Statystyka.... wpisywac sie...

Data: 2011-05-06 23:12:20
Autor: to
Statystyka.... wpisywac sie...
begin Kris
jako ze straz miejska jest niezwykle skuteczna 97% ich dzialalnosci to
mandaty
prosze o wpisy kierowcow osobowek

TIME=T jak dawno temu byli kontrolowani, CZAS orientacyjny MSC WSTECZ
PRZESZUAKNIE= P czy trzepali cale auto, DOKUMENTY = D czy sprawdzali
TYLKO papiery, STAN = S czy sprawdzali stan techniczny ALKOHOL = A
DMUCHANKO
NARKOTYKI = N Narkotyki Z przeszukaniem PSA SREDNIA NA ROK = SR
KIEDY = KR = RANO 5-8, KP = POLUDNIE 8-18 KW= WIECZOR 8-18 KI =IMPREZA
22 - 5
WOJEWODZTWO = litery rejestracji
CWANIAK = C - proponowal lapowe, dales w lape

WIEC
jesli uczciwy obywatel mial kontorle lub kilka zaznacza dostepne opcje

 T02 P A SR=1 KI C

osobiscie nie bylem kontrolowany przez prawie 7 lat moglem nie placic OC
jezdzic nachlany i przemycac kg narkotykow i broni ja wiem ze to ciezka
fucha byc miskiem ale czy im sie chce?

dzieki tej statystyce zbiore dane i zobaczymy jak im sie pracuje

No tego posta to raczej na trzeźwo nie napisałeś... LOL!!!

PS. Tak, celowo zacytowałem całość. ;)

Statystyka.... wpisywac sie...