Starzenie się a rower. Jak żyć? :)

Data: 2012-10-31 04:36:37
Autor: piotr.tarasiuk
Starzenie się a rower. Jak żyć? :)
W dniu niedziela, 28 października 2012 17:14:43 UTC+1 użytkownik PK napisał:
Z okazji wczorajszej uroczej aury zebrało mi się na podsumowanie sezonu

2012. Wnioski: było fatalnie i beznadziejnie.

Zmienił mi się tryb życia (studia -> praca).

Aktualnie moja jazda wygląda tak: max 3 razy w tygodniu udaje mi się

po pracy wyrwać na chwilę (2-3h) na miasto (lasy poza zasięgiem:/).

Na rower mogę też poświęcić jeden dzień weekendu.

Cześć
abstrahując od sprzętu to osobiście przestałem się wyrywać na rower po pracy - codziennie wyrywam się na rowerze do i z pracy a w weekend coś dłuższego - jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma... :-) chyba że pracujesz w domu :-)

pozdro Piotr

Starzenie się a rower. Jak żyć? :)