Starzenie się a rower. Jak żyć? :)

Data: 2012-10-31 23:07:05
Autor: Jacek G.
Starzenie się a rower. Jak żyć? :)
W dniu 2012-10-28 17:14, PK napisał(a)::
Z okazji wczorajszej uroczej aury zebrało mi się na podsumowanie sezonu
2012. Wnioski: było fatalnie i beznadziejnie.

ZmieniÅ‚ mi siÄ™ tryb życia (studia ->  praca).
Hmm, to co powiesz jak dojdzie ... -> żona -> dziecko ;)
--
Jacek G.

Data: 2012-10-31 15:15:50
Autor: Rowerex
Starzenie siê a rower. Jak ¿yæ? :)
On 31 Pa¼, 23:07, "Jacek G." <"jginter[wytnij]"@wp.pl> wrote:
W dniu 2012-10-28 17:14, PK napisa³(a)::> Z okazji wczorajszej uroczej aury zebra³o mi siê na podsumowanie sezonu
> 2012. Wnioski: by³o fatalnie i beznadziejnie.

> Zmieni³ mi siê tryb ¿ycia (studia ->  praca).

Hmm, to co powiesz jak dojdzie ... -> ¿ona -> dziecko ;)

Jak "dojdzie" to nici z jazdy, ale jak taka _dojedzie_ rowerem, to
dziecko bêdzie dwóch lub nawet czterech peda³ów ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2012-11-02 21:51:24
Autor: kawoN
W dniu 12-10-31 23:07, Jacek G. pisze:
W dniu 2012-10-28 17:14, PK napisał(a)::

ZmieniÅ‚ mi siÄ™ tryb życia (studia ->  praca).
Hmm, to co powiesz jak dojdzie ... -> żona -> dziecko ;)

He - ale faktycznie szok jest największy gdy trzeba
na 8h zasiąść przed biurkiem...
Przy pierwszym dziecku wydaje się, że koniec świata,
przy drugim człowiek sobie zdaje jaki był głupi przy pierwszym :)
- dalej nie testowałem :)

--
kawoN
-

Data: 2012-11-02 23:37:43
Autor: PK
On 2012-11-02, kawoN <bike4win@bike4win.pl> wrote:
He - ale faktycznie szok jest największy gdy trzeba
na 8h zasiąść przed biurkiem...

9h+ :).
I żeby było jasne - to nie jest dla mnie nowa sytuacja, bo jestem
przyzwyczajony do siedzenia przy kompie przez pół doby (albo całą dobę
jak trzeba). Problemem jest oczywiście brak elastyczności. Na studiach
można sobie upchnąć zajęcia i naukę, a praca wymusza pewną reorganizację
życia :).

Przy pierwszym dziecku wydaje się, że koniec świata,
przy drugim człowiek sobie zdaje jaki był głupi przy pierwszym :)
- dalej nie testowałem :)

Ja w ogóle nie testowałem i nawet nie planuję. Wyskakujecie od razu
z dziećmi jak moja babcia :D.

Pytałem o szosówki, a zeszło na ciąże. Tak czy siak temat chwilowo
odsunięty ("uszosowię" to co mam, żal mi kasy na nowy rower w sezonie
soli drogowej)). Na wiosnÄ™ siÄ™ zobaczy (promocje, resztki itp).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-11-05 11:05:21
Autor: kawoN
On 2012-11-02, kawoN <bike4win@bike4win.pl> wrote:

Ja w ogóle nie testowałem i nawet nie planuję. Wyskakujecie od razu
z dziećmi jak moja babcia :D.

To tak żebyś nie użalał się nad sytuacją
- korzystaj bo masz świetne warunki :)

--
kawoN
-

Data: 2012-11-03 10:14:00
Autor: odziu
Starzenie siê a rower. Jak ¿yæ? :)
W dniu 2012-11-02 21:51, kawoN pisze:
Przy pierwszym dziecku wydaje siê, ¿e koniec ¶wiata,
przy drugim cz³owiek sobie zdaje jaki by³ g³upi przy pierwszym :)
- dalej nie testowa³em :)

Przy pierwszym dziecku, rodzice wygotowujê smoczek za ka¿dym razem jak spadnie na ziemiê, przy drugim tylko obcieraj± o ubranie przed ponownym w³o¿eniem dziecku do buzi, a przy trzecim, gdy pies porwie dziecku smoczek to sprawa dziecka, ¿eby ten smoczek odzyskaæ.

To dowcip, ale tak naprawdê to wie cz³owiek co i jak, dopiero przy wnuczkach.

--
Piotr Ratyñski

Data: 2012-11-05 11:05:58
Autor: kawoN
Starzenie siê a rower. Jak ¿yæ? :)
W dniu 12-11-03 10:14, odziu pisze:

To dowcip, ale tak naprawdê to wie cz³owiek co i jak, dopiero przy
wnuczkach.

Ale i tak go ju¿ nikt nie s³ucha :)

--
kawoN
-

Data: 2012-11-05 08:53:48
Autor: cytawa
kawoN pisze:

[...]

Go on.

Przy trzecim jest wreszcie normalnie a przy czwartym to juz sama przyjemnosc.

- dalej nie testowałem :)

Jan Cytawa

Data: 2012-11-05 11:16:48
Autor: kawoN
W dniu 12-11-05 08:53, cytawa pisze:

Go on.

Przy trzecim jest wreszcie normalnie a przy czwartym to juz sama
przyjemnosc.

No nie wiem, na razie mi kobitki wychodzÄ…
a ich nadmiar w domu nie jest pożądany ;)

--
kawoN
-

Starzenie się a rower. Jak żyć? :)