Stary zasilacz - nowa płyta główna

Data: 2010-02-06 01:05:25
Autor: maX
Stary zasilacz - nowa płyta główna

Użytkownik "RoboD" <robert.dz_usun_spatrap_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:pzo6wlijunip$.dlgrobert.dz...
Witam

Posiadam zasilacz Chieftec HPC-360-302 360W. Czy będzie on w stanie
obsłużyć komputer, którego składnikami będą m.in.
- AMD Athlon II x3 435
- DDR3 4GB
- płyta Gigabyte GA-MA785GT-UD3H
- HDD 500GB
Będę używał wbudowanej grafiki, nie planuje z powyższym zasilaczem
żadnego podkręcania sprzętu.

Niedawno składałem x4 620 na 785 Asusa, też z integrą, do zasilacza Modecom 300W. Działa bez problemu.

Na nowej płycie znajduje się gniazdo zasilania opisane jako ATX_12_2X4.
Czy możliwe jest podłączenie w/w Chiefteca do płyty za pomocą jakiś
dodatkowych przejściówek, bo z tego co zrozumiałem z manuala zasilanie
to jest chyba obowiązkowe.

Płyty ze schematem zasilania 24+8 działają z reguły z zasilaczami 20+4 (powinno pisać w manualu). Ty masz zasilacz 24+4, więc prawie napewno będzie działać.

Stary zasilacz - nowa płyta główna