Data: 2010-10-15 09:07:32 | |
Autor: Myjk | |
Statystyka | |
2010-10-15 10:31:38 Bartłomiej Kacprzak
http://www.scigacz.pl/Kto,zabija,motocyklistow,13926.html Czytałem, czytałem, czekałem, czekałem... To się doczekałem. "Gdy zmieniacie pas użyjcie migaczy i sprawdźcie martwy punkt i lusterka." http://emide.pl/mazda6/kondor.gif -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2010-10-15 12:59:53 | |
Autor: mleko | |
Statystyka | |
On 2010-10-15 11:07, Myjk wrote:
2010-10-15 10:31:38 Bartłomiej Kacprzak http://emide.pl/mazda6/kondor.gifTak sie zastanawiam, jak glupim trzeba byc, aby cos takiego wymyslec i poswiecic swoj czas na stworzenie tego czegos? |
|
Data: 2010-10-15 11:06:20 | |
Autor: Myjk | |
Statystyka | |
2010-10-15 12:59:53 mleko
> http://emide.pl/mazda6/kondor.gif Najlepiej zapytaj tego, co wymyślił pierwowzór. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2010-10-15 13:07:08 | |
Autor: mleko | |
Statystyka | |
On 2010-10-15 13:06, Myjk wrote:
2010-10-15 12:59:53 mleko Pierwowzor jest logiczny. |
|
Data: 2010-10-15 13:13:50 | |
Autor: spammtrapp | |
Statystyka | |
W dniu 2010-10-15 13:07, mleko pisze:
Pierwowzor jest logiczny. Logicznie świadczy o ulomnosci motocyklistów, o ich niedojrzalosci i przecenianiu swoich mozliwosci. To ze prosza o specjalna uwage na drodze sprawia ze proponuje w pierwowzorze zamiast 'motocyklisci' umiescic 'kretyni'. |
|
Data: 2010-10-15 12:17:56 | |
Autor: kamil | |
Statystyka | |
"spammtrapp" <gdzieswnecie@wp.pl> wrote in message news:i99d1g$foe$1news.onet.pl... W dniu 2010-10-15 13:07, mleko pisze: Motocyklista nie jestem i nie mam zadnego interesu w bronieniu ich, ale jakim trzeba byc palantem, zeby zamiast poswiecic sekunde na spojrzenie w lusterko, wyskakiwac z inwektywami? Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-10-15 13:20:19 | |
Autor: spammtrapp | |
Statystyka | |
W dniu 2010-10-15 13:17, kamil pisze:
Motocyklista nie jestem i nie mam zadnego interesu w bronieniu ich, ale Bo wkurza mnie ugrzecznione 'motocyklisci sa wszedzie...' a realia ktore spotykam (na szczescie juz chyba po sezonie) na drodze. |
|
Data: 2010-10-15 12:21:35 | |
Autor: kamil | |
Statystyka | |
"spammtrapp" <gdzieswnecie@wp.pl> wrote in message news:i99ddk$h86$2news.onet.pl... W dniu 2010-10-15 13:17, kamil pisze: Pogodz sie z tym, ze kierowcy zabijaja rocznie kilka tysiecy ludzi i tez swieci nie sa, moze wiec pora przestac traktowac droge jak prywatne poletko jasniepana i zaczac zachowywac sie tak, zeby calemu spoleczenstwu lepiej sie zylo? Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-10-15 13:24:03 | |
Autor: spammtrapp | |
Statystyka | |
W dniu 2010-10-15 13:21, kamil pisze:
Pogodz sie z tym, ze kierowcy zabijaja rocznie kilka tysiecy ludzi i tez Wystąp z tym apelem do motocyklistów. |
|
Data: 2010-10-15 13:27:23 | |
Autor: Bartłomiej Kacprzak | |
Statystyka | |
Użytkownik "spammtrapp" <gdzieswnecie@wp.pl> napisał w wiadomości news:i99dkl$h86$3news.onet.pl... W dniu 2010-10-15 13:21, kamil pisze:ROTFL Wiesz ile mialem niebezpiecznych sytuacji kiedy motocyklista spowodowal zagrozenie dla mnie? 0 Wiesz ile mialem niebezpiecznych sytuacji kiedy samochod spowodowal zagrozenie dla mnie? 3 Tylko w dniu wczorajszym. -- Bartek Niebieska9'99 Ave1,8 EL |
|
Data: 2010-10-15 13:39:40 | |
Autor: spammtrapp | |
Statystyka | |
W dniu 2010-10-15 13:27, Bartłomiej Kacprzak pisze:
Wiesz ile mialem niebezpiecznych sytuacji kiedy motocyklista spowodowal ROTFL Przytocz mi wyniki badań przeprowadzonych w styczniu. Jest szansa ze motocyklistów na drodze bedzie jeszcze mniej niz teraz. |
|
Data: 2010-10-15 13:44:44 | |
Autor: Bartłomiej Kacprzak | |
Statystyka | |
Użytkownik "spammtrapp" <gdzieswnecie@wp.pl> napisał w wiadomości news:i99ehu$k0v$4news.onet.pl... W dniu 2010-10-15 13:27, Bartłomiej Kacprzak pisze:A spoko, mozesz to sobie przelozyc na miesiac czerwiec, bedzie jeszcze lepiej bo wiecej slepych idiotow wyjezdza na ulice. -- Bartek Niebieska9'99 Ave1,8 EL |
|
Data: 2010-10-15 13:54:23 | |
Autor: spammtrapp | |
Statystyka | |
W dniu 2010-10-15 13:44, Bartłomiej Kacprzak pisze:
Przytocz mi wyniki badań przeprowadzonych w styczniu. Jest szansa zeA spoko, mozesz to sobie przelozyc na miesiac czerwiec, bedzie jeszcze No slepych, slepych, tak siedzicie na tych szlifierkach ze nie sposób zebyscie widzieli droge przed soba :) |
|
Data: 2010-10-15 13:23:28 | |
Autor: mleko | |
Statystyka | |
On 2010-10-15 13:20, spammtrapp wrote:
W dniu 2010-10-15 13:17, kamil pisze: Bo wkurza mnie ugrzecznione 'motocyklisci sa wszedzie...' a realia ktore Jesli nie "ogarniasz" tego co dzieje sie wokol ciebie na drodze, to przestan jezdzic. Proste, prawda? |
|
Data: 2010-10-15 13:24:37 | |
Autor: spammtrapp | |
Statystyka | |
W dniu 2010-10-15 13:23, mleko pisze:
Jesli nie "ogarniasz" tego co dzieje sie wokol ciebie na drodze, to:) Jesli nie ogarniasz kodeksu drogowego zostaw moto w garazu. |
|
Data: 2010-10-15 12:26:56 | |
Autor: kamil | |
Statystyka | |
"spammtrapp" <gdzieswnecie@wp.pl> wrote in message news:i99dlm$h86$4news.onet.pl... W dniu 2010-10-15 13:23, mleko pisze: Rozdział 1 Zasady ogólne Art. 3. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani zachować ostrożność albo gdy ustawa tego wymaga - szczególną ostrożność, unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten utrudnić albo w związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny oraz narazić kogokolwiek na szkodę. Przez działanie rozumie się również zaniechanie. Twoim zakichanym obowiazkiem jest zachowac ostroznosc, ponadto stosowac sie do zasady ograniczonego zaufania. Jesli nie widzisz motocyklisty w lusterku, moze pora zaczac. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-10-15 11:29:10 | |
Autor: Myjk | |
Statystyka | |
2010-10-15 13:26:56 kamil
Twoim zakichanym obowiazkiem jest zachowac ostroznosc No tak, bo przeż motocykliści są święci i ich to nie dotyczy. Tak święci, że aż idą prosto do nieba przy zderzeniu z rzeczywistością. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2010-10-15 12:31:38 | |
Autor: kamil | |
Statystyka | |
"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message news:i99du6$j1o$1news.onet.pl...
2010-10-15 13:26:56 kamil Nikt swiety nie jest, ale obwinianie za cale zlo motocyklistow to mocne naduzycie. Dlaczego nie czepiasz sie obowiazku uwazania na inne samochody, pieszych albo sarny w lesie? Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-10-15 11:41:51 | |
Autor: Myjk | |
Statystyka | |
2010-10-15 13:31:38 kamil
> > Twoim zakichanym obowiazkiem jest zachowac ostroznosc Nie wiem gdzie wyczytałeś takie stwierdzenie. Dlaczego nie czepiasz sie obowiazku uwazania na inne samochody, pieszych albo sarny w lesie? Jesteś bardzo niesprawiedliwy. Oczywiście, że się czepiam. Patrz: http://emide.pl/mazda6/kondor.gif -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2010-10-15 13:31:42 | |
Autor: Bartłomiej Kacprzak | |
Statystyka | |
Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:i99du6$j1o$1news.onet.pl... 2010-10-15 13:26:56 kamilGowno prawda, ida tam gdzie ida, bo taka smetne cipy jak spammtrap uwazaja, ze nie musza patrzec w lusterka. A po fakcie wystarcza uwaga : "Panie on tak zapierdalal, ze go nie widzialem" -- Bartek Niebieska9'99 Ave1,8 EL |
|
Data: 2010-10-15 13:36:14 | |
Autor: spammtrapp | |
Statystyka | |
W dniu 2010-10-15 13:31, Bartłomiej Kacprzak pisze:
Gowno prawda, ida tam gdzie ida, bo taka smetne cipy jak spammtrap uwazaja, Wiesz co glupia pizdo? Sasiad juz 10 rok nie wsiada do samochodu bo taka glupia pizda jak ty uwazala ze moze sobie leciec chuj wie ile po drodze. Skonczylo sie na tym ze ladnie sie wpierdolila w auto sasiada. Wina motocyklisty. Sasiad mimo ze bez winy od tego dnia do auta nie wsiadl. |
|
Data: 2010-10-15 13:48:37 | |
Autor: Bartłomiej Kacprzak | |
Statystyka | |
Użytkownik "spammtrapp" <gdzieswnecie@wp.pl> napisał w wiadomości news:i99ebg$k0v$2news.onet.pl... :) A masz takich wiecej? Zacznij patrzec w lusterka, tak jak ten twoj sasiad. -- Bartek Niebieska9'99 Ave1,8 EL |
|
Data: 2010-10-15 13:53:02 | |
Autor: spammtrapp | |
Statystyka | |
W dniu 2010-10-15 13:48, Bartłomiej Kacprzak pisze:
:) Przeciez wspomnialem ze wina lezala po stronie motocyklisty, czego chcesz od lusterek mojego sasiada i moich? Czyzbym jednak mial racje piszac: "Logicznie świadczy o ulomnosci motocyklistów, o ich niedojrzalosci i przecenianiu swoich mozliwosci. To ze prosza o specjalna uwage na drodze sprawia ze proponuje w pierwowzorze zamiast 'motocyklisci' umiescic 'kretyni'. " ? Wymagacie od innych zeby mysleli za Was? Niezbyt dobrze to o Was swiadczy. |
|
Data: 2010-10-15 14:18:28 | |
Autor: Bartłomiej Kacprzak | |
Statystyka | |
Użytkownik "spammtrapp" <gdzieswnecie@wp.pl> napisał w wiadomości news:i99fb0$k0v$7news.onet.pl... W dniu 2010-10-15 13:48, Bartłomiej Kacprzak pisze:Napisales tylko o predkosci motocykla i od razu o jego winie. "Logicznie świadczy o ulomnosci motocyklistów, o ich niedojrzalosci i przecenianiu swoich mozliwosci. To ze prosza o specjalna uwage na drodze sprawia ze proponuje w pierwowzorze zamiast 'motocyklisci' umiescic 'kretyni'. " ?Nie, wymagamy myslenia od wszystkich. -- Bartek Niebieska9'99 Ave1,8 EL |
|
Data: 2010-10-15 15:27:41 | |
Autor: spammtrapp | |
Statystyka | |
W dniu 2010-10-15 14:18, Bartłomiej Kacprzak pisze:
Użytkownik "spammtrapp"<gdzieswnecie@wp.pl> napisał w wiadomości A to o czym jeszcze chcesz wiedziec? Czy byla pełnia? Dodac moge ze motocyklista nie przezyl - pewnie stad takie a nie inne zachowanie sasiada. |
|
Data: 2010-10-15 13:33:32 | |
Autor: spammtrapp | |
Statystyka | |
W dniu 2010-10-15 13:26, kamil pisze:
Rozdział 1 Alez ja go widze, widze go wtedy gdy leci ponad 100 na dozwolonych 50, wtedy gdy wyprzedza sznur samochodów na podwójnej ciagłej i w wielu innych sytuacjach sprzecznych z Art 3.1. i wieloma innymi. I do tego sie odnosze. Wiekszosc (i to chyba nie tylko moje wrazenie skoro generalnie motocyklisci maja taka opinie) motocyklistów jezdzi jak debile. Wiec za przeproszeniem nie pierdol mi o zachowaniu ostroznosci. Nie jest tym rycie sie motocyklem przed samochód bo nagle okazalo sie ze jednak nie zdazy wyprzedzic. Nie jest tym nagminne i spore przekraczanie predkosci i wiele innych rzeczy ktorych wymieniac mi sie nie chce. Oczywiscie wszystkie te rzeczy robia tez samochodziarze ale nikt z nich nie wpadł na pomysl nalepek: "uwazaj, samochody sa wszedzie" Chcecie szacunku, okazujcie go sami. |
|
Data: 2010-10-18 09:13:48 | |
Autor: komar | |
Statystyka | |
W dniu 2010-10-15 13:33, spammtrapp pisze:
W dniu 2010-10-15 13:26, kamil pisze: dziwne, jadÄ c czesto trasÄ 400km (samochodzem) takie manewry w wykonaniu motocykli zdaĹźajÄ siÄ bardzo sporadycznie, natomiast kierowcy osobĂłwek, zwĹaszcza "z kratkÄ " uwazajÄ takÄ jazdÄ za normalnÄ . Wiekszosc (i to chyba nie tylko moje wrazenie skoro wszyscy jeĹźdĹźÄ jak debile tylko ty jedyny jesteĹ miszczem? taki przypadek jest znany w psychiatrii niestety nie masz szans oceniÄ jak jeĹźdĹźÄ motocykliĹci bo wypowiadasz siÄ na temat o ktĂłrym nie masz nawet nikĹego pojÄcia. Na podstawie jakiĹ pojedynczych i pewnie mocno przejaskrawionych przypadkĂłw oceniasz ogĂłĹ, jednoczesnie idealizujÄ c swoje postepowanie.
moĹźe dla tego Ĺźe pudĹo w ktĂłrym siÄ zamykasz na póŠdnia doskonale widaÄ? ZaĹoĹźÄ siÄ, Ĺźe gdyby odstepy miÄdzy pasami ruchu byĹy na tyle szerokie Ĺźe wcisnÄ ĹbyĹ tam swojego kopciucha to byĹbyĹ pierwszy Ĺźeby siÄ wpieprzaÄ gdzie tylko siÄ da, a tak pozostaje ci tylko dalej frustrowaÄ siÄ Ĺźe inni majÄ lepiej jak ty stoisz w korku :)
jesli chodzi o szacunek i zachowanie to 90% motocyklistĂłw zachowuje siÄ duĹźo lepiej niĹź samochodziarze, niestety nie widac tego z puszki. Za to kultura jazdy samochodziarzy to chyba nawet nie wymaga komentarza. |
|
Data: 2010-10-18 12:45:59 | |
Autor: Sebastian Kaliszewski | |
Statystyka | |
komar wrote:
W dniu 2010-10-15 13:33, spammtrapp pisze: A ile jest motocykli w ruchu a ile samochodĂłw... Statystyka trudna nauka... Wiekszosc (i to chyba nie tylko moje wrazenie skoro PoraĹźajÄ ca logika. KoleĹ ktĂłry ostro wyprzedza juĹź jadÄ cych 30km/h powyĹźej ograniczenia nie jedzie zgodnie z przepisami. Na podstawie jakiĹ pojedynczych i pewnie mocno przejaskrawionych przypadkĂłw oceniasz ogĂłĹ, jednoczesnie idealizujÄ c swoje postepowanie. Nie pojedynczych tylko nagminnych. Co nie oznacza Ĺźe wszystkich -- widujÄ tez normalnie jeĹźdĹźÄ cych motocyklistĂłw. Ale odsetek debili jest znaczÄ cy. Wiec za przeproszeniem nie pierdol mi o zachowaniu ostroznosci. Nie jest tym rycie sie Bredzenie. Nie majÄ lepiej, tylko ĹamiÄ przepisy. BTW, ja tam puszczam, niech sobie jadÄ . Ale nich nie chrzaniÄ , Ĺźe to ich prawo, ba Ĺźe to w ogĂłle zgodne z prawem. Chcecie szacunku, okazujcie go sami. ROTFL! BTW nie widziaĹem samochodziarzy ktĂłrzy celowo walÄ w lusterka innych uczestnikĂłw ruchu. A jednoĹladowcĂłw owszem. niestety nie widac tego z puszki. Debili i burakĂłw na dwu kĂłĹkach widaÄ. Za to kultura jazdy samochodziarzy to chyba nawet nie wymaga komentarza. Statystyka trudna nauka -- Obserwowany procent debilnych i chamskich zachowaĹ w przypadku dwuĹladĂłw jest wiÄkszy. \SK -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) |
|
Data: 2010-10-18 12:54:51 | |
Autor: spammtrapp | |
Statystyka | |
W dniu 2010-10-18 09:13, komar pisze:
dziwne, jadÄ c czesto trasÄ 400km (samochodzem) takie manewry w wykonaniu Cos Ci juz Sebastian napisaĹ o statystyce wiec nie bede Cie meczyĹ. Wiekszosc (i to chyba nie tylko moje wrazenie skoro Dopowiadanie sobie nieistniejacej treĹci to teĹź powaĹźny problem. niestety nie masz szans oceniÄ jak jeĹźdĹźÄ motocykliĹci bo wypowiadasz Pozostaje mi przekopiowac wypowiedz Sebastiana: "Nie pojedynczych tylko nagminnych. Co nie oznacza Ĺźe wszystkich -- widujÄ tez normalnie jeĹźdĹźÄ cych motocyklistĂłw. Ale odsetek debili jest znaczÄ cy." Zeby bylo jasniej: "generalnie motocyklisci maja taka opinie" to mniej wiecej to samo co "odsetek debili jest znaczacy". moĹźe dla tego Ĺźe pudĹo w ktĂłrym siÄ zamykasz na póŠdnia doskonale :D W korku to ja Was puszczam jesli tylko MOGÄ. Chociaz gdy czytam wypowiedzi takich imbecyli jak Ty i Tobie podobni to mam ochote zmienic zdanie i rowniez stac sie tym stereotypowym kierowca kopciucha co to drzi specjalnie otworzy zeby moto nie przepuscic. Chcecie szacunku, okazujcie go sami. Mhm, jak widaÄ punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. |
|
Data: 2010-10-24 17:59:05 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Statystyka | |
Dnia Fri, 15 Oct 2010 13:33:32 +0200, spammtrapp napisał(a):
Alez ja go widze, widze go wtedy gdy leci ponad 100 na dozwolonych 50, Mhm. A jak tą prędkość zmierzyłeś?> wtedy gdy wyprzedza sznur samochodów na podwójnej ciagłej i w wielu I co, zagraża komuś? innych sytuacjach sprzecznych z Art 3.1. i wieloma innymi. I do tego sie I to, że ktoś inny łamie przepisy, to Ty jesteś zwolniony z ich przestrzegania? -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-10-24 18:53:46 | |
Autor: Alf/red/ | |
Statystyka | |
W dniu 2010-10-24 17:59, Adam Płaszczyca pisze:
wtedy gdy wyprzedza sznur samochodów na podwójnej ciagłej i w wielu Takim tokiem myślenia - póki nie ma kolizji / wypadku, to nie ma problemu. -- Alf/red/ |
|
Data: 2010-10-25 22:12:34 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Statystyka | |
Dnia Sun, 24 Oct 2010 18:53:46 +0200, Alf/red/ napisał(a):
I co, zagraża komuś? A jest jakiś problem? Ja tam wolę dzielić droge z kierującymi jeżdżacymi nieprzepisowo, ale bezwypadkowo, niż z kapeluszami, którzy jeżdża przepisowo z poobijanych (dziwnym trafem) autach. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-10-25 23:42:06 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Statystyka | |
On 2010-10-25, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:
I co, zagraża komuś? A czy wyprzedzanie przed górką zawsze powoduje wypadek? Ja tam wolę dzielić droge z kierującymi jeżdżacymi nieprzepisowo, ale Nie zapominaj o mistrzach kierownicy, którzy wypedek mają co najwyżej jeden w życiu... Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2010-10-27 20:35:56 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Statystyka | |
Dnia Mon, 25 Oct 2010 23:42:06 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):
Nie. I jeśli ktoś ma przez 20 lat szczęście i nie spowodował wypadku, toA czy wyprzedzanie przed górką zawsze powoduje wypadek?Takim tokiem myślenia - póki nie ma kolizji / wypadku, to nie ma problemu.A jest jakiś problem? jakoś wolę takiego mieć w swojej okolicy, który przepisowo skasował już parę aut, bo mu co chwile ktoś z podporządkowanej wyjechał. Ja tam wolę dzielić droge z kierującymi jeżdżacymi nieprzepisowo, aleNie zapominaj o mistrzach kierownicy, którzy wypedek mają co najwyżej Nie zapominam. Oni stanowią zagrożenie, ale bardzo małe. Właśnie przez to, że się eliminują. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-10-27 21:59:25 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Statystyka | |
On 2010-10-27, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:
Nie. I jeśli ktoś ma przez 20 lat szczęście i nie spowodował wypadku, toA czy wyprzedzanie przed górką zawsze powoduje wypadek?Takim tokiem myślenia - póki nie ma kolizji / wypadku, to nie ma problemu.A jest jakiś problem? Wolić sobie możesz... Ja tam wolę dzielić droge z kierującymi jeżdżacymi nieprzepisowo, aleNie zapominaj o mistrzach kierownicy, którzy wypedek mają co najwyżej Stanowią śmiertelne zagrożenie. Dla mnie jest to duże zagrożenie. Zdecydowanie wolę mieć dziesięć razy rozwalony samochód niż raz zabity. Mam wrażenie, że zapomniałeś o jednym drobiazgu: nawet przy bardzo niebezpiecznej jeździe prawdopodobieństwo spowodowania wypadku jest dosyć niskie. Tyle, że to niskie prawdopodobieństwo się mnoży przez miliony kierowców - a to już daje parę tysięcy zabitych rocznie. Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2010-10-15 15:14:10 | |
Autor: Sebastian Kaliszewski | |
Statystyka | |
kamil wrote:
Tak, to obowiązuje również motocyklistów. Zapieprzanie o 3 nad ranem po osiedlu tak, że w promieniu kilometra słychać, walenie w lusterka (bo debilowi na dwu kółkach nie podobało się że jadąca przed nim kobieta hamuje). Wpieprzanie się na chama niebezpiecznie blisko pomiędzy jadące samochody. Jazda slalomem pomiędzy samochodami z ostrym hamowaniem przed łyżką koparki (niewiele mu brakło, a debil wiózł jeszcze pasażerkę -- sam w skórach i żółwiach a pasażerka z gołymi nerami) Twoim zakichanym obowiazkiem jest zachowac ostroznosc, ponadto stosowac sie do zasady ograniczonego zaufania. Jesli nie widzisz motocyklisty w lusterku, moze pora zaczac. Polecam jeszcze z ogólnych Art 4, oraz Art 16, Art 22, itd... pzdr \SK -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) |
|
Data: 2010-10-24 17:57:19 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Statystyka | |
Dnia Fri, 15 Oct 2010 12:26:56 +0100, kamil napisał(a):
Twoim zakichanym obowiazkiem jest zachowac ostroznosc, ponadto stosowac sie do zasady ograniczonego zaufania. Zapędziłeś się. Może przeczytaj tą zasade (art. 4. PoRD)? -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-10-24 17:56:51 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Statystyka | |
Dnia Fri, 15 Oct 2010 13:24:37 +0200, spammtrapp napisał(a):
Ja ogarniam, jakoś nie zauważam, aby motocykliści stwarzali jakieś zagrożenie dla mnie z racji łamania przepisów. Mam też nadzieję (bo to nie mnie oceniać), że ja też nie stwarzam zagrożenia dla nich. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-10-24 17:55:27 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Statystyka | |
Dnia Fri, 15 Oct 2010 13:13:50 +0200, spammtrapp napisał(a):
Logicznie świadczy o ulomnosci motocyklistów, o ich niedojrzalosci i przecenianiu swoich mozliwosci. To ze prosza o specjalna uwage na drodze sprawia ze proponuje w pierwowzorze zamiast 'motocyklisci' umiescic 'kretyni'. Przedstaw swoje 'rozumowanie' zatem. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-10-15 14:17:12 | |
Autor: Sebastian Kaliszewski | |
Statystyka | |
mleko wrote:
On 2010-10-15 13:06, Myjk wrote: ROTFL! -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) |
|
Data: 2010-10-16 21:32:16 | |
Autor: z | |
Statystyka | |
mleko pisze:
Pierwowzor jest logiczny. NIE!!! Oba są tyle samo warte z PS. Trzeba by napisać dla równowagi. "Motocyklisto!!! Jeździsz szybko i jesteś mniej widoczny na drodze. Uruchom szare komórki i uważaj bo nie każdy Cię zauważy w porę" |
|
Data: 2010-10-18 13:09:11 | |
Autor: Sebastian Kaliszewski | |
Statystyka | |
z wrote:
mleko pisze: W rzeczy samej! Jest takie stare powiedzonko: "Ci co mieli pierwszeństwo mają na cmentarzu osobną kwaterę." Co martwemu z tego że miał pierwszeństwo i że formalnie ktoś inny jest winien wypadku? Formalna racja życia mu nie wróci. Niektórym się wydaje, że jak mają rację to reszta to nie ich problem... Kiedy uczyłem się jeździć mądrzejsi ode mnie nauczyli mnie zasady jazdy z podwójnym bezpieczeństwem: "staraj się jechać tak, żeby zawsze mieć możliwość wykonania dwu awaryjnych manewrów z których każdy z osobna powinen być wystarczający do uniknięcia kolizji"). I drugiej "każdy użytkownik drogi potencjalnie jest idiotą" lub "każdy uczestnik ruchu może zachować się wbrew przepisom o ile okoliczności nie wskazują inaczej" (czyli silniej niż przepisowa zasada ograniczonego zaufania znana z Art 4 PoRD). Może nalepka (tyż żółtak i podobną czcionką): przepisy nie wystarczą, włącz myślenie NIE DAJ SIĘ ZABIĆ! Ci co mieli pierwszeństwo leżą na cmentarzu w osobnej kwaterze" pzdr \SK -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) |
|