Stat Geek Smackdown 2009

Data: 2009-06-20 14:41:51
Autor: wiLQ
Stat Geek Smackdown 2009

Hej,

Wraz z finalem NBA skonczyl sie rowniez ten konkurs:
http://proxy.espn.go.com/nba/news/story?page=Smackdown-09

I nawet jesli Berri na blogu mial dosyc skromna przemowe nawiazujac do
losowosci i wielkosci probki nie sadzicie, ze to byla lepsza promocja
jego ksiazki niz cala zawartosc bloga razem wzieta? Ale i tak najmocniejsza byla dla mnie postawa mamy Henrego, ktora wg
opisu "hasn't watched all that much NBA since 'JeRomeo' Kersey
retired'". Nie dosc, ze wygrala z Weilem (chociaz to moze glownie on to
przegral? W kazdym badz razie tak jakby wpadka) to jeszcze najlepiej ze
wszystkich wskazala wynik serii Magic-Sixers ;-)
To jest dopiero argument o przewidywalnosci i losowosci, huh?

Co wiecej, wydaje mi sie godna uwagi notka ze wstepu: "They have proven themselves so smart, in fact, that some of them are no
longer available: Kubatko is now under contract with the Trail Blazers,
who prevented him from defending his crown. (Jeff Ma, who is a returning
participant, also works for the Blazers at times.)"

Widac jaka druzyna poluje na talenty, co? No i ciekawe czy odbije sie to
jakos na http://www.basketball-reference.com ...

--
pzdr
wiLQ