co sprawdzic przy zakupie

Data: 2011-12-27 04:57:05
Autor: Michał
Stary samochód - co sprawdzic przy zakupie
11. Narzedzia do zmiany kola zapasowego w bagazniku, apteczka, trojkat, gasnica, itp

Przemek

Ja robię tak:

-Patrze na oko czy nie jest wspawana jakaś ćwiartka, albo coś pospawane
-Potem patrze po wszystkich napinaczach pasów
-Potem czy są poduszki i przelatuje po wszystkich pasach jeszcze raz
-Potem numery szyb, śruby mocujące maskę, bagażnik, nadkola, śrubki plastików
-Potem naciskamy wszystkie guziki jakie się da i patrzymy co działa,
potem się przyglądamy w kompie czy wszystko ok - jak nam sprzedawca na złość języka nie zmienił na niemiecki.

odpalamy:

-czy nie dymi ;) na biało lub czarno
-czy w wodzie oka nie pływają
-czy w oleju woda nie pływa
-no i rura 1,2,3 puszczamy kierownice, stop -jeszcze raz rura tylko teraz żwirek 2 kołami,  na tym samaym hamulce z puszczoną kierownicą (test ASRów, ABS i tej całej reszty).
-jak automat to czy nie szarpie i dłuższa zabawa R N D N R N D...
-wychodzimy i słuchamy czy silnik cicho chodzi.

-jak cicho, to do przejrzenia "za 50pln" u pana diagnosty żeby
zobaczył czy podwozie całe i czy mu spalanie i inne duperele w normie wychodzą

Pozdrawiam!

Data: 2011-12-27 04:59:55
Autor: Michał
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]

-jak cicho, to do przejrzenia "za 50pln" u pana diagnosty żeby
zobaczył czy podwozie całe i czy mu spalanie i inne duperele w normie wychodzą

zapomniałem, obowiązkowa jada po progach, lub nierównym
4 szyby otwarte na maxa i słuchamy zawieszenia.

--

Stary samochód - co sprawdzic przy zakupie