Statki a propaganda.....

Data: 2009-05-23 10:36:56
Autor: Endriu
Statki a propaganda.....
Socjalizm- trzymać rękę w kieszeni drugiego.
http://waldemar-rajca.blog.onet.pl/Socjalizm-trzymac-reke-w-kiesz,2,ID378053350,RS1,n

 [...] Konkurs na media państwowe rozstrzygnięty. Wczoraj Sejm przegłosował ustawę, a jakże demokratycznie, bo poparli ją posłowie Platformy Obywatelskiej, Polskiego Stronnictwa Ludowego i Sojuszu Lewicy Demokratycznej.
W wyniku tej ustawy, demokratyczni finansowi  oprawcy , nałożą na nas kolejny podatek, tym razem  związany z finansowaniem przez nas pod przymusem państwowych siedlisk propagandy słownej i wizualnej. [...]

Na razie, na pierwszy początek, wezmą sobie 880 milionów złotych, prawie miliardzik,  a potem- na drugi początek wezmą sobie więcej, zależy kto będzie później decydował o skali rabunku mas, czyli nas.. [...]".

Wolałbym aby te 800 baniek poszło na wykup stoczni, niż na jebaną postkomuszą propagandę. Teraz będę się musiał "bezpośrednio" składać na tych skurwysynów z WSI .....

Hodowla Lisów jako "misja społeczna"

"[...] Już się wyjaśniło, na czym polega "misja społeczna" państwowej telewizji. Na skutek jakichści tajemniczych burz w szklance wody, a może nieporozumień w klubie gangsterów, pani Hanna Lisowa, małżonka redaktora Tomasza Lisa, utraciła posadę prezenterki, czyli tzw. "gwiazdy". Nie byłoby w teym może nic specjalnego, gdyby nie wiadomość, że na otarcie łez otrzyma od państwowej telewizji milion złotych. Pomijając już okoliczność, że to o cały milion złotych za dużo, można nabrać podejrzeń, że cała ta sprawa może być przedmiotem dyskretnej umowy państwa Lisów z panem prezesem Urbańskim. On ich zatrudni, a potem panią Lisową zwolni, ale w kontrakcie będzie ten milion odprawy, którym już wszyscy zainteresowani sprawiedliwie się podzielą. Nie jest zatem wykluczone, że na tym właśnie polega sławna "misja społeczna", o której tyle słyszeliśmy w ostatnich miesiącach. Czyż wyposażanie wybranych rodzin z publicznych pieniędzy nie można potraktować jako misji społecznej? Wprawdzie rodziny budują w ten sposób prywatne fortuny, ale czyż ułatwianie powstawania tzw. "starych rodzin" nie jest misją społeczną?

Jest to zresztą znakomita ilustracja trafności spostrzeżenia Miltona Friedmana, który mówił o czterech sposobach wydawania pieniędzy: pierwszy - gdy wydajemy własne pieniądze na własne potrzeby, drugi - gdy wydajemy własne pieniądze na kogoś innego, trzeci - gdy wydajemy cudze pieniądze na własne potrzeby i czwarty - gdy wydajemy cudze pieniądze na kogoś innego. Pan prezes Urbański wydaje pieniądze w sposób czwarty, bo w przeciwnym razie nigdy by pani Lisowej aż tyle nie dał, a nie można wykluczyć, że nie dałby jej nic. Skoro jednak może pełnymi garściami czerpać z "abonamentu", czyli majątkowego podatku od posiadania telewizora, to rzeczywiście - dlaczego ma sobie i państwu Lisom żałować? Nie ma żadnego powodu, ale też i my nie mamy najmniejszego powodu, żeby ten haracz m.in. na futrowanie rodziny państwa Lisów opłacać. Nieprawdaż? Niechże więc odtąd "misję społeczną" finansują sobie bez naszego udziału. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-23 11:04:42
Autor: Jerzy Olszewski
Statki a propaganda.....
Endriu pisze:
[...]

Teraz już radiowe ramię Gazety Wyborczej, TokFM, będzie mogło indoktrynować społeczeństwo w ramach "misji publicznej". Ma już nawet przygotowane odpowiednie audycje np. teatr radiowy.

Natomiast TVN24 nie będzie się już musiała dłużej martwić konkurencją ze strony TVPInfo.

Ośrodki regionalne jakoś się zagospodaruje. Jak ktoś nie wie jak, to niech sobie przypomni debatę publiczną , jaką onegdaj odbyli w tej ważnej społecznej sprawie Adam Michnik z Lwem Rywinem.

Panie Prezesie Kwiatkowski - melduje zadanie wykonane !

Data: 2009-05-23 11:05:34
Autor: Endriu
Statki a propaganda.....
[...]

A Kaczor może to jeszcze zawetować ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-23 11:16:30
Autor: viper
Statki a propaganda.....

Panie Prezesie Kwiatkowski - melduje zadanie wykonane !

Jureczku, czyżbyś zapomniał jaką partacką kombinację z mediami zrobili twoi idole?... Dzięki temu Roman mógł na czele TVP postawic faceta który w czasie powitania zamawia od razu pięc piw he he... to przecież tylko dzięki kombinacjom tego twojego niedorobionego Napoleona Roman mógł sobie przerobic TVP na TVLibertas... a ty masz tu czelnośc jeszcze coś się na ten temat odzywac... pisowcy to jednak są bez wstydu zupełnie...

Data: 2009-05-23 11:24:41
Autor: Endriu
Statki a propaganda.....
[...]

Właśnie chodzi o to drogi Viperze żeby każdy mógł sobie założyć tyle stacji publicznych ile chce.

Ale żeby to zrealizować trzeba by było zagłosować na UPR, bo całą reszta (bez wyjątku) robi to o czym piszesz....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-23 11:35:34
Autor: Endriu
Statki a propaganda.....

Ale żeby to zrealizować trzeba by było zagłosować na UPR, bo całą reszta
(bez wyjątku) robi to o czym piszesz....

Po każdych wyboroach każda ekipa przygotowuje skok na media, i przed każdymi wyborami wszystkie te ekipy  manipulują  przy ordynacji wyborczej aby przerobić ją pod siebie.

Sytuacja ta cyklicznie się powtarza ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-23 12:52:11
Autor: skippy
Statki a propaganda.....

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:gv8f1k$dtq$1news.interia.pl...

[...]

I jak na razie, mimo to, żadna opcja nie miała sukcesu wyborczego dwa razy pod rząd.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-24 00:06:52
Autor: Joachim
Statki a propaganda.....
skippy pisze:
[...]

Ale PIS miał więcej poparcia w ostatnich wyborach niż w przedostatnich.

J.

Data: 2009-05-23 13:42:24
Autor: Jerzy Olszewski
Statki a propaganda.....
viper pisze:
[...]

A pamiętasz TV pana Drawicza, czy byłeś za młody ?

Wtedy brylował na ekranie znany pisarz Andrzej Szczypiorski, jako główny etatowy autorytet. Z litości nie będę wymieniał redaktorów.

To ja już wolę nawet Farfała, mimo , że w wieku 17 lat pisał do jakiegoś głupiego pisemka. Mimo wszystko lepsze to niż pisanie po murach, co czyni elita młodzieży w tym wieku. Tyle tylko, że nikt nie przypomina im później jakie głupie hasła pisali.

Moim zdaniem TV publiczna najlepszy okres w 20-leciu miała za Prezesa Wildstein'a. Szczerze jednak powiem , że nie zauważam obecnie w programach TVP jakichś szczególnie stronniczych programów. Z całą pewnością jest obecnie bardziej obiektywna niż telewizje komercyjne w Polsce, a zwłaszcza TVN.

Data: 2009-05-23 14:10:07
Autor: Endriu
Statki a propaganda.....

[...]

Panie Jurku. Przy całym szacunku do pańskiej osoby. Mam niestety inną opinię w tym temacie.
TVP będzie wtedy wolna gdy w niej będzie można posłuchać Michalkiewicza w wolnej dyskusji z członkakmi  kolalicji PO-PiS-SLD-PSL, coś na kształt  ....

Milton Friedman - Free to Choose 1990
http://www.youtube.com/watch?v=83gl8zDnnKY&hl=pl

Póki co to no razie w TVP panuje niepodzielnie socjalizm, skutkiem czego mamy to co mamy .....

"Zmień temat" w słuchawce red. Lichockiej
http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

i w mojej opini długo długo, sie to jeszcze nie zmieni (szczególnie że teraz na stałe do koryta dossały się "towarzysze" z PO-PSL-SLD).....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-23 13:25:15
Autor: kc
Statki a propaganda.....
Endriu <nmp3@interia.pl> napisał(a):

> [...]

TVP będzie wtedy wolna gdy w niej będzie można posłuchać Michalkiewicza w wolnej dyskusji z członkakmi  kolalicji PO-PiS-SLD-PSL, coś na

Zwracam ci uwagę, że pan Jurek (CYTUJĘ) powiedział "bardziej obiektywna". Co do reszty zgoda.

Data: 2009-05-23 14:14:41
Autor: Endriu
Statki a propaganda.....

i w mojej opini długo długo, sie to jeszcze nie zmieni (szczególnie że teraz
na stałe do koryta dossały się "towarzysze" z PO-PSL-SLD).....

Zgodnie zresztą z wynikiem ostatniego demokratycznego wyboru "narodu".... (co też trzeba mieć na uwadze).....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-23 12:54:03
Autor: skippy
Statki a propaganda.....

Użytkownik "Endriu"

być przedmiotem dyskretnej umowy państwa Lisów z panem prezesem Urbańskim.

A czyj był ten Urbański i czyj jest Farfał?

Data: 2009-05-23 13:02:06
Autor: Endriu
Statki a propaganda.....
być przedmiotem dyskretnej umowy państwa Lisów z panem prezesem Urbańskim.

A czyj był ten Urbański i czyj jest Farfał?

Mówię jeszcze raz.

Nie każda partia ma swoją prywatną telewizję na która sie będą zrzucać ci co chcą i po problemie.
I niech nas PAN BÓG (i my sami) trzyma z dala od jakichkolwiek "misji".....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-23 13:07:24
Autor: skippy
Statki a propaganda.....
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:gv8k3t$ju6$1news.interia.pl...

Nie każda partia ma swoją prywatną telewizję na która sie będą zrzucać ci co chcą i po problemie.
I niech nas PAN BÓG (i my sami) trzyma z dala od jakichkolwiek "misji".....

Pewnie chciałes napisać "niech".
OK

Pozdrawiam

Data: 2009-05-23 13:17:00

[...]