[ID] Stary spektakl Teatru TVP

Data: 2009-08-16 13:50:59
Autor: Grynio
[ID] Stary spektakl Teatru TVP
Przepraszam, że na grupę dotyczącą filmu, ale gryzie mnie to już kilka dni.
Prośba o identyfikację starego spektaklu telewizyjnego, być może Teatru Sensacji Kobra. Lata 70-te lub 80-te.
Jak dobrze pamiętam - tylko dwaj aktorzy, jeden to Michał Pawlicki, drugiego nie pamiętam. Pawlicki grał ekscentrycznego pisarza kryminałów czy milionera, który był miłosnikiem zawiłych konstrukcji logicznych. Próbuje wrobić w morderstwo przypadkowego turystę. Toczy swoistą grę logiczną między nim a ofiarą. Na końcu chyba wyjaśnia prawdę. Po kilku latach do domu milionera zgłasza się rzekomy inspektor policji, który oskarża własciciela o zbrodnię. Gra toczy się od nowa, a inspektorem okazuje się jego wcześniejsza ofiara.
W biografii M.Pawlickiego nic mi nie pasuje do tego spektaklu. Może ktoś pomoże ?

Data: 2009-08-16 19:11:47
Autor: Malkontent
[ID] Stary spektakl Teatru TVP
Dnia Sun, 16 Aug 2009 13:50:59 +0200, "Grynio" <Grynio@post.pl>
napisał:

[ciach]

Może "Szach królowi"? Ale przyznam, że strzelam na ślepo.

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2009-08-17 07:24:29
Autor: Rytelski
[ID] Stary spektakl Teatru TVP
Prawdopodobnie jest to spektakl "Detektyw" Antony'ego Shaffera z 1980 roku.
http://www.e-teatr.pl/en/realizacje/2655,szczegoly.html

Data: 2009-08-19 18:54:49
Autor: Grynio
Użytkownik "Rytelski" <rytel@hot.pl> napisał w wiadomości news:h6api5$ddg$1pippin.nask.net.pl...
Prawdopodobnie jest to spektakl "Detektyw" Antony'ego Shaffera z 1980 roku.
http://www.e-teatr.pl/en/realizacje/2655,szczegoly.html

Dzięki, 100% trafienie!

[ID] Stary spektakl Teatru TVP