Stary telefon do internetu i działa!!!

Data: 2015-06-11 20:59:35
Autor: Pszemol
Stary telefon do internetu i działa!!!
<suryga@gmail.com> wrote in message news:001e0072-94d4-4802-a43c-5d47c8674f0egooglegroups.com...
Mam w play 250 MB "za darmo"
Postanowiłem skorzystać i uruchomiłem swoją
starą nokie X2-00 z baterią z przed 3 lat.
I szok działa dłużej niż roczny blackbery żony a na pewno 5+ godziny.
Wykorzystuje ją do trybu tekstowe i jest OK
chociaż niektóre blogi na blogspot chodzą naprawdę ciężko.

Specyfikacja :
http://www.mgsm.pl/pl/katalog/nokia/x2/Nokia-X2.html

czyli edge i gprs klady 32 (cokolwiek to znaczy).

moje pytanie

Nie mogę zainstalować klienta poczty nokia mail.
Dlaczego?

Jak będę kupował kolejny telefon co powinien mieć
żeby CIUT lepiej chodził a nie stracił cudownej cechy
mojej obecnej Noki czyli DŁUGOTRWAŁEGO działania.

Mój 5-letni iPhone4 działa sporo dłużej niż 5 godzin :-)
Używam go jako główny telefon codziennie i nie mam
problemów z instalacją żadnych klientów mail: poczta działa.
Po co taki hardcore robić z EDGE jak możesz mieć 3G? :-)

Data: 2015-06-13 11:14:03
Autor: suryga
Stary telefon do internetu i działa!!!
Mój 5-letni iPhone4 działa sporo dłużej niż 5 godzin :-)
I nie latasz za ładowarką z paniką w oczach po dwóch godzinach?

Przez pół roku miałem dotykowca służbowego z dwoma rdzeniami.
A jak chciałem gdzieś zadzwonić to mnie szlag trafiał.
A kupowanie telefony za 2kzł który nie może spaść na podłogę.
Szkoda mi pieniędzy których nie mam:)

Stary telefon do internetu i działa!!!