Staszic o przyczynach szkodliwości Żydów

Data: 2009-07-17 19:48:38
Autor: abc
Staszic o przyczynach szkodliwości Żydów
STASZIC Stanisław.: "O przyczynach szkodliwości Żydów i o środkach
usposobienia ich, aby się społeczeństwu użytecznymi stali.". Lwów 1875

Kolejne wydanie znanego opracowania:
http://www.tedeum.pl/tytul/858,O-przyczynach-szkodliwosci-zydow

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-07-17 20:14:24
Autor: Tzva Adonai
Staszic o przyczynach szkodliwościŻydów
STASZIC Stanisław.: "O przyczynach szkodliwości Żydów i o środkach

Antysemickie bydle ten Staszic, sprostytuowany potomek Targowiczan o ruskich
ryjach...

***

Stanisław Staszic - ksiądz katolicki, przez niemal 20 ostatnich lat życia nie
pełnił jednak posługi pasterskiej i nie nosił sutanny, ze względu na swoją
słabość do płci pięknej.

Pod względem ideowym skłaniał się ku panslawizmowi (szczególnie po 1815 roku).

Zwolennik rosyjskiej kurateli nad Polską i ścisłej współpracy z rosyjskim zaborcą.

Data: 2009-07-17 20:19:57
Autor: Tzva Adonai
Staszic o przyczynach szkodliwościŻydów
> STASZIC Stanisław.: "O przyczynach szkodliwości Żydów i o środkach

Kolejny dowód na propagowanie ostrego antysemityzmu przez wydawnictwa kościelne... ***

"Tedeum" - wydawnictwo tradycji katolickiej

Wydawnictwo Te Deum sp. z o.o., ul. Garncarska 32, 04-886 Warszawa, tel. (022)
615 28 60

Data: 2009-07-19 12:36:06
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:12d2.0000010c.4a60c0cdnewsgate.onet.pl...
> [...]

"Tedeum" - wydawnictwo tradycji katolickiej

Wydawnictwo Te Deum sp. z o.o., ul. Garncarska 32, 04-886 Warszawa, tel. (022)

-- -- -- -- -- -- -- -- -
ale ta ksiazka zostala wydana dawno temu kiedy tego wydawnictwa nie bylo jeszcze na rynku. Ja rozumiem gdyby tekst byl jakos inspirowany, ale on juz istnial. zakladam ze wydawnictwo ma wiecej publikacji roznego typu, a ze znalazl sie wsrod nich staszic nie ma nic zlego. o zydach wypowiada sie na paru stronach. zreszta bardzo slusznie
awe

Data: 2009-07-19 12:48:26
Autor: Panslavista

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> "Tedeum" - wydawnictwo tradycji katolickiej
>
> Wydawnictwo Te Deum sp. z o.o., ul. Garncarska 32, 04-886 Warszawa, tel.

-- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

Dawno napisane, ale jakie aktualne!!!
Przebija pełne rozeznanie działań parchów.

Data: 2009-07-20 01:40:26
Autor: awe

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h3utpd$fke$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

> "Tedeum" - wydawnictwo tradycji katolickiej
>
> Wydawnictwo Te Deum sp. z o.o., ul. Garncarska 32, 04-886 Warszawa, > tel.

[...]

dokladnie - uczylismy sie na lekcji historii o Staszicu ale nic nie wspominano ze popelnil tak trafne dzielo. widac nie docenialem jego inteligencji i przenikliwosci.
awe

Data: 2009-07-17 21:42:33
Autor: awe
Staszic o przyczynach szkodliwości Żydów
Znam te pozycje. Bardzo ciekawa
awe

Staszic o przyczynach szkodliwości Żydów