[OT] Stasio P.! Ty STARA DUPO!!!

Data: 2011-10-05 00:41:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[OT] Stasio P.! Ty STARA DUPO!!!
Wszystkiego Najlepszego z okazji 30 rocznicy wydania pierwszego wrzasku na tym Ĺ‚ez padole!

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-10-05 06:54:11
Autor: Radarro
[OT] Stasio P.! Ty STARA DUPO!!!
Najlepszego Rafal!

Byly Wroclawiak z tego samego rocznika :)  --

Data: 2011-10-05 22:19:52
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[OT] Stasio P.! Ty STARA DUPO!!!
W dniu 2011-10-05 08:54, Radarro pisze:
Najlepszego Rafal!
Byly Wroclawiak z tego samego rocznika :)

A dziękuję :) mimo ukrytej przekory i złośliwego sqr*ysyństwa w tych życzeniach ;)

P.S. Czy można prosić tych, którzy tego jeszcze nie zrobili o wrzucenie mnie dziś do KF'a ? :) Upijam się na smutno, więc może być hardcore ;)

--
          Czas na odwaĹĽne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-10-06 14:09:47
Autor: Seba
[OT] Stasio P.! Ty STARA DUPO!!!
Dnia Wed, 05 Oct 2011 22:19:52 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
P.S. Czy można prosić tych, którzy tego jeszcze nie zrobili o wrzucenie mnie dzi¶ do KF'a ? :) Upijam się na smutno, więc może być hardcore ;)

Eeee. Z dużej chumury mały deszcz ;)

PS. Najlepszego oczywi¶cie. Przyjezdny Gówniarzu. ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-10-06 20:46:54
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[OT] Stasio P.! Ty STARA DUPO!!!
W dniu 2011-10-06 14:09, Seba pisze:

Eeee. Z dużej chumury mały deszcz ;)

Było blisko. Zasnąłem w opakowaniu z kompem przy twarzy i edytowaną wiadomością :)

Data: 2011-10-07 09:38:54
Autor: Martin Fox
[OT] Stasio P.! Ty STARA DUPO!!!
Dnia Wed, 05 Oct 2011 00:41:08 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Wszystkiego Najlepszego z okazji 30 rocznicy wydania pierwszego wrzasku na tym łez padole!

Troszkę spóĽnione, ale szczere - wszystkiego najlepszego Stasiu :P
BTW Mieli¶my się na łychę zgadać...

--
Martin Fox

Data: 2011-10-07 19:36:55
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[OT] Stasio P.! Ty STARA DUPO!!!
W dniu 2011-10-07 09:38, Martin Fox pisze:

Wszystkiego Najlepszego z okazji 30 rocznicy wydania pierwszego wrzasku
na tym Ĺ‚ez padole!
Troszkę spóźnione, ale szczere - wszystkiego najlepszego Stasiu :P
BTW Mieliśmy się na łychę zgadać...

Od poniedziałku chwilowo będę we Wrocławiu, więc jakby co to w ten deseń można uskutecznić manewry. Do niedzieli warszafka.

Data: 2011-10-08 11:50:42
Autor: Martin Fox
[OT] Stasio P.! Ty STARA DUPO!!!
Dnia Fri, 07 Oct 2011 19:36:55 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

[...]

Ja od niedzieli Clermont-Ferrand, więc jak co¶ to dopiero w okolicy
grudnia.

--
Martin Fox

[OT] Stasio P.! Ty STARA DUPO!!!