Staszic o przyczynach szkodliwości Żydów

Data: 2012-07-26 09:55:32
Autor: abc
Staszic o przyczynach szkodliwości Żydów
STASZIC Stanisław.: "O przyczynach szkodliwości Żydów i o środkach
usposobienia ich, aby się społeczeństwu użytecznymi stali.". Lwów 1875

Kolejne wydanie znanego opracowania:
http://www.tedeum.pl/tytul/858,O-przyczynach-szkodliwosci-zydow

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2012-07-26 11:06:06
Autor: pulsar
W dniu 2012-07-26 09:55, abc pisze:
STASZIC Stanisław.: "O przyczynach szkodliwości Żydów i o środkach
usposobienia ich, aby się społeczeństwu użytecznymi stali.". Lwów 1875

... a tu:
http://www.podprad.org/archiwum-2.php?idg=102&tyt=KOMENTARZE:%20Panie%20Stanis%C5%82awie,%20o%20co%20chodzi?

ciekawe rozważania o szkodliwości katolicyzmu... cytat:
"...pewnie kiedyś to był sobie dobry katolicyzm, który sprzyjał wolności, własności i sprawiedliwości (klasycznej), ale później jakieś psubraty tak go poprzekręcały, że teraz jest siedliskiem socjalistycznej myśli będącej "specyficznym ilorazem teorii naukowej i bzika".

Data: 2012-07-26 12:08:30
Autor: abc
Staszic o przyczynach szkodliwości Żydów
Jesteś Żydem czy janczarem Urbana?

O janczarach można poczytać np. tu http://213.180.130.202/10609,haslo.html

"Janczarowie (z tureckiego "nowe wojsko"), regularna, doborowa piechota
turecka, utworzona ok. 1330. Początkowo do korpusu janczarów rekrutowano
jedynie młodych brańcow chrześcijańskich, poddawanych specjalnemu szkoleniu
ideologicznemu i religijnemu (przejście na islam), które powodowało, że
wychowani w fanatyzmie i ślepym posłuszeństwie janczarowie stali się trzonem
armii tureckiej."

Janczarowie Urbana, to ochrzczeni katolicy, którzy po wypraniu mózgów wraz z
Żydami wściekle atakują polskość i Kościół katolicki plując do własnego
gniazda.

Data: 2012-07-26 13:52:57
Autor: pulsar
W dniu 2012-07-26 12:08, abc pisze:
Jesteś Żydem czy janczarem Urbana?

Nie jestem Żydem ani czyimkolwiek janczarem.

Janczarowie Urbana, to ochrzczeni katolicy, którzy po wypraniu mózgów
wraz z
Żydami wściekle atakują polskość i Kościół katolicki plując do własnego
gniazda.

A czyim ty jesteś janczarem ? Dla którego biskupa
pracujesz, uparcie zasrywając tę grupę polityczną
tematyką religijną ?

Wiele osób zwracało ci już uwagę, że tu, jest to
niestosowne a ty z krzyżackim uporem, po chamsku,
wciskasz na siłę te swoje katolickie 'świętości'.

Dlaczego to robisz ? Dla idei, dla pieniędzy, czy
ze zwykłej głupoty?

pulsar

Data: 2012-07-26 13:58:27
Autor: Observatore
Staszic o przyczynach szkodliwości Żydów
pulsar <pulsar123@galaktyka.pl> napisał(a): Dlaczego to robisz ? Dla idei, dla pieniędzy, czy
ze zwykłej głupoty?

*******************************

psychika trolli jest zagadka nawet dla psychiatrow:)

Data: 2012-07-26 16:22:46
Autor: pulsar
W dniu 2012-07-26 15:58,  Observatore pisze:

psychika trolli jest zagadka nawet dla psychiatrow:)

Jasne, ale to wyjątkowo nawiedzony troll...
nadaje chyba wprost z jakiegoś 'domu księży
emerytów'...

Data: 2012-07-26 14:32:37
Autor: Observatore
Staszic o przyczynach szkodliwości Żydów
pulsar <pulsar123@galaktyka.pl> napisał(a): Jasne, ale to wyjątkowo nawiedzony troll...
nadaje chyba wprost z jakiegoś 'domu księży
emerytów'...

*********************************

jesli juz, to raczej z domu dla *emertowanych duchownych islamu)...:)

Data: 2012-07-26 16:52:49
Autor: mkarwan
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jurie3$f0u$1inews.gazeta.pl...
Dlaczego to robisz ? Dla idei, dla pieniędzy, czy
ze zwykłej głupoty?

*******************************

psychika trolli jest zagadka nawet dla psychiatrow:)

Co widać w sposób oczywisty na twoim przykładzie

Data: 2012-07-26 15:02:01
Autor: Observatore
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
>
> *******************************

> psychika trolli jest zagadka nawet dla psychiatrow:)

Co widać w sposób oczywisty na twoim przykładzie

nie bede z wami wchodzil w polemike, bo to aznego sensu nie ma, ale w sumie
jest mi was naprawde zal.

Tak po ludzku, wam wspolczuje. Serio.

Data: 2012-07-26 22:24:13
Autor: mkarwan
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jurm59$phe$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Co widać w sposób oczywisty na twoim przykładzie

nie bede z wami wchodzil w polemike, bo to aznego sensu nie ma, ale w sumie

Pytam po raz kolejny dlaczego zwracasz się do mnie per "wy"?
Tak zwracali się do siebie członkowie PZPR, SB-cy UB-cy.
Jesteś byłym członkiem PZPR, SB-kiem UB-kiem?

Data: 2012-07-27 12:22:13
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

> [...]

Pytam po raz kolejny dlaczego zwracasz się do mnie per "wy"?
Tak zwracali się do siebie członkowie PZPR, SB-cy UB-cy.

Kiedyś podałem wam link do felietonu Michalkiewicza o Sarkozym i Tusku,
pamiętacie?

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-26 14:37:14
Autor: abc
Staszic o przyczynach szkodliwości Żydów
Polityka jest podzbiorem religii. Religia przenika wszystko,
a Bóg jest wszędzie i widzi jak grzeszysz.

Data: 2012-07-26 15:21:39
Autor: pulsar
W dniu 2012-07-26 14:37, abc pisze:

Polityka jest podzbiorem religii.Religia przenika wszystko,
a Bóg jest wszędzie i widzi jak grzeszysz.

Nie pieprz głupot o religii, tylko odpowiedz
na pytania, które ci zadałem. Chyba, że jesteś
fanatykiem, bez honoru...

Nie mieszaj Boga i religii, do wiary w Boga
nie jest potrzebna jakakolwiek religia...
może do polityki, owszem, zwłaszcza takiej jaką
obserwujemy teraz, w naszym katolickim kraju !

Wypromowaliście sobie polityków-katolików...
dlatego tu, na tej grupie, chcemy rozmawiać
o polityce, czystej, uczciwej a nie katolickiej!
Spróbuj to zrozumieć, to nie jest trudne...

pulsar

Data: 2012-07-26 18:37:58
Autor: Chiron
Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:50114460$0$1220$65785112news.neostrada.pl...
[...]

================================
Czyli:pan Kowalski, poseł na Sejm RP  do kościoła idzie jako katolik, do kochanki jako łajdak, a do Parlamentu jako poseł? Osobliwie prawisz. Przecież pan Kowalski ma sumienie- i to katolickie sumienie. On go nie zmienia idąc np do Parlamentu. Abecadełko ma rację- rozdziałczłowieka od religii jest sztuczny

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-26 23:30:34
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-26 18:37, Chiron pisze:

[...]

Tak przedstawiacie (Ty, abc itd) tą waszą wiarę na tej grupie że raczej możecie skłonić ludzi do odchodzenia z tego środowiska niż do wstępowania w szeregi. Całe pocieszenie że w tej swojej iście talibskiej radykalności jesteście  tylko wąskim marginesem członków wiary katolickiej.

Data: 2012-07-27 00:44:50
Autor: Chiron
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:juscvj$kqb$1node1.news.atman.pl...
[...]

Raczej nie zachęcam nieznanych mi ludzi, żeby byli katolikami. Jak się okazało, że katolikiem jest np Palikot- to tylko odetchnąłem z ulgą, jak ogłosił apostazję. W ogóle wiele nieporozumień związanych z KRK polega na tym, że ludzie nie należący do niego często histerycznie kłamią, jakoby ich KRK do czegoś zmuszał.
Podałem konkretne przyczyny, dla których np bzdurą jest to, co pisał przedpiśca- jakoby ktoś mógł zostawiać swoją religię czyli także całą swoją moralność, i np bezstronnie rozstrzygać na tematy religijne w parlamencie. Ty natomiast używasz argumentu ad personam- który jest tylko Twoją opinią o mnie- niczym więcej.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-29 09:09:31
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-27 00:44, Chiron pisze:
[...]

Tak, to wiem - Ty ich nie zachęcasz, jest  wręcz odwrotnie - Ty ludzi możesz tylko zniechęcić od przechodzenia na wiarę katolicką. Gdy ta wiara zacznie się opierać na tym co Wy (np. Ty czy abc itp.) głosicie, to na pewno będzie więcej takich Palikotów. Tu nie trzeba agresywnych działań wojującego Islamu, wy sami odstraszacie ludzi od tego kościoła. Oczywiście nie ma tu mowy o Kościele jako całej instytucji, radykałowie sprowadzający zagadnienia istoty wiary do prywatnych wojenek z innymi ludźmi na podstawie swoich fobii są jeszcze w mniejszości.

No niestety - w tym wypadku musiałem się odnieść do Twojej Osoby, jednak nie jest Ona w tym temacie argumentem  - tylko jako przykład.

Data: 2012-07-27 11:02:16
Autor: pulsar
[...]

Chironie, nie pieprz bez sensu. Pisałem do abc, który
tu na grupie politycznej zachowuje się jak bigot.
Zadał mi pytania, odpowiedziałem, ale on nie
odpowiada, bo nie jest zainteresowany dyskusją,
tylko wypełnianiem zaleceń jakiegoś hierarchy...
by celowo, bezczelnie zasrywać grupę polityczną
katolicką tematyką.

Religia katolicka jest szkodliwa, także właśnie
dlatego, że tworzy to osobliwe 'katolickie sumienie'.
Więc katolicy grzeszą, spowiadają się, i tak w kółko...
Wszystko płytkie i na pokaz, żeby tylko ich widzieli
w kościele, w towarzystwie księdza, biskupa, czy
innego strojnisia..., żeby tylko nie mówił o nich źle
z ambony, bo wybory, sondaże, słupki poparcia, itp.

Kumasz Chironie, czy deszcz pada... ?

pulsar

Data: 2012-07-27 12:44:59
Autor: Chiron
Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:50125915$0$1316$65785112news.neostrada.pl...
[...]

pulsar, nie pieprz bez sensu. Przecież nie wiesz tego, czy abc jest zainteresowany dyskusją- to możesz ewentualnie przypuszczać na podstawie waszych relacji. No ale z tym wypełnianiem zaleceń jakiegoś hierarchy dałeś się w ogóle ponieść fantazji. Problem w tym, że nie rozróżniasz swoich fantazji, domysłów- od faktów.

[...]
pulsar, nie pieprz bez sensu. Takie postępowanie (grzeszenie z wiedzą, że się dostanie rozgrzeszenie) jest ciężkim grzechem. Nie masz bladofiołkowego pojęcia o chrześcijaństwie. OK- są tacy ludzie, któzy tak robią. Tyle, że nie jest to jakieś "katolickie sumienie"- a raczej margines. W każdym bądź razie ludzie ci postępują wbrew naukom KRK

Kumasz Chironie, czy deszcz pada... ?
Kumasz pulsar?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-27 13:26:24
Autor: pulsar
W dniu 2012-07-27 12:44, Chiron pisze:

No ale z tym wypełnianiem zaleceń jakiegoś hierarchy
dałeś się w ogóle ponieść fantazji. Problem w tym, że nie rozróżniasz
swoich fantazji, domysłów- od faktów.

Moje 'fantazje za' są tak samo uprawnione jak
twoje 'przeciw'. Ale nie ciągnijmy tego dalej...

Nie masz bladofiołkowego pojęcia o chrześcijaństwie.

Tu się mylisz... ale OK, niech ci będzie.

OK- są tacy ludzie, któzy tak robią. Tyle, że nie jest to jakieś "katolickie sumienie"- a raczej
margines.

To nie margines... jest ich sporo, zwłaszcza wśród decydentów.

W każdym bądź razie ludzie ci postępują wbrew naukom KRK

Tak, tak, i mają to 'gdzieś'...

Kumasz pulsar?

Kumam, nawet lepiej niż ci się wydaje...
PS. Nie odpowiada się pytaniem na pytanie.

pulsar

Data: 2012-07-26 14:53:59
Autor: abc
Staszic o przyczynach szkodliwości Żydów
pracujesz, uparcie zasrywając tę grupę polityczną
tematyką religijną ?

Takie pretensje o tematykę religijną skieruj do szatańskich pomiotów
zasrywających tę grupę bluźnierstwami i szkalujących Kościół Święty.

Data: 2012-07-26 15:39:58
Autor: pulsar
W dniu 2012-07-26 14:54, abc pisze:
[...]

Dlatego właśnie zadałem ci pytanie, dla którego
'szatańskiego pomiota' pracujesz ? Nie posądzam cię
przecież, że sam wymyśliłeś tę kretyńską aktywność
religijną na tej grupie politycznej...

Codziennie wydalasz tu ponumerowane modły o beatyfikacje
swojego patrona... człowieczku, to tak, jak byś te swoje
modły w sraczu wznosił, rozumiesz ?

Poczytaj, wiedza ci nie zaszkodzi:
https://niewiara.wordpress.com/2009/12/04/szkodliwosc-wiary/

Data: 2012-07-26 15:01:29
Autor: mkarwan

Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:50112f96$0$1305$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wiesz co to jest filtr?

Data: 2012-07-26 14:04:03
Autor: Observatore
Staszic o przyczynach szkodliwości Żydów
pulsar <pulsar123@galaktyka.pl> napisał(a):
http://www.podprad.org/archiwum-2.php?idg=3D102&tyt=3DKOMENTARZE:%20Panie=
%20Stanis%C5%82awie,%20o%20co%20chodzi?

pan S. Michalkiewicz jest niewatpiwym mistrzem felietonu i swietnie sie wpisuje w polityke prowadzona przez grupe rzadzaca. Stosuje metode Walesy: czyli jest
przeciw, a nawet za.
Ten genialny felietonista produkuje antysemitow, a srodowisko Gazety W. ich
nastepnie zwalcza:)

W kazdym razie, to gorna polka specjalistow od robienia ludziom wody z mozgu...

Data: 2012-07-26 16:26:39
Autor: pulsar
W dniu 2012-07-26 16:04,  Observatore pisze:

W kazdym razie, to gorna polka specjalistow od robienia ludziom wody z mozgu...

No cóż, z tego żyje... :-)

Data: 2012-07-27 00:47:10
Autor: pluton
Staszic o przyczynach szkodliwości Żydów
STASZIC Stanisław.: "O przyczynach szkodliwości Żydów i o środkach
usposobienia ich, aby się społeczeństwu użytecznymi stali.". Lwów 1875

Nie masz czegos o szkodliwosci czarnego qrestwa ?

Nullification

Staszic o przyczynach szkodliwości Żydów