Statistica 7.1 - import danych z Metastock'a

Data: 2009-05-31 20:33:44
Autor: Endriu
Statistica 7.1 - import danych z Metastock'a

Instrukcja:

1. Downloader Metasa
2. Tools/Convert
3. File Type - Metastock
4. Wskaz plik Metastocka, np. eurusd
5. Destination Excel
6. Folder, np. C:\
7. File name: WIG
8. Options w convert securities ma byc:

Dieter pomóż no bo coś się przbić przez poczatek nie mogę. Chodzi o punkt 4:

4. Wskaz plik Metastocka, np. eurusd
Nie idzie wskazać pojedyńczego waloru.....(jak na filmie)

http://nmp3.w.interia.pl/Downlaoder.rar

Czy to nie jest zabezpieczone jakimś hasłem - formatka security (dane z bossa.pl) ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-31 22:04:25
Autor: Dieter
Statistica 7.1 - import danych z Metastock'a
Source file ma byc w formacie MS. Ty wybierasz destination, ktory ma byc XLS.

D.

Data: 2009-06-01 09:15:21
Autor: Endriu
Statistica 7.1 - import danych z Metastock'a
Source file ma byc w formacie MS. Ty wybierasz destination, ktory ma byc XLS.

Faktycznie jakaś zaćma mi się na oczy chyba rzuciła....
Dzięki.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-31 22:05:54
Autor: Dieter
Statistica 7.1 - import danych z Metastock'a
Jesli nie dasz rady dokonac importu moja metoda, to zrob to za pomoca instrukcji zaproponowanej przez J. Maliszewskiego:

"Można też zrobić to nieco prościej.

1. Otworzyć w Metasie wykres i przełączyć na dane dzienne
2. Otworzyć Excela
3. Zmniejszyć obydwa okna programów tak, aby były widoczne na ekranie.
4. Chwycićc myszką wykres cenowy i przeciągnąć do komórki A1 w Excelu
5. Odczekać chwilkę i puścić
6. Szereg czasowy przeniesie się do Excela
7. Metasa można już zamknąć
8. Otworzyć Statistice
9. Wejśc do menu zarządzania danymi
10. Otworzyć jakikolwiek nowy arkusz
11. Wejśc do Excela i skopiować wszystkie dane pomijając pierwszy wiersz
12. Ustawić się w pierwszej kolumnie i pierwszym wierszu arkusza Statistici
13. Wkleić

J.M.
"

D.

Statistica 7.1 - import danych z Metastock'a