Status - Przysz³y - Mbank ???

Data: 2010-11-30 00:08:17
Autor: Norbert
Status - Przysz³y - Mbank ???
W³a¶nie dokona³em przelewu za drug± rate ubezpieczenia OC.
I o dziwo nie zesz³o nic z konta tak jak zawsze to bywa³o , za to w operacjach zaplanowanych owszem wisi ta p³atno¶æ ale ze statusem - przysz³y. O co tu chodzi?

Data: 2010-11-30 01:05:22
Autor: Jan Werbinski
Status - Przysz³y - Mbank ???
U¿ytkownik "Norbert" <norkomp@MALPAgmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:id1c36$rom$1mx1.internetia.pl...
[...]

Poczekaj parê godzin i pieni±dze zostan± znikniête. Jako¶ tak rano.

--
Jan Werbiñski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2010-11-30 01:07:25
Autor: Norbert
Status - Przysz³y - Mbank ???
Jan Werbinski napisa³(a):
[...]

No dziwne, robie mase przelewow i zawsze z konta znikalo zaraz po zatwierdzeniu. A tym razem nie.

Data: 2010-11-30 01:30:34
Autor: Jan Werbinski
Status - Przysz³y - Mbank ???
Np na dzi¶ mia³em zaplanowane przelewy od parunastu dni. Nie zablokowa³o mi pieniêdzy na ekoncie. Za to nowy przelew po pó³nocy zablokowa³ od razu potrzebn± sumê. Wszystkie przelewy zosta³y zrealizowane.
Stawiam na to, ¿e ulepszyli tak¿e i t± funkcjonalno¶æ. ;)

Data: 2010-11-30 02:49:08
Autor: Norbert
Status - Przysz³y - Mbank ???
Jan Werbinski napisa³(a):
[...]

No mój przelew by³ dok³adnie 3 minuty po po³nocy , nie zablokowa³ potrzebnej sumy, co wiêcej , jest w zaplanowanych z adnotacj± przysz³y a przed momentem chcialem go wycofac klikaj±c anuluj by zrobiæ go ponownie ale klikniêcie anuluj pokazuje tylko dane przelewu ale go nie anuluje.
Jak tu sie nie wkurzyc skoro ten przelew jutro rano powinien byæ ju¿ zrobiony a utkwi³ sobie nie wiedzieæ czemu nie blokuj±c dodatkowo kasy na koncie co jak dla mnie powoduje ¿e stan posiadania na koncie jest nieczytelny i tak naprawde nie wiem ile mam jeszcze wolnych srodkow.

Data: 2010-11-30 11:20:05
Autor: dwr
Status - Przysz³y - Mbank ???
W dniu 2010-11-30 02:49, Norbert pisze:
Jan Werbinski napisa³(a):
[...]

Tak siê od dawna dzia³o z przelewami zleconymi we wczesnych godzinach nocnych.
  Nie pamiêtam ju¿ ale ok. 2-3 zmienia siê ich status i siê wszystko ksiêguje. Tak jakby system banku co¶ wtedy przetwarza³.

Status - Przysz³y - Mbank ???