Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Status Hamasu - pustynne Mein Kampf [pełny tekst]...

Status Hamasu - pustynne Mein Kampf [pełny tekst]...

Data: 2009-03-18 19:32:44
Autor: Tzva Adonai
Status Hamasu - pustynne Mein Kampf [pełny tekst]...
Statut (konwencja) Islamskiego Ruchu Oporu (Hamas)

18 Sierpnia 1988

W imię Allaha miłosiernego i litościwiego

"Jesteście najlepszą społecznością, jaka została stworzona dla ludzkości: Wy
nakazujecie co sprawiedliwe, i zakazujecie tego, co niesprawiedliwe, wy
wierzycie w Allaha. A gdyby ci, którzy otrzymali księgi też wierzyli, z
pewnością byłoby to dla nich lepsze: Są wśród nich wierzący, ale większość z
nich to złoczyńcy. Nie skrzywdzą was, poza nieznacznymi krzywdami, a gdy będą
przeciwko wam walczyli, odwrócą się do was tyłem i będą uciekać, a nikt im nie
pomoże.. Są karani podłością gdziekolwiek są; chyba że uzyskają bezpieczeństwo
przez wejście w pakt z Allahem, oraz pakt z ludźmi; ściągają na siebie gniew
Allaha i są karani biedą. Cierpią te męki, ponieważ nie uwierzyli w znaki od
Allaha i niesprawiedliwie zabili proroków; Zrobili to, bo są buntowniczymi
złoczyńcami." (Al-Imran - versy 109-111, 3:109-111).

Izrael trwa, i będzie trwał tak długo, póki Islam nie zetrze go w proch, jak
czynił to z innymi wcześniej." (Męczennik, Imam Hassan al-Banna, błogosławionej
pamięci).

"Świat islamski stoi w płomieniach. Każdy z nas powinien przynieść trochę wody,
nie ważne jak mało, by zgasić ile tylko może, bez czekania na innych." (Szejk
Amjad al-Zahawi, błogosławionej pamięci).


W imię Allaha najlitościwszego

Wprowadzenie


Chwała niech będzie Allahowi, do którego uciekamy się po pomoc, oraz którego
przebaczenia, kierownictwa oraz wsparcia poszukujemy; Niech Allah błogosławi
Proroka i da zbawienie jemu, jego towarzyszom oraz jego stronnikom, oraz tym,
którzy nieśli jego przesłanie i przyjęli jego prawa - wieczne modlitwy oraz
zbawienie jak długo tylko ziemia i niebo będą trwały. Odtąd:


O Ludu:


Spośród kłopotów i morza cierpienia, spośród wierzących serc i oczyszczonych
ramion; z poczucia obowiązku, i w odpowiedzi na rozkaz Allaha, kierujemy to
wezwanie, Zbieramy się, i podążamy drogami Allaha. Kierujemy ich, aby mieli wolę
do spełnienia swojego przeznaczenia w życiu, sforsowali wszystkie przeszkody,
oraz pokonali wszystkie trudności na tej drodze. Stąd nasza ciągła gotowość do
oddania życia i wszystkiego co cenne dla Allaha.

To dlatego rdzeń (tego ruchu) został stworzony, oraz zaczął torować sobie drogę
przez rozszalałe morze nadziei i oczekiwań, życzeń i tęsknot, kłopotów i
przeszkód, bólu i wyzwań, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Kiedy idea dojrzała, nasienie urosło, i roślina ukorzeniła się w glebie
rzeczywistości, z dala od przechodzących emocji i znienawidzonego pośpiechu.
Islamski Ruch Oporu powstał by pełnić swą rolę, przez wysiłki dla Stwórcy,
stojąc ramię w ramię ze wszystkimi bojownikami o wyzwolenie Palestyny. Duchy
jego bojowników spotykają się z duchami wszystkich bojowników, którzy poświęcili
swe życia na ziemi Palestyny, odkąd tylko została ona podbita przez towarzyszy
Proroka, niech Allah go błogosławi i daje mu zbawienie do dnia dzisiejszego.

Ten statut Islamskiego Ruchu Oporu (HAMAS), objaśnia jego obraz, odkrywa jego
oblicze, nakreśla jego poglądy, wyjaśnia jego cele, mówi o jego nadziejach, oraz
wzywa do jego wspierania, przyjęcia i wstępowania w jego szeregi. Nasza walka
przeciwko Żydom jest wielka, i bardzo poważna. Wymaga ona wszystkich szczerych
wysiłków. To jest krok, który musi nieuniknienie implikować kolejne kroki. Ruch
jest tylko jednym szwadronem, który musi być wspierany przez wiele innych
szwadronów, z obszernego świata arabskiego i islamskiego, dopóki przeciwnik nie
zniknie, a zwycięstwo Allaha nie zostanie zrealizowane.


Więc widzimy ich, nadchodzących od horyzontu "I odtąd powinniście się o tym
uczyć" "Allah napisał, Zaiste zwyciężę, jak i moi apostołowie: A Allah jest
pełen siły, władny wcielać swoją wolę." (Al-Mujaadilah, wers 21, 58:21).

"Powiedz im, to moja droga: Zapraszam was do Allaha, przez widoczny pokaz;
zaróno ja, jak i ten, który podąża za mną; chwała niech będzie Allahowi! Nie
jestem bałowochwalcą." (Yoosuf, wers 107, 12:107).
Hamas (znaczy) siła i odwaga - (zgodnie z) Al-Mua'jam al-Wasit: c1.


Definicja ruchu:

Podstawy ideologiczne:

Artykuł pierwszy:


Islamski Ruch Oporu: Programem ruchu jest islam. Z niego czerpie on swoje idee,
sposób myślenia, rozumienia wszechświata, życia i człowieka. Do niego odwołuje
się w sprawach osądu całego swego postępowania, i z niego czerpię inspirację do
wszystkich swych kroków.


Związki Islamskiego Ruchu Oporu z Bractwem Muzułmańskim

Artykuł drugi:

Islamski Ruch Oporu jest jednym ze skrzydeł Bractwa Muzułmańskiego w Palestynie.
Ruch Bractwa Muzułmańskiego jest światową organizacją, będącą największym
islamskim ruchem we współczesnych czasach. Charakteryzuje się on głębokim
zrozumieniem, dokładnym pojmowaniem i całkowitym przyjęciem wszystkich
islamskich pojęć, dotyczących wszystkich aspektów życia, kultury, wiary,
polityki, ekonomii, edukacji, społeczeństwa, sprawiedliwości i osądu, szerzenia
Islamu, nauki o okultyzmie oraz nawróceń na islam.


Struktura i formacja

Artykuł trzeci:

Podstawową strukturą Islamskiego Ruchu Oporu są muzułmanie, którzy oddali hołd
Allahowi, którego szczerze czczą. "Stworzyłem ludzi i dżiny tylko w celu
oddawania czci" - znających swe obowiązki wobec siebie, rodziny oraz kraju. W
tym, bojaźliwi wobec Allaha, podnieśli sztandar dżihadu przed twarzami oprawców
(najeźdźców), aby oczyścić ziemię i lud z ich nieczystości, podłości i zła.

"Ale my przeciwstawimy prawdę fałszywości i łamie ona głowę i fałsz znika. I
biada wam za (wasze) kłamstwa które mówicie (nam)." (Al-Anbiyaa', wers 18, 21:18).

Artykuł czwarty:

Islamski Ruch Oporu z chęcią przyjmuje każdego muzułmanina, który przyjmuje jego
wiarę, ideologię, kieruje się jego programem, utrzymuje jego tajemnice, oraz
chce należeć do jego szeregów, i pełnić związane z tym obowiązki. Allah z
pewnością wynagrodzi każdego takiego.



Czasowy i terytorialny zasięg (obszar) działania Islamskiego Ruchu Oporu


Artykuł piąty

Horyzont czasowy Islamskiego Ruchu Oporu: przyjmując islam jako sposób na życie,
Ruch wraca do czasów narodzin islamskiego przesłania prawego proroka. Dla
sprawiedliwego Allah jest Bogiem, Mahomet jest prorokiem a Koran konstytucją
(prawem). Sięga on wszędzie tam, gdzie są muzułmanie, którzy uznają islam za
swój sposób na życie ? na całej kuli ziemskiej. Z racji tego jego wpływy
obejmują to, co pod ziemią ziemi, jak i docierają do niebios.

Czyż nie widziałeś jak Allah przedstawił w przypowieści? Przedstawiając dobre
słowo, jak dobre drzewo, którego korzenie pewnie tkwią w ziemi, i którego
gałęzie sięgają do niebios. Ono przynosi swoje owoce każdego czasu, za
pozwoleniem swego Pana. Bóg przytacza przypowieści ludziom, aby się czegoś
nauczyli (Ibrahim, wersy 24-25, 14:24-25)


Charakterystyka i Niepodległość

Artykuł szósty:

Islamski Ruch Oporu jest znamienitym ruchem palestyńskim, który poświęcony jest
Allahowi i tym dla których islam jest sposobem na życie. Walczy o to by wznieść
sztandar Allaha na każdym calu Palestyny, w której pod sztandarem islamu pod
wyznawcy wszystkich religii będą mogli współżyć bezpiecznie i gdzie ich życia,
dobra materialne oraz prawa będą szanowane. Bez islamu walki będą nieuniknione,
przemoc będzie się rozwijała, a schizmy i wojny będą stale wybuchały.

Wspaniały muzułmański poeta Mohamed Ikbal napisał: "Jeśli wiara jest stracona,
nie ma bezpieczeństwa i nie ma życia dla tego, który nie przyznaje się do
religii. Ten, kto odrzuca religię bierze sobie unicestwienie, które będzie mu
towarzyszyć w życiu".


Uniwersalizm Islamskiego Ruchu Oporu:

Artykuł siódmy:

Jako rezultat tego, że muzułmanie przyjmujący wartości Islamskiego Ruchu Oporu
rozprzestrzeniają się po świecie, zjednoczone poparcie dla jego celów i dążeń
wzmacnia naszą walkę, Ruch jest uniwersalny. Jest dobrze przygotowany do tej
walki, gdyż cechuje to przejrzystość ideologii, szlachetność aspiracji oraz
nieugiętość w dążeniu do celu.

Na tej podstawie Ruch powinien być postrzegany i oceniany, a jego rola powinna
być uznana. Ten kto zaprzecza jego prawom, nie popiera go i zamyka oczy na
prawdę, celowo czy nieświadomie, obudzi się aby się przekonać, że rezultaty go
prześcignęły i nie ma żadnej logiki by usprawiedliwić jego postawę. Trzeba się
uczyć z zamierzchłych przykładów
Niesprawiedliwość wymierzana przez najbliższych jest trudniejsza do ścierpienia
od cięcia indyjskiego miecza.

Zesłaliśmy im także księgę Koranu zawierająca prawdę i potwierdzającą, że tekst
który został wyjawiony, wolny jest od zniekształceń. Sądź między nimi na
podstawie tego, co wyjawił ci Allah. I nie podążaj za ich pragnieniami, lecz
kieruj się prawdą, która przybyła (którą zesłał Allah). Każdemu daliśmy prawo i
otwarta ścieżkę. I gdyby Allah był zadowolony, to z pewnością uczyniłby was
jednym ludem. Lecz dlatego dał wam łaskawie różne prawa, by was sprawdzić.
Dlatego konkurujcie ze sobą w dobrych czynach, aż Allah was wszystkich wezwie i
zakomunikuje wam co jest prawdziwe (Al - Maeda, wers 48, 5:48).

Islamski Ruch Oporu jest ogniwem w łańcuchu walki przeciwko syjonistycznym
najeźdźcom. Ruch odwołuje się do 1939 roku, do męczennika Izza al-Dina al
Kissama i jego braci, członków Bractwa Muzułmańskiego. Walka trwa i pojawiają
się kolejne ogniwa takie jak walka Palestyńczyków i Bractwa Muzułmańskiego w
wojnie 1948 r. oraz w aktach dżihadu Bractwa w 1968 r. i później.

Co więcej, jeśli związki były dość słabe i jeśli przeszkody, postawione nam na
drodze przez popleczników syjonizmu opóźniły naszą walkę, to Islamski Ruch Oporu
aspiruje do realizacji obietnicy Allaha, choćby to miało trwać wieki. Prorok,
niech mu Allah błogosławi i zagwarantuje zbawienie, powiedział:

Dzień Sądu nie przyjdzie zanim muzułmanie nie będą walczyć z Żydami (nie zabiją
Żydów). Kiedy Żyd schowa się za kamieniem lub drzewem, to te kamienie i drzewa
przemówią, O muzułmanie, o Abdulla, za mną jest Żyd, przyjdź zabij go! Tylko
drzewo Gharkad (kolcowój) (Lycium L.) tego nie zrobi, gdyz jest to drzewo Żydów.
(Al Bukhari)



Hasło islamskiego ruchu oporu

Artykuł ósmy

Allah jest celem, a prorok ideałem, a Koran zbiorem zasad. Dżihad jest jego
ścieżka, a śmierć dla Allaha jest jednym z jego najszlachetniejszych życzeń.



Cele



Motywy i cele

Artykuł dziewiąty


Islamski Ruch Oporu znalazł się w sytuacji, gdy islam zniknął z codziennego
życia. Jego zasady zadrżały, w pojęcia wkradł się zamęt, wartości uległy
zmianie, źli ludzie uzyskali kontrolę, ucisk i mrok przeważyły, a tchórze
zaczęli poczynać sobie jak tygrysy; nasze ojczyzny zostały zagarnięte, narody
popadły w rozsypkę, ludzie zostali zmuszeni do wędrówki przez świat.
Sprawiedliwość zanikła i została zastąpiona kłamstwem. Nic nie jest na swoim
miejscu. Tak więc, gdy islam zniknął z centrum wydarzeń, wszystko się zmieniło.
Ten opis sytuacji stanowi punkt wyjścia.

Cele to: walka przeciwko fałszowi, pokonanie i przezwyciężenie go tak, by
sprawiedliwość mogła zapanować. By nasze kraje zostały odzyskane i by z meczetów
rozległ się głos muezzina ogłaszający ustanowienie państwa islamskiego, dzięki
czemu ludzie i ich sprawy wrócą na swoje miejsce a Allah będzie pomagał (jest
naszym wybawcą).

"I gdyby Bóg nie powstrzymał jednych ludzi przez drugich, to ziemia zostałaby
zniszczona. Ale, zaprawdę, Bóg jest władcą łaski dla światów!" (al.-Baqarah,
wers 251, 2:251)


Artykuł dziesiąty

Islamski Ruch Oporu na swej drodze będzie z całą mocą wspierał prześladowanych i
pomagał oszukanym i zagubionym. Nie będzie szczędził sił by sprowadzić
sprawiedliwość i pokonać niesprawiedliwość słowem i czynem, tutaj i wszędzie
gdzie tylko może sięgnąć i wywrzeć wpływ.



Strategie i Metody.

Strategie Islamskiego Ruchu Oporu: Palestyna jest świętą własnością islamu

Artykuł jedenasty

Islamski Ruch Oporu uważa Palestynę na świętą własność islamu poświęconą dla
przyszłych pokoleń muzułmanów aż do Dnia Sądu. Ziemia ta, ani żadna jej część
nie może zostać roztrwoniona ani oddana. Ani żaden pojedynczy kraj arabski, ani
żaden król czy prezydent, ani wszyscy królowie i prezydenci, ani żadna
organizacja, czy nawet wszystkie organizacje palestyńskie czy arabskie nie mają
prawa tego zrobić. Palestyna to uświęcona własność islamu należąca do muzułmanów
aż po Dzień Sądu. Kto wobec tego mógłby twierdzić, że reprezentuje przyszłe
pokolenia muzułmanów aż po Dzień Sądu?

To jest prawo rządzące ziemią Palestyny wg prawa szariatu (prawa islamu) i to
samo dotyczy wszystkich ziem zdobytych siłą przez muzułmanów, ponieważ w czasach
islamskich podbojów muzułmanie uświęcili te ziemie i przeznaczyli dla przyszłych
pokoleń muzułmanów aż po Dzień Sądu.

Było to tak: Gdy islamskie armie podbiły Syrię i Irak, ich dowódcy wysłali do
kalifa Umara bin-el-Khataba prośbę o radę co mają zrobić z tymi terenami. Czy
mają podzielić je pomiędzy swych żołnierzy, zostawić dotychczasowym
właścicielom, czy zrobić coś innego. Po dyskusji z towarzyszami Proroka (niech
Allah błogosławi go i obdarzy zbawieniem) zadecydowano zostawić ziemie
dotychczasowym właścicielom, by mogli z nich korzystać. Prawdziwymi
właścicielami uczyniono jednak muzułmanów aż po Dzień Sądu. Ci, którzy zajmują
te ziemie mogą tylko czerpać z nich korzyści. Ta własność pozostaje ważna dopóki
istnieje ziemia i niebo. Każde postępowanie sprzeczne z szarii w kwestii
Palestyny jest z mocy prawa nieważne.

Zaprawdę, to jest prawda całkowitej pewności! Ktokolwiek chwali imię Pana,
wielkiego Allaha (al.-Waqiya, wers 95, 56:95)


Ojczyzna i nacjonalizm z punktu widzenia Islamskiego Ruchu Oporu.

Artykuł dwunasty

Nacjonalizm z punktu widzenia Islamskiego Ruchu Oporu jest częścią wiary
religijnej. Nic w nacjonalizmie nie jest ważniejsze niż sytuacja, w której wróg
depcze muzułmańską ziemię. Opór i powstrzymywanie go staje się indywidualnym
obowiązkiem każdego muzułmanina, kobiety czy mężczyzny. Kobieta może iść walczyć
bez zgody męża, a niewolnik bez zgody właściciela.
Nic takiego nie istnieje w żadnym innym reżimie (niż islamski). To jest
bezsprzeczny fakt. Jeśli inne nacjonalizmy mają związek z materialistycznymi,
ludzkimi czy regionalnymi sprawami, to nacjonalizm Islamskiego Ruchu Oporu
obejmuje wszystkie te elementy, ale również to, co o wiele ważniejsze, co daje
mu duszę i życie. Jest połączony ze źródłem ducha i dawcą życia wynosząc pod
niebiosa ojczyzny święty sztandar, który wiążę ziemię i niebo mocnymi więzami.
Gdy Mojżesz rzuca swą laskę, magia i czary znikają.

"Prawość wyróżniła się od nieprawości. I ten, kto odrzuca fałszywe bóstwa, a
wierzy w Allaha, uchwycił za najpewniejszy uchwyt, nie mający żadnego pęknięcia.
Allah jest słyszący, wszechwiedzący! (al.-Baqarah, wers 256, 2:256).



Pokojowe rozwiązania, inicjatywy i międzynarodowe konferencje

Artykuł trzynasty

"(Pokojowe) inicjatywy i tak zwane rozwiązania pokojowe oraz konferencje
międzynarodowe są sprzeczne z zasadami islamskiego ruchu oporu. Krzywdzenie
(podważanie przynależności) którejkolwiek części Palestyny krzywdzeniem (jest
wyrządzaniem krzywdy, jest wbrew) części religii. Narodowy charakter Islamskiego
ruchu oporu jest częścią religii. Jego członkowie są tego świadomi i zostali
uprzedzeni. Niosąc sztandar Allaha walczą o swoją ziemię ojczystą. Allah będzie
wywyższony i błogosławiony, lecz większość ludzi jeszcze o tym nie wie.

Teraz i wtedy wzywa się na zebrania międzynarodowych konferencji, aby poszukiwać
dróg rozwiązania sprawy palestyńskiej. Niektórzy akceptują, a inni odrzucają tą
idee z tego lub z innego powodu jednego lub większej liczby warunków potrzebnych
do zebrania się na konferencjach i uczestniczenia w nich. Znając strony
konstytuujące te konferencje, ich przeszły i teraźniejszy stosunek do problemów
muzułmanów, Islamski Ruch Oporu nie uznaje tych konferencji jako rozumiejących
jego żądań, jako środka przywracającego należne prawa i gwarantującego
sprawiedliwość poddanym opresjom. Konferencje te nie są niczym więcej, jak
środkiem do wyznaczenia niewiernych na rozjemców na ziemiach islamskich. Kiedy
niewierni byli sprawiedliwi dla wiernych (wyznawców islamu)?

"Nigdy nie będą Żydzi i chrześcijanie zadowoleni z Ciebie) zanim nie podążysz
zasadami ich religii. Powiedz: zaiste, droga Allaha jest drogą właściwą. A jeśli
podążysz ich drogą mając wiedzę (w Koranie) którą otrzymałeś, wtedy będziesz
sprzeciwiał się Allahowi i nie znajdziesz żadnej opieki ani pomocy wobec niego."

Nie ma innego rozwiązania problemu palestyńskiego poza świętą wojną Dżihad.
Inicjatywy, propozycje i konferencje pokojowe są jedynie stratą czasu,
działaniem na próżno". Palestyńczycy wiedzą lepiej niż oni co zrobić ze swoją
przyszłością, prawami i losem. Tak jak powiedziano w ważnym Hadisie:

"Mieszkańcy Syrii są batem na jego ziemi. On podnosi swój gniew przez nich
przeciwko każdemu, przeciw komu chce pośród jego niewolników. Jest
niedopuszczalnym, aby ktokolwiek spośród nich, którzy mają dwa oblicza pośród
siebie mógł mówić wiernym, co mają czynić. Oni wszyscy na pewno umrą ze smutku i
desperacji."



Trzy kręgi

Artykuł czternasty


Pytanie o wyzwolenie Palestyny jest związane z trzema kręgami (społecznościami);
palestyńskim kręgiem, arabskim kręgiem i islamskim kręgiem. Każdy z tych kręgów
(każda z tych społeczności) odgrywa swoją rolę w walce z Syjonizmem. Każdy ma
swoje obowiązki i jest straszliwym błędem i znakiem ogromnej ignorancji zapomina
o nich (o którymkolwiek z nich). Palestyna jest ziemią islamu, która wyznaczała
pierwszą z dwóch kibli (kiblah - kierunek w którym modlą się muzułmanie),
znajduje się na niej trzecie święte miejsce islamu i punkt w którym Mahomet
rozpoczął swoją nocną podróż do siedmiu niebios.

Niech będzie chwała Allahowi, który zabrał swoje sługi nocą ze świętego Meczetu
w Mekce do dalekiego Meczetu w Jerozolimie, którego okolice błogosławimy, bo tam
mogliśmy pokazać niektóre nasze znaki dla niego który słyszy i który rozumie
wszystko. (al-Isrâ', Nocna Podróż, wers 1, 17:1) .
Od tego czasu wyzwolenie Palestyny jest indywidualnym obowiązkiem każdego
muzułmanina, gdziekolwiek jest. Na tej podstawie problem powinien być rozważany
i przedstawiony. I tak powinien go rozumieć każdy muzułmanin.

Dzień, kiedy problem zostanie przedstawiony na tej podstawie, w którym trzy
kręgi zmobilizują swoje zdolności, obecny stan spraw się zmieni i dzień
wyzwolenia będzie blisko.

"Wierzący są silniejsi od nich, przez strach (terror) rzucany w ich piersi przez
Allaha. Jest tak, ponieważ niewiele oni rozumieją." (al - Hashr, wers 13, 59.013)


Dżihad dla wyzwolenia Palestyny jest indywidualnym obowiązkiem

Artykuł piętnasty

W dniu, kiedy wrogowie uzurpują sobie prawa do muzułmańskiej ziemi, Dżihad staje
się obowiązkiem każdego muzułmanina. W obliczu żydowskiej okupacji (uzurpacji
władzy) Palestyny, obowiązkiem jest wznieść sztandar Dżihadu. To wymaga
rozejścia się islamskiej świadomości wśród mas, na wszystkich szczeblach
regionalnym, arabskim i islamskim . Jest koniecznym wpoić duch dżihadu do serca
narodu, wtedy walczyć będą oni z wrogami i połączą się w szeregach żołnierzy.

Jest nieodzownym, aby naukowcy, edukatorzy, nauczyciele, ludzie związani z
informacją i mediami, razem z edukowanymi masami, szczególnie młodymi i szejkami
islamskiego ruchu wzięli udział w operacji obudzenia (mas). Jest ważne, aby
zmiany zaszły w podstawie nauczania szkolnego, aby oczyścić je z wpływów
ideologicznej inwazji którą cierpi (nauczanie). Ta inwazja jest wynikiem wpływów
orientalistów i misjonarzy, którzy infiltrują region po porażce krzyżowców z rąk
Saladyna.

Krzyżowcy zrozumieli, że nie jest możliwe pokonanie muzułmanów bez uprzedniej
inwazji ideologicznej, wytyczającej (brukującej) drogę przez zasmucanie ich
myśli, oszpecanie spuścizny i gwałcenie ideałów. Tylko wtedy oni mogą dokonać
inwazji swoimi wojskami. Tak w swoim czasie dali podwaliny pod imperialistyczną
inwazję której dokonał Allenby, który wchodząc do Jerozolimy rzekł (Dziś
zakończyły się krucjaty). Generał Guru stojąc na grobie Saladyna rzekł
"Powróciliśmy, Saladynie" . Imperializm wzmógł siłę ideologicznej inwazji
pogłębiając wcześniej i teraz jej korzenie. Wszystko to wytyczyło drogę utraty
Palestyny.

Jest niezbędne wpajanie w umysły muzułmańskich pokoleń, że sprawa palestyńska
jest problemem (konfliktem) religijnym, który powinien być rozwiązany na tej
podstawie. Palestyna jest ziemią, gdzie znajdują się święte miejsca islamu. Jest
tutaj meczet al.-Aqsa, który jest połączony z Wielkim Meczetem w Mekce
nierozerwalnymi więzami tak długo, jak niebo i ziemia mówią o Isrze (podróży
Mahometa do siedmiu nieb) i Mi'raj (wejściu Mahometa do siedmiu nieb)

Więź jednego dnia na chwałę Allaha jest lepsza od świata i wszystkiego, co
znajduje się na nim. Miejsce jednego bata w raju jest duże lepsze od świata i
wszystkiego, co znajduje się na nim. Sławiący go, odchodzący i przychodzący w
imię służby Allahowi jest lepszy od świata i wszystkiego, co znajduje się na
nim. (al-Bukhari, al-Tarmdhi i Ibn Maja).
Przysięgam na tego, kto posiada dusze Mahometa, że chciałbym dokonywać inwazji i
być zabitym w imię Allaha i dokonywać inwazji i być zabitym w imię Allaha i
dokonywać inwazji raz jeszcze i być zabitym (al-Bukhari).



Edukacja pokoleniowa

Artykuł szesnasty


Niezbędnym jest uwzględnienie zasad islamu w edukacji muzułmańskich pokoleń w
naszym regionie poprzez naukę obowiązków religijnych, wszechstronne studiowanie
Koranu i poznawanie Sunny Proroka (jego nauk i uczynków) oraz przez nauczanie
historii i dziedzictwa Islamu z autentycznych źródeł.

Powinno być to czynione przez profesjonalnie przygotowane i wykształcone osoby
na podstawie programu, który formowałby myśli i wiarę muzułmańskich studentów w
zdrowy sposób. Równolegle powinno się zgłębiać wiedzę o wrogu, jego ludzkich i
finansowych możliwościach, dowiadywać się o jego słabych i silnych stronach i
rozpoznawać siły wspierające i pomagające mu. Ważne jest również, aby być
zorientowanym w aktualnych wydarzeniach, śledzić je na bieżąco i dokonywać
analiz komentarzy dotyczących tych wydarzeń.

Planowanie teraźniejszości i przyszłości, badanie każdego trendu, który się
pojawia jest koniecznością, aby walczący muzułmanie żyli ze świadomością ich
celu i drogi wśród tego, co ich otacza.

"O mój synu! Zaiste wszystko ma znaczenie. Czy dobre, czy złe, niechby miało
wagę ziarna gorczycy i było skryte w skale lub w niebiosach czy ziemi, Allach
wydobędzie to na światło, bo Allach jest wszystkowidzący i wszechwiedzący. O mój
synu! Trwaj nieustająco w modlitwie, nakazuj to, co prawe i zakazuj tego, co
jest złem. I znoś cierpliwie, co które będzie twoim udziałem, bo jest to
bezwzględnym obowiązkiem ciążącym na wszystkich ludziach. Nie odwracaj twarzy w
pogardzie dla człowieka ani nie przemierzaj ziemi z wyniosłością." (Luqman -
wersety 16-18, 31:16-18).




Rola muzułmańskiej kobiety

Artykuł siedemnasty


Muzułmańska kobieta ma w walce o wyzwolenie misję nie mniej ważną niż
muzułmański mężczyzna. To z niej rodzą się mężczyźni. Jej rola w wychowywaniu i
edukacji nowych pokoleń jest ogromna. Wrogowie zlekceważyli znaczenie kobiet.
Uważają, że jeśli są w stanie skierować nią i poprowadzić w sposób, którego
sobie życzą, z dala od Islamu, to wygrali walkę. To dlatego złapiecie ich na
ciągłych próbach przyciągnięcia uwagi poprzez kampanie informacyjne, filmy i
programy szkolne. Używają w tym celu swoich służalców, którzy infiltrują przez
organizacje syjonistyczne kryjące się pod różnymi nazwami i w różnych formach,
takich jak wolna masoneria, Rotary Club, grupy wywiadowcze i inne, które nie są
niczym innym, jak komórkami wywrotowymi i sabotażystami.

Organizacje te mają hojne źródła finansowania, które pozwalają im odgrywać rolę
w środowisku z zamiarem osiągnięcia syjonistycznych celów i pogłębienia idei
służących wrogowi. Działają one na rzecz świata bez islamu i chcą doprowadzić do
tego, by jego wyznawcy stali się dla siebie wrodzy. Muzułmanie powinni odegrać
rolę w ujawnianiu konspiracji tych sabotażystów.
W dniu, w którym islam przejmie kontrolę nad kierowaniem sprawami życia, te
wrogie dla ludzkości i Islamu organizacje zostaną starte.


Artykuł osiemnasty


Kobieta w domu walczącej rodziny, czy jest ona matką, czy siostrą odgrywa
najważniejszą rolę w opiece nad rodziną, wychowywaniu dzieci i wpajaniu w nie
wartości moralnych i myśli Islamu. Musi uczyć je, jak wykonywać religijne
obowiązki w przygotowywaniu do roli w walce, która je czeka. Dlatego należy
położyć nacisk na szkoły i programy nauczania dla muzułmańskich dziewczynek tak,
by mogły wyrosnąć na dobre matki świadome swojej roli w walce o wyzwolenie.

Kobieta musi być wyposażana w wiedzę i zrozumienie tego, na czym w
rzeczywistości polega utrzymanie domu, ponieważ ekonomika i unikanie
marnotrawstwa w budżecie rodzinnym jest jednym z warunków, aby podążać do przodu
w trudnych warunkach, które nas otaczają.

Powinna mieć przed oczami fakt, że pieniądze, którymi dysponuje są jak krew,
która nie powinna płyną gdzie indziej niż tylko w żyłach, tak by zarówno dzieci,
jak i dorośli mogli kontynuować życie.

"Zaprawdę - muzułmanie i muzułmanki, wierzący i wierzące, prawdomówni i
prawdomówne, cierpliwi i cierpliwe, pokorni i pokorne, dający jałmużnę i dające
jałmużnę, poszczący i poszczące, zachowujący i zachowujące czystość,
wspominający i wspominające Boga często - przygotował dla was Allach
przebaczenie i nagrodę ogromną" (al-Ahzab, werset 35, 33:35)



Znaczenie sztuki Islamu w walce o wyzwolenie

Artykuł dziewiętnasty


Sztuka ma prawidła i miary, według których może być określona mianem islamskiej
albo przedislamskiej (dżahili). Sprawy islamskiego wyzwolenia potrzebują
islamskiej sztuki, która wysoko wzniesie ducha. Uniknie się wtedy sytuacji, w
której jedna strona ludzkiej natury będzie dominowała nad inną, ale raczej
sztuka wzniesie je wszystkie harmonijnie w równowadze.
Człowiek jest unikalnym i cudownym stworzeniem uczynionym z garści gliny i
tchnienia Allaha. Islamska sztuka odnosi się do człowieka uczynionego na tej
podstawie, podczas, gdy sztuka przedislamska odnosi się do ciała, dając
pierwszeństwo komponentowi gliny.

Książka, artykuł, biuletyn, kazanie, praca dyplomowa, popularny wiersz, pieśni,
piosenka, sztuka i inne zawierają cechy sztuki islamskiej. Są one jednym z
wymagań ideologicznej mobilizacji, pokarmem na podróż i zmartwychwstanie duszy.
Droga jest długa i wiele jest cierpień, dusza będzie znużona, ale islamska
sztuka odbuduje energię, odrodzi ruch, obudzi w niej wzniosłe znaczenia i nada
właściwy kierunek. "Nic nie usprawni uśpionej jaźni tak dobrze jak
przeskakiwanie z jednego nastroju w drugi"

Wszystko to jest bezwzględnie poważne i nie jest kpiną. Dla żołnierzy też nie
jest to żartem.


Wspólna odpowiedzialność

Artykuł dwudziesty:

Stowarzyszenie Muzułmańskie jest organizacją wzajemnej odpowiedzialności.
Prorok, modlitwy i chwała niech będą z nim, powiedział: "błogosławieni niech
będą wszyscy, którzy są w miastach lub w podróży i którzy zgromadzili wszystko,
co mieli i rozdzielili równo pomiędzy siebie ".

Islamski duch powinien przeważać w każdej muzułmańskiej organizacji.
Organizacje, które walczą z zajadłym wrogiem działającym w podobny sposób jak
nazizm, nie widzą żadnych różnic pomiędzy mężczyzną a kobietą, pomiędzy dziećmi
i starcami - tak długo, jak są uhonorowane tym islamskim duchem. Nasi wrogowie
zrealizują metodę zbiorowej odpowiedzialności. Oni wyrzucili naród z jego ziemi,
pozbawili domów, skazali na wygnanie w obozach, łamali kości, strzelali do
kobiet, dzieci i starców bez żadnego powodu. Wróg stworzył obozy dla uchodźców
gdzie tysiące tysięcy ludzi zostało stłoczone w nieludzkich warunkach. To nie
wystarczyło, dołączyli do tego burzenie domów, masowo produkują sieroty,
wykazują okrucieństwo w stosunku do tysięcy młodych ludzi powodując, że
najlepsze lata swego życia spędzają w zatęchłych więzieniach.

W swoim nazistowskim traktowaniu, Żydzi nie mają wyjątków dla kobiet i dzieci.
Ich zadaniem jest siać strach w sercach wszystkich bez wyjątku. Atakują ludzi,
gdy ich uwaga jest odwrócona, kradną ich pieniądze i niszczą ich honor.
Pogrywają z narodem (palestyńskim) jakby mieli do czynienia z najgroźniejszymi
wojennymi zbrodniarzami na świecie. Deportacja z ojczystej ziemi jest
specyficznym rodzajem morderstwa.

W stosunku do tych zachowań nieodzownym jest przejąć odpowiedzialność za naród.
Wróg musi być postawiony twarzą w twarz z narodem, który musi stanowić jedno
ciało, w którym każdy obywatel stanowi jedność z reszta ciała i odpowie zadając
taki sam ból.


Artykuł dwudziesty pierwszy:


Wzajemna społeczna odpowiedzialność oznacza wzajemną pomoc, finansową i moralną
dla tych, którzy jej potrzebują i dołączą do jakiejkolwiek pracy na rzecz
organizacji. Członkowie Islamskiego Ruchu Oporu powinni traktować interes mas
jak swój własny. Nie mogą ustawać w wysiłkach, wspomaganiu ich i ochronie. Muszą
zapobiegać wszystkim możliwym błędom nadchodzących pokoleń i wszystkiemu, co
może zagrozić startami dla społeczności. Masy są częścią ich samych i oni są
nierozerwalną częścią mas. Ich siła jest siłą mas a ich przyszłość jest
przyszłością narodu. Członkowie Islamskiego Ruchu Oporu powinni dzielić z ludem
dolę i niedolę, i kierować swoje działania tak, by nasze żądania zostały
usłyszane, zauważone i realizowane. Dzień, w którym ten duch przeważy,
braterstwo będzie głębsze, współpraca, poparcie i jedność wzrosną a szeregi
staną się zwarte będzie dniem konfrontacji z wrogiem.


Wspomagające wroga siły stojące za nim

Artykuł dwudziesty drugi:

Od dawna wrogowie planowali, zręcznie i precyzyjnie, aby osiągnąć to, co
przygotowali. Z rozwaga fałszowali bieg wydarzeń. Przedstawili w mediach wielkie
i istotne materiały, które z wielkim oddaniem zaangażowali do zrealizowania
swoich snów. Korzystając ze swoich funduszy przejęli kontrolę nad światowymi
mediami, agencjami informacyjnymi, prasą, domami medialnymi, stacjami radiowymi
i innymi. Przy pomocy ich pieniędzy wzniecili rewolucje w sporej części świata
zgodnie z własnym interesem i zebrali tego owoce. Stali za francuską rewolucją,
komunistyczna rewolucją oraz wszystkimi rewolucjami, o których słyszeliśmy i
usłyszymy tu i tam. Przy pomocy zebranych funduszy stworzyli tajne zakony jak
np. masonerię, klub Rotary, Zakon Lwa (Lions Club) i inne w różnych częściach
świata, aby prowadzić sabotaż w społeczeństwach i wspierać swój syjonistyczny
interes. Swoimi pieniędzmi kontrolują imperialistyczne kraje i inspirują je do
kolonizowania innych krajów, aby zrabować ich surowce naturalne i zasiać korupcje.

Można by długo mówić o lokalnych i światowych wojnach. Oni stali za I Wojną
Światową, gdy zapragnęli zniszczyć Islamski Kalifat, ustanowić zależność
finansową i przejąć kontrole nad surowcami. Oni uzyskali Deklarację z Balfour,
sformowali Ligę Narodów, dzięki której mogli kontrolować świat. Oni stali za II
Wojną Światową, i zrobili doskonały interes sprzedając broń i wytyczyli drogę do
powstania ich kraju. To oni byli tymi, którzy zastąpili Ligę narodów Organizacją
Narodów Zjednoczonych i Radą Bezpieczeństwa aby podporządkować sobie wolę
wszystkich państw. Nie ma wojny na świecie w która nie wetknęliby swoich paluchów.

"Tak często jak rozpalać będą ogień wojny, Allah tak często go ugasi; i skierują
swoje umysły, aby zawładnąć światem, lecz Allah w swej dobroci nie pozwoli im na
to." (al-Ma'idah, wers 64, 5:64).

Imperialistyczne armie kapitalistycznego zachodu i komunistycznego wschodu,
wspierają wrogów swoja mocą, pieniędzmi i ludźmi. Ich siły się zmieniają w tym
działaniu. Pewnego dnia, kiedy islam powstanie, siły wroga się zjednoczą aby
stawić mu czoła, bo armie niewiernych to jedna nacja (niewiernych).

"Wszyscy Wierni, nie powinni współpracować ani przyjaźnić się z innymi
(niewiernymi) poza sobą, wówczas oni was nie opanują. Oni tego pragną , waszego
zniszczenia: Oni zioną nienawiścią płynącą z ich ust;lecz to co chowają w
piersiach jest jeszcze bardziej zdradliwe. Pokazaliśmy wam znaki, one pomogą wam
ich rozpoznać, one was ocalą, jeżeli tylko je zrozumiecie." (Al Imran, werset
118, 3:118).

To nie jest przypadek ze te werset kończą słowa Allaha "jeżeli je (słowa)
zrozumiecie"


Nasz stosunek do:

A. Ruchu Islamskiego:

Artykuł dwudziesty trzeci:

Islamski Ruch Oporu akceptuje inne organizacje Islamskie z należnym szacunkiem i
uznaniem. Jeżeli nie zgadzamy się z nimi w jakimś punkcie lub mamy inne opinie,
zgadzamy się w innych punktach i ich rozumieniu. To jednoczy te organizacje,
jeżeli tylko mają dobre intencje i są oddane Allahowi, podpadają pod kategorię
tych, którzy starają się bardzo, bo one należą do kręgu islamskiego. Każdy
aktywista ma swój udział w dziele.

Islamski Ruch Oporu postrzega wszystkie te organizacje jako samoistne. Modlimy
się do Allaha o łaskę i przewodnictwo dla wszystkich, aby utrzymać wzniesiony
sztandar jedności i abyśmy stanowili jedność w walce, i realizacji naszych
wspólnych działań w zgodzie z Koranem i wytycznymi Proroka.

"I trzymajcie się razem węzła Boga, i nie rozdzielajcie się! Wspominajcie dobroć
Boga nad wami! Oto byliście wrogami, a On uczynił przyjaźń w waszych sercach i
staliście się przez Jego dobroć braćmi! Byliście na skraju przepaści ognia, a On
was od niego wyratował. W ten sposób Bóg wyjaśnia wam Swoje znaki. Być może, wy
pójdziecie drogą prostą! (Al Imran, werset 103, 3:103).

Artykuł dwudziesty czwarty:

Islamski Ruch Oporu nie zamierza oczerniać czy obmawiać innych indywidualnych
grup, których członkowie nie są zdolni do wielkich działań. Jest niezbędnym
rozróżniać działania tych zachowań, które odnoszą się do pojedynczych osób i
grup. Kiedykolwiek jednak (zachowania te) będą błędne je za błędne, Islamski
Ruch Oporu rezerwuje sobie prawo do wskazywania tych błędów i ostrzegania przed
nimi. To pomoże we wskazaniu prawidłowej ścieżki oraz pozwoli osądzić działanie
w sposób obiektywny. Mądre prowadzenie jest zaprawdę celem wiernego
(muzułmanina), który podąża za nim kiedy je rozpozna.

"Allahowi nie podoba się rozgłaszanie złych słów o kimkolwiek, chyba że ktoś
doznał niesprawiedliwości. A Allah jest słyszący, wszechwiedzący. Czy wy
czynicie dobro jawnie, czy w skrytości, czy też odpuścicie komuś zło - to,
zaprawdę, Allah jest odpuszczający, potężny." (an-Nisaa, wersety 148-149,
4:148-149).



B. Ruchy nacjonalistyczne rejonu Palestyny:

Artykuł dwudziesty piąty:

Islamski Ruch Oporu szanuje te ruchy, oraz docenia uwarunkowania i okoliczności
otaczające i dotyczące ich. Wspiera je, jeśli tylko nie służą komunistycznemu
wschodowi ani krzyżowcom z zachodu. To potwierdza wszystkim członkom i
sympatykom Islamskiego Ruchu Oporu, że ma on moralny i oświecony pogląd na
życie, oraz sposób, w jaki powinien współpracować z innymi ruchami.. Brzydzi się
jedynie oportunizmem i chce dobra ludzi, tak jednostek jak organizacji. Nie robi
tego dla materialnych zysków, osobistej sławy, ani korzyści od innych. Działa
używając własnych zasobów i wszystkiego, co tylko ma do dyspozycji "i
przygotujcie dla nich taką siłę jaką tylko możecie", dla spełnienia obowiązku,
oraz uzyskania łaski Allaha?. Nie ma żadnych pragnień prócz tych.

Ruch zapewnia wszystkie nurty nacjonalistyczne, że istnieje on dla pomocy i
wspierania ich. Nigdy nie będzie to więcej niż to, w słowach i czynach, teraz i
w przyszłości. Ruch jest po to, by łączyć, a nie dzielić, zachowywać, a nie
trwonić, łączyć, a nie rozbijać. Docenia każde dobre słowo, szczery wysiłek,
dobrą przysługę. Zamyka drzwi w obliczy pobocznej niezgody, nie słucha plotek i
oszczerstw, jednocześnie w pełni rozumiejąc prawo do samoobrony.

Wszystko co stoi w sprzeczności lub przeciw temu, jest kłamstwem rozgłaszanym
przez wrogów i ich sługi w celu siania zmieszania, podkopywania szeregów i
zajmowania (zaprzątania głów) pobocznymi sprawami.

"O prawdziwi wierni, jeśli podły człowiek przyjdzie do was z opowieścią,
starannie sprawdźcie jej prawdziwość; zamiast ranić ludzi ignorancją, i
pokutować za to potem." (Al-Hujurat wers 6, 49:6).


Artykuł dwudziesty szósty:

Spoglądamy na palestyńskie ruchów narodowe w pozytywny sposób, jeśli nie
przynależą do wschodu albo zachodu, Islamski Ruch Oporu nie unika dyskutowania z
nimi o sprawach regionalnych i międzynarodowych, dotyczących kwestii
palestyńskiej. Robi to w obiektywny sposób, pokazując na ile są one w zgodzie
lub stoją w sprzeczności z interesami narodowymi z islamskiego punktu widzenia.

C. Organizacja Wyzwolenia Palestyny.:

Artykuł dwudziesty siódmy:

Organizacja Wyzwolenia Palestyny jest bliska sercu Islamskiego Ruchu Oporu.
Znajdują się w niej bracia, ojcowie, krewni, przyjaciele. Muzułmanin nie wyrzeka
się ojca, brata, krewnego, czy przyjaciela.. Nasza ojczyzna jest jedna, nasza
sytuacja jest jedna, nasz los jest jeden, nasz wróg jest naszym wspólnym wrogiem.

Z powodu sytuacji otaczających powstanie Organizacji, ideologicznego zamieszania
przeważającego w arabskim świecie, będącego rezultatem ideologicznej inwazji,
pod której działaniem arabski świat znajdował się od czasu pokonania krzyżowców,
oraz znajduje się nadal, którą umacniają działania orientalistów, misjonarzy i
imperialistów, Organizacja zaadoptowała ideę państwa świeckiego. A tak to widzimy.

Sekularyzm jest całkowicie sprzeczny z ideologią religijną. Postawy,
kierownictwo i decyzje wynikają z ideologii.

Dlatego, z całym szacunkiem dla organizacji Wyzwolenia Palestyny - i tego, czym
się może stać - oraz bez pomniejszania jej roli w konflikcie arabsko -
izraelskim, nie możemy dzielić aktualnej lub przyszłej Islamskiej Palestyny z
ideą sekularyzmu. Islamska natura Palestyny jest częścią naszej religii, a
ktokolwiek lekko traktuje swą religię jest straceńcem.

"Kto może być przeciwny religii Abrahama, prócz tego, któego umysł został
zaślepiony? (al Baqarah, wers 130, 2:130, ).

W dniu, kiedy Organizacja Wyzwolenia Palestyny przyjmie islam jako swoją drogę
życia, zostaniemy jej żołnierzami, i zasilimy jej ogień, który spali wrogów.

Do tego dnia, a modlimy się do Allaha aby nastąpił on szybko, stosunek
Islamskiego Ruchu Oporu do OWP jest taki, jak ojca do syna, brata do brata,
krewnego do krewnego, cierpi jego ból i wspiera go w starciu z wrogami, życząc
mu mądrości i dobrego kierownictwa.

"Stój przy swym bracie, albowiem kto nie ma brata, jest jak wojownik, który
idzie na bitwę bez ramion. Kuzyn jest jak skrzydło na którym się lata - Czy ptak
mógłby latać bez skrzydeł?"


D. Kraje arabskie i islamskie:

Artykuł dwudziesty ósmy:

Syjonistyczna inwazja jest okrutną inwazją. Ucieka się do wszystkich środków,
używając złych oraz wątpliwych metod, aby osiągnąć swój cel. Jej operacje
szpiegowskie i infiltracja polegają mocno na sekretnych organizacjach, które ona
wyniosła, takich jak masoneria, kluby Rotary i Lions (Lions Club) i innych grup
sabotażowych. Wszystkie te organizacje, pracując w sekrecie czy otwarcie,
pracują w interesie syjonizmu, i zgodnie z jego rozkazami. Usiłują podważać
społeczeństwa, niszczyć wartości, psuć świadomość, degenerować charakter i
niszczyć islam. Stoją za wszelkiego rodzaju handlem narkotykami i alkoholizmem,
aby umożliwić swoją kontrolę i rozwój.

Kraje arabskie otaczające Izrael są proszone o otwarcie granic przed bojownikami
z innych arabskich i islamskich krajów, aby mogli oni łączyć swe wysiłki ze
swoimi braćmi z Palestyny.
Inne arabskie i islamskie kraje prosimy, aby ułatwiały działania ruchowi
bojowników i jest to podstawowa (najmniejsza) rzecz, jaką powinny one zrobić.
Nie powinniśmy zapominać o przypominaniu każdemu muzułmaninowi, że gdy Żydzi
podbili Święte Miasto w 1967 roku, stanęli na obrzeżach meczetu Al-Aksa i
ogłosili, że "Mahomet jest martwy", oraz wszyscy jego potomkowie to kobiety.

Izrael, Judaizm i Żydzi rzucają wyzwanie Islamowi i ludom muzułmańskim. "Niech
tchórze nigdy nie śpią" (nie zaznają spokoju).


E. Grupy religijne i narodowe, instytucje, intelektualiści, świat arabski i
islamski:

Islamski Ruch Oporu ma nadzieję, że wszystkie te zgrupowania, staną po jego
stronie we wszystkich sferach, będą go wspierać, przyjmować jego stanowisko,
umacniać jego aktywność i ruchy, pracować nad ściąganiem ludzi dla niego, tak,
że muzułmanie staną się bazą dla niego, wspierać go będą na strategicznym
poziomie w sferach zasobów ludzkich, materialnych i informacyjnych, w każdym
miejscu i czasie. Powinno być to czynione przez organizowanie konferencji
solidarności, wydawaniu biuletynów wyjaśniających, faworyzujących artykułów i
książeczek, oświecanie mas w sprawie palestyńskiej, wyjaśnianie z czym walczy,
oraz jakie konspiracje są tkane wokół niej. Powinny mobilizować kraje islamskie,
ideologicznie, edukacyjnie i kulturalnie, aby ci ludzie byli zdolni do pełnienia
swej roli w przełomowej walce o wyzwolenie, jak to czynili, kiedy zniszczyli
krzyżowców i Tatarów (Mongołów) i ocalili ludzką cywilizację. Zaprawdę, to nie
było trudne dla Allaha.

"Allah napisał, zaiste zwyciężę, jak i moi apostołowie: jako że Allah jest silny
i potężny." (Al-Mujadila - wers 21, 59:21).

Artykuł trzysiesty:

Pisarze, intelektualiści, ludzie mediów, mówcy, edukatorzy, nauczyciele, i
wszystkie inne grupy w arabskim i islamskim świecie - wszyscy z nich są wzywani
do pełnienia swej roli, oraz wypełnienia swego obowiązku, z powodu okrucieństwa
syjonistycznej ofensywy, syjonistycznych wpływów wywieranych przez kontrolę
mediów i finansów, jak i konsekwencji, które to spowoduje w pozostałej części
świata.

Dżihad nie ogranicza się do noszenia broni i walki z wrogiem. Skuteczne słowo,
dobry artykuł, użyteczna książka, wsparcie i solidarność - w połączeniu ze
szczerą chęcią podnoszenia chorągwi Allaha wyżej i wyżej - to wszystko są części
dżihadu dla sprawy Allaha.

"Ktokolwiek zmobilizuje bojownika dla sprawy Allaha, sam jest bojownikiem.
Ktokolwiek wesprze krewnych bojownika, sam jest bojownikiem." (zdane przez
al-Bukhariego, Muzułmanów, Abu-Dawooda i al-Tarmadhiego).


F. Wyznawcy innych religii: Islamski Ruch Oporu jest ruchem humanistycznym.

Artykuł trzydziesty pierwszy


Islamski Ruch Oporu jest ruchem humanistycznym. Troszczy się o prawa człowieka
zgodnie z zasadami islamskiej tolerancji w odniesieniu do wyznawców innych
religii. Nie występuje przeciwko nim dopóki oni nie występują przeciwko niemu,
lub nie stoją mu na drodze by zniweczyć jego wysiłki.

Pod skrzydłami islamu wyznawcy trzech religii - islamu, chrześcijaństwa i
judaizmu mogą współistnieć w pokoju. Bez panowania islamu pokój nie jest
możliwy. Dowodów na to dostarcza zarówno historia, jak i współczesność.

Wyznawcy innych religii mają obowiązek zaprzestać kwestionowania władzy islamu w
tym regionie, ponieważ ich panowanie przyniosłoby tylko rzeź, wysiedlenia i
terror. Każdy z nich żyje w niezgodzie nawet ze swoimi współwyznawcami, a tym
bardziej z ludźmi innej religii. Historia i współczesność pełne są dowodów na
potwierdzenie tej tezy.

"Oni nie będą walczyć z wami wszyscy razem, jedynie w miastach ufortyfikowanych
albo spoza murów. Ich waleczność jest wielka, kiedy są między sobą; ty myślisz,
że oni są razem, lecz serca ich są podzielone. Tak jest dlatego, że oni są
ludem, który nie rozumie." (Al Hasr, wers 14, 59:14).

Islam przyznaje każdemu należne prawa. Islam nie pozwala ingerować w prawa
innych. Nazistowsko - syjonistyczne knowania przeciwko naszym ludziom nie
potrwają długo. "Niesprawiedliwość trwa dzień, ale sprawiedliwość potrwa do Dnia
Sądu".

Bóg nie zabrania wam, abyście byli dobrzy i sprawiedliwi względem tych, którzy
was nie zwalczali z powodu religii ani nie wypędzali was z waszych domostw.
Zaprawdę, Bóg miłuje ludzi sprawiedliwych! (Al Mumtahina, wers 8, 60:8)


Próba izolowania ludności Palestyny

Artykuł trzydziesty drugi.

Światowy syjonizm, razem z imperialistycznymi potęgami, próbują poprzez
wystudiowany plan i przebiegłą strategię usuwać jedno państwo arabskie po drugim
z kręgu walki przeciwko syjonizmowi, aby pozostawić finalnie ludność Palestyny
samą sobie. Egipt został wyeliminowany z tej walki z syjonizmem przez
zdradzieckie porozumienie z Camp David. Teraz próbują zawrzeć podobne
porozumienia z innymi krajami arabskimi i odciągnąć je od kręgu walki.

Islamski Ruch Oporu wzywa arabskie i islamskie narody do zajęcia miejsca w linii
prawdziwej i wytrwałej akcji aby powstrzymać możliwość sukcesu tego strasznego i
zdradzieckiego planu, aby ostrzec ludzi przed niebezpieczeństwem które rodzi
odejście od walki z syjonizmem. Dziś to Palestyna, jutro to będzie inny kraj.
Syjonistyczny plan nie ma granic. Po Palestynie syjoniści będą starali się
przeprowadzić ekspansję od Nilu po Eufrat. Kiedy już zakopią się w regionie
spojrzą ku dalszej ekspansji i tak w nieskończoność. Ich plan został nakreślony
w "Protokołach Mędrców Syjonu" i ich obecne zachowanie jest najlepszym dowodem
potwierdzającym nasze słowa.

Opuszczenie kręgu walki z syjonizmem jest wielką zdradą i niech przeklęci będą
ci, którzy tego dokonają.

"Tym, którzy obrócą swoje plecy ku nim w dniu który nadejdzie, jeśli nie zrobią
tego w celu realizacji planu walki, lub aby przyłączyć się do nich (walczących),
okazany zostanie gniew Allaha, a ich ciała spłoną w piekle. Ich podróż będzie
straszna" (Al Anfal, wers 16, 8:16).

Nie ma innej drogi poza skoncentrowaniem wszystkich sił przeciwko tej
nazistowskiej, tatarskiej inwazji. Alternatywą jest utrata kraju, pognębienie
jego mieszkańców, rozprzestrzenienie się występku na Ziemi i zniszczenie
wartości religijnych. Niech więc każda osoba wiedząca o swojej odpowiedzialności
przed Allahem "wykonawca najdrobniejszego dobra będzie wynagrodzony za swój
czyn, tak jak najdrobniejszego zła otrzyma zapłatę za swój".

Islamski Ruch Oporu uważa się za ośrodek rozszerzający krąg walki ze światowym
syjonizmem i podąża tą ścieżką. Ruch dodaje swój wysiłek do wysiłków tych
wszystkich, którzy są aktywni na obszarze Palestyny. Arabowie i muzułmanie
powinni zająć swoimi następnymi krokami swoje miejsce (w tej walce). Islamskie
organizacje w całym świecie arabskim powinny zrobić to samo, odkąd oni wszyscy
będą dobrze przygotowani do swojej przyszłej roli w walce z przynoszącymi wojnę
Żydami.

?I położyliśmy nieprzyjaźń i nienawiść między nich, aż do dnia zmartwychwstania.
Tak często jak oni zapalają ogień wojny, Allah gasi go ich umysły nastawią się
na sianie zepsucia na Ziemi, ale miłość Allaha nie dotyczy tych, co sieją
zgorszenie. (al-Ma'idah, wers 64, 5:64)


Artykuł trzydziesty trzeci

Islamski Ruch Oporu opierając się na wspólnych, skoordynowanych I niezależnych
koncepcjach praw wszechświata i przepływających strumieniem przeznaczenia ku
konfrontacji i walce z nieprzyjaciółmi w obronie muzułmańskiej i islamskiej
cywilizacji i świętych miejsc, spośród których pierwszym jest meczet Al ? Aqsy,
wzywa arabskie i islamskie ludy, ich rządy i społeczne i rządowe organizacje do
strachu przed Allahem gdzie ich spojrzenie na Islamski Ruch Oporu i ich
porozumienia się koncentrują. Oni powinni poprzeć i wspomagać to
(przedsięwzięcie), tak jak Allah by tego chciał, przeznaczać na nie więcej i
więcej funduszy - aż cel Allaha zostanie osiągnięty, kiedy szeregi zbliżą się,
żołnierze dołączą do innych żołnierzy i masy wszędzie w islamskim świecie
odpowiedzą na wezwanie do wypełnienia swojego obowiązku który brzmi "Chwała
Dżihadowi" Ich śpiew (krzyk) dotrze do niebios i będzie rozbrzmiewał aż do
momentu wyzwolenia, kiedy najeźdźcy zostaną zniszczeni a dzień zwycięstwa Allaha
nadejdzie.

(I Allah będzie wspomagał tych którzy staną po jego stronie. O Allah jest
potężny i wszechmogący (Al Hajj, wers 40, 22:40)

Świadectwo historii

Rys historyczny walki z najeźdźcami

Artykuł trzydziesty czwarty

Palestyna jest pępkiem świata i skrzyżowaniem kontynentów. Od zarania dziejów
była celem ekspansjonistów. Prorok, niech pokój będzie z nim i da mu zbawienie
sam podkreślił ten fakt w ważnym Hadisie, w którym wezwał swojego dostojnego
towarzysza, Ma'adh ben Jabala, mówiąc mu: ?O Ma?ath, Allah rzucił przed Ciebie
Syrię otworem, kiedy ja odejdę, od Al.-Arish do Eufratu. Jej mężczyźni, kobiety
niewolnicy będą stali tam dzielnie aż do Dnia Sądu. Ktokolwiek z was brzeg Syrii
lub Święta Ziemię, zostanie w wiecznej walce aż do Dnia Sądu.

Ekspansjoniści więcej niż raz skierowali swoje oko na Palestynę którą atakowali
swoimi armiami aby wypełnić swoje plany.Więc z tego powodu przybyli tutaj
krzyżowcy ze swoimi armiami, przynosząc ze sobą swoje kredo i niosąc krzyż. Byli
w stanie chwilowo pokonać muzułmanów, al. muzułmanie potem byli w stanie z
powrotem odebrać swoją ziemię dopiero wtedy, kiedy stanęli pod sztandarem swojej
religii, jednocząc swój świat, wychwalając imię Allaha i jednocząc się w walce
pod przywództwem Saladyna. Walczyli prawie dwadzieścia lat i w ostateczności
krzyżowcy zostali pokonani a Palestyna wyzwolona.

"Powiedz niewiernym, zostaną pokonani i wrzuceni razem do piekła, nie będzie
szczęśliwe ich położenie" (Al Imran, wers 12, 3:12).

To jest jedyna droga, aby wyzwolić Palestynę. Nie ma wątpliwości, że takie jest
świadectwo historii. To jest jedno z praw wszechświata i jedna z zasad
egzystencji (przetrwania). Nic nie przezwycięży żelaza za wyjątkiem żelaza. Ich
fałszywe, bezwartościowe kredo może być przezwyciężone jedynie przez kredo
prawdziwego islamu. Ideologia nie może być zwalczona niczym innym jak ideologią
i to jest ostatnia myśl (analiza) - zwycięstwo jest dla sprawiedliwych, bo
sprawiedliwość jest zwycięska.

"Nasze słowo zostało dane sługom i apostołom, oni powinni otrzymać pomoc
przeciwko niewiernym, aby nasze armie były zdobywcami"(as-Saffat, wersy 171-173,
37:171-173)


Artykuł trzydziesty piąty

Islamski Ruch Oporu widzi jak ważne było pokonanie krzyżowców z rąk Saladyna I
ocalenie Palestyny z ich rąk, tak pokonanie Tatarów na En Galot, złamanie ich
potęgi z rąk Quataza i Al-Dhaher Baibarsa i ocalenie świata arabskiego od
tatarskiej (mongolskiej) nawały, której celem była destrukcja każdego calu
ludzkiej cywilizacji. Ruch wyciąga lekcje i przykłady z tego. Obecna nawała
syjonistów została również poprzedzona rajdami krzyżowców z zachodu i Tatarów ze
wschodu. Tak jak muzułmanie stawili czoła tym rajdom i planowali walkę i
pokonanie ich, tak mogą być w stanie stanąć do konfrontacji z syjonistyczną
inwazją i pokonać ją. To nie jest problem dla potężnego Allaha, udowadniając że
intencje są czyste, determinacja prawdziwa i muzułmanie nauczyli się na
podstawie przeszłych doświadczeń, oczyśćmy ich (muzułmanów) z efektów
ideologicznej inwazji i podążmy ścieżką tradycji (obyczajów) ich przodków.


Islamski Ruch Oporu składa się z żołnierzy

Artykuł trzydziesty szósty

Kiedy wytyczamy drogę, Islamski Ruch Oporu podkreśla raz jeszcze wszystkim synom
naszych ludzi, wszystkim arabskim i islamskim narodom, iż nie szuka sławy, zysku
materialnego lub społecznego poważania. Nie jest wymierzony przeciwko
któremukolwiek z naszych ludzi lub nie jest w celu oderania komukolwiek z nich
jego miejsca. Nic z tych rzeczy. Nie będzie on działał przeciwko jakiemukolwiek
muzułmaninowi ani temu spośród nie-muzułmanów kto jest pokojowo nastawiony do
nas ? tutaj i gdziekolwiek indziej. On (ruch) będzie działał jedynie jako
wsparcie dla wszystkich grup i organizacji operujących przeciwko syjonistom i
ich poplecznikom.

Islamski Ruch Oporu przyjmuje islam jako drogę życia. Islam to kredo i religia.
Ktokolwiek wybiera islam jako drogę życia, jest w organizacji, grupie, kraju lub
jakimkolwiek innym ciele, Islamski Ruch Wyzwolenia uważa siebie za jego
żołnierzy i nikogo więcej.

Prosimy Allaha aby pokazał nam prawdziwy kierunek, uczynił nas przykładem dla
innych I aby osiądził nas I naszych ludzi z prawdą ?O Panie, który jesteś sędzią
między nami I naszym narodem z prawości, Ty jesteś najlepszym sędzią (Al Araf -
wers 89).

Ostatnie z naszych modlitw wznoszą się do Allaha, władcy Wszechświata.

http://europa21.pl/wiadomosc/347-Hamas_-_partia_Jihadu._Statut_Hamasu_po_polsku

--


Data: 2009-03-18 19:51:32
Autor: Grzegorz Z.
Status Hamasu - pustynne Mein Kampf [pełny tekst]...
Dnia Wed, 18 Mar 2009 19:32:44 +0100, Tzva Adonai napisał(a):

"Jesteście najlepszą społecznością, jaka została stworzona dla ludzkości: Wy
nakazujecie co sprawiedliwe, i zakazujecie tego, co niesprawiedliwe

Ciekawe co na to "nasz" Tate z Torunia? :))))


--
"Każdy myślący człowiek jest ateistą" - E.Hemingway

Status Hamasu - pustynne Mein Kampf [pełny tekst]...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona