Statoil - za darmo?

Data: 2012-06-04 15:56:22
Autor: Nathan
Statoil - za darmo?
Hej
Widzieliście co się robi na stacjach Statoil?
MajÄ… pootwierane sklepy - w nocy z jednym czÅ‚owiekiem za ladÄ…  :-)
Na niektórych jest jakiś dziadek ochroniarz (chyba niewidomy) a na niektórych tylko jedna osoba z obsługi. Podobno tak ma być wszędzie.
Ha, wczoraj stałem czekając na gaz, w końcu poszedłem do sklepu bo myślałem, że nie działa dzwonek - zawsze wychodzili tankować gaz w miarę szybko, często zaraz po podjechaniu pod dystrybutor.
A w sklepie kilku gości w kapturkach, dwóch zamówiło coś do jedzenia, jakieś drobiazgi na ladzie, DWA piwa, reszta wybiera coś z lodówki. Po zakupach wyszli z zapłaconymi zakupami. Gazu gość nie zatankuje bo nie może wyjść ze sklepu. Dobra, zamówiłem hot-doga, czekam na przyrządzenie a w tym czasie wchodzi jeden z tych gości co przed chwilą kupili te DWA piwa i pyta czy może wymienić w lodówce na zimne. Mógł.
Wymienił tak na oko na pięć zimnych. Mówię o tym sprzedawcy a on żeby lepiej nie zwracać na to uwagi bo wrócą i on dostanie wpierd...

Wyszedłem ze sklepu, stoi ekipa, na szczecie tylko się na mnie spojrzeli ale olali mnie. Luzik, więcej już mnie tam nie będzie.
No chyba, że przyjadę wymienić piwa na zimne ;-)

Pozdrawiam nocnych kierowców :-)

N.

Data: 2012-06-04 17:30:50
Autor: glang
Statoil - za darmo?
Widzieliście co się robi na stacjach Statoil?
MajÄ… pootwierane sklepy - w nocy z jednym czÅ‚owiekiem za ladÄ…  :-)

do tego na 1-2-3 nie ma jużnawet papierowego ręczniczka nie mówiąc o foliowych rękawiczkach i atrakcyjnej cenie paliwa
pzdr
GL

Data: 2012-06-04 18:10:12
Autor: marian co imie ukrywa
Statoil - za darmo?

ROTFL. ale to jest spowodowane kalkulacjami. taniej jest wpierdolic te trzy
piwa w koszty niz trzymac dodatkowego osobnika za mala kase + dupny zus i podatki.
dodatkowo licza ze jak ktos odjecie z pelnym bakiem lub wyciagnie wszystko z
kasy to kamery + psiarnia dadza sobie rade.
we francji sie spotkalem z takimi wynalazkami. stacja zabarykadowana na glucho
z jednym gosciem. odblokuje dystrybutor jak mu z gory sto ojrokow zaniesiesz.
tankujesz. bierzesz reszte/paragon i jedziesz dalej.
dzicz panie! --

Data: 2012-06-04 20:25:11
Autor: Tmek
Statoil - za darmo?
[...]

Na ukrainie normalnym zwyczajem jest, ze jak nie zaplacisz to nic nie wlejesz. Wsio poblokowane na amen i wszystkie szyby w kanciapie poobklejene na czarno. Srodki zachowania przewagi.

Tmek

Data: 2012-06-04 20:55:34
Autor: Jaroslaw Postawa
Statoil - za darmo?
W dniu 2012-06-04 20:10, marian co imie ukrywa pisze:
we francji sie spotkalem z takimi wynalazkami. stacja zabarykadowana na glucho
z jednym gosciem. odblokuje dystrybutor jak mu z gory sto ojrokow zaniesiesz.
tankujesz. bierzesz reszte/paragon i jedziesz dalej.

Na Shellu we Wroc³awiu na Gubiñskiej te¿ tak jest jak w nocy tankujesz. Kasê bior± przez szufladê. Jak chcesz co¶ dodatkowo kupiæ ze sklepu, to znowu szuflada w ruch.

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2012-06-05 10:58:41
Autor: neoniusz
Statoil - za darmo?
W dniu 04.06.2012 20:55, Jaroslaw Postawa pisze:
Na Shellu we Wroc³awiu na Gubiñskiej te¿ tak jest jak w nocy tankujesz.
Kasê bior± przez szufladê. Jak chcesz co¶ dodatkowo kupiæ ze sklepu, to
znowu szuflada w ruch.

http://www.youtube.com/watch?v=ypbU74oDCIM

:)

Data: 2012-06-04 23:18:49
Autor: J.F.
Statoil - za darmo?
Dnia Mon, 4 Jun 2012 18:10:12 +0000 (UTC), marian co imie ukrywa

A jak masz ochote zaplacic karta ? J.

Data: 2012-06-04 23:32:27
Autor: Tomasz Pyra
Statoil - za darmo?
On Mon, 4 Jun 2012 23:18:49 +0200, J.F. wrote:

[...]

No to pewnie blokuj± odpowiedni± kwotê z karty.
Terminal (nie wiem czy ka¿dy, ale system to umo¿liwia) ma mo¿liwo¶æ
zrobienia blokady na dowoln± kwotê, a potem ¶ci±gniêcia tylko kwoty
nale¿nej.

Czyli nawet nie powinno byæ problemu z tankowaniem do pe³na.

Data: 2012-06-06 12:16:11
Autor: Sebastian Kaliszewski
Statoil - za darmo?
marian co imie ukrywa wrote:

[...]

W USA jest tak na ka¿dej stacji. Dlatego najwygodniej p³aciæ kart± (prawie wszêdzie masz terminal zintegrowany z dystrybutorem)

\SK

Data: 2012-06-04 23:27:16
Autor: J.F.
Statoil - za darmo?
Dnia Mon, 04 Jun 2012 15:56:22 +0200, Nathan napisa³(a):
Gazu go¶æ nie zatankuje bo nie mo¿e wyj¶æ ze sklepu.

A cos sie nie zmienilo i teraz nie ma samoobslugi na gazie ?
No chyba, ¿e przyjadê wymieniæ piwa na zimne ;-)

Ale czy masz warunki ? 190cm, 100kg, dresik :-)

J.

Data: 2012-06-05 08:44:27
Autor: Cavallino
Statoil - za darmo?

U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:cy200jkwvv4j$.1xpttc0fvboci.dlg@40tude.net...
Dnia Mon, 04 Jun 2012 15:56:22 +0200, Nathan napisa³(a):
Gazu go¶æ nie zatankuje bo nie mo¿e wyj¶æ ze sklepu.

A cos sie nie zmienilo i teraz nie ma samoobslugi na gazie ?

Nie ma.
Wczoraj widzia³em kartkê na Statoil, ¿e gaz tankuj± od 7:00-24:00.
Teraz ju¿ wiem dlaczego.

Statoil - za darmo?