Statystyka wypadków 2008 - wnioski

Data: 2009-02-24 21:22:09
Autor: Lovtza
Statystyka wypadków 2008 - wnioski
Cześć, Jeśli ktoś chce zobaczyć jak wyglądają nasze szanse na przeżycie w ujęciu statystycznym na przykładzie roku 2008 to zapraszam:
http://www.scigacz.pl/Statystyki,wypadkow,na,motocyklach,w,2008,8569.html Suche liczby prowadzą do ciekawych wniosków ;)

Pozdrawiam,
Lovtza

Data: 2009-02-24 22:23:25
Autor: Arni
Lovtza pisze:
[...]

tak przy okazji:
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/publikacje/Statystyki_wypadkow_na_motocyklach_w_2008/Chopper_Po_wypadku_USA.jpg.html
widzieliscie  kiedys choppera?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-02-24 22:36:08
Autor: Monster

Użytkownik "Arni"  napisał w wiadomości

tak przy okazji:
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/publikacje/Statystyki_wypadkow_na_motocyklach_w_2008/Chopper_Po_wypadku_USA.jpg.html
widzieliscie  kiedys choppera?

Chopper K100RT:-)

Tomek
BMWR1100S
Dniepr MT10 koszowiec

Data: 2009-02-25 11:35:39
Autor: lesor
Monster wrote:
[...]

Co za marudy. Ten van to jest Chevrolet Chopper.

--
pozdrawiam, lesor
CB1300 Misiek

Data: 2009-02-24 22:44:26
Autor: Alti

Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości news:09ef660705531eacc8f2ba7aa791c595$1grupy.scigacz.pl...
[...]

Pierwszy wniosek:
Najlepiej jeździć w styczniu lub grudniu bo wtedy jest najmniej wypadkjów z motocyklistami.
;-)
Wojtek

Data: 2009-02-24 22:52:13
Autor: piomay
Lovtza pisze:
[...]

Artykulu nie przeczytalem, ale jestem pelen podziwu jak z tej debilnej statystyki policyjnej mozna tak dlugi material napisac.

To opracowanie policji znam. Nie bede komentowac, bo statystyki nie ma co komentaowac. Statystycznie ja i moj pies mamy po trzy nogi, a
"Niedostosowanie prędkości do warunków ruchu  57%" mi sie bardzo i od zawsze podoba. Jak policja nie ma pomyslu co moze byc przyczyna wypadku, albo nie chce jej sie dochodzic przyczyny, to jest to miejsce gdzie mozna umiejscowic wypadek.

Jeszcze raz: jestem pelen podziwu dla autora za wierszowke jaka udalo mu sie opisac te statystyki z ktorych wynika dokladnie NIC.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-02-24 22:06:28
Autor: Lovtza
Statystyka wypadków 2008 - wnioski
piomaynapisal

Artykulu nie przeczytalem, ale  ....

 jestem pelen podziwu dla autora za wierszowke jaka udalo mu
sie opisac te statystyki z ktorych wynika dokladnie NIC.

Brawo Jasiu...

Moim zdaniem to co z artykułu wynika, to zestawienie: "Wzrost liczby motocykli na polskich drogach o ponad 40 %. W tym samym czasie liczba zabitych motocyklistów spada z 215 w roku 2007 do 193 w roku 2008, czyli mówimy tutaj o spadku o ponad 11%."

Data: 2009-02-24 23:10:21
Autor: piomay
Statystyka wypadków 2008 - wnioski
Lovtza pisze:
piomaynapisal

[...]

halo halo... NIC nie pisalem co wynika z artykulu, bo go (jak wspomnialem) nie przeczytalem. Napisalem co wynika wg mnie ze statystyki.

"Wzrost liczby motocykli na polskich drogach o ponad 40 %. W tym samym czasie liczba zabitych motocyklistów spada z 215 w roku 2007 do 193 w roku 2008, czyli mówimy tutaj o spadku o ponad 11%."

No i ?

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-02-24 22:47:03
Autor: Lovtza
Statystyka wypadków 2008 - wnioski
piomaynapisal

No i ?

Czego konkretnie nie możesz zrozumieć? To może będę w stanie pomóc.

Data: 2009-02-25 00:28:20
Autor: Wojciech G.
Użytkownik "Lovtza" napisał :
Czego konkretnie nie możesz zrozumieć? To może będę w stanie pomóc.

Niech zgadnę. Coraz trudniej wylądować w plastikowym worku, w związku ze wzrastającą liczbą motocyklistów na drogach.
Wygrałem coś ?
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-02-24 23:59:47
Autor: Lovtza
Statystyka wypadków 2008 - wnioski
Wojciech G.napisal

Niech zgadnę. Coraz trudniej wylądować w plastikowym worku, w związku ze
wzrastającą liczbą motocyklistów na drogach.

"w związku ze" ?:) Czy raczej pomimo? Wbrew pozorom jest tutaj subtelna różnica.

Po raz pierwszy od paru lat stały wzrost liczby ofiar śmiertelnych wśród motocyklistów został nie tylko zahamowany, ale wskaźnik ten poszedł w dół. I to pomimo ponad 40% wzrostu liczby motocykli na drogach w porównaniu z rokiem poprzednim. To moim zdaniem coś na prawdę istotnego.
Wygrałem coś ?

Obrazek z dedykacją Ojca Dyrektora ;)

Data: 2009-02-25 02:00:58
Autor: Zefir
Statystyka wypadków 2008 - wnioski
Lovtza pisze:
Wojciech G.napisal

[...]

IMHO i jedno i drugie. Nie upatrywałbym w tym spadku liczby ofiar jakiejś głębokiej przemiany w świadomości motocyklistów co do bezpiecznej jazdy, lecz raczej zwiększenia przyzwyczajenia kierowców samochodów do obecności motocykli na drogach. A to jest skutek coraz większej liczby motocykli. No i pewnie ma w tym udział spore grono podtatusiałych harlejowców snujących się jak piz..., ekhm, znaczy się powoli, i poprawiających statystyki wypadkowości spokojną jazdą ;). Pewien wpływ mają zapewne też coraz powszechniejsze szkoły doskonalenia techniki jazdy, treningi na torach, tanie puchary markowe i dostęp do literatury typu "Motocyklista doskonały", ale IMHO nieznaczny.

--
Pzdr.
Zefir

Data: 2009-02-25 19:23:50
Autor: Jacek Różański
Lovtza pisze:

[...]

Rzeczywiście zdumiewająca odwrotna proporcjonalność. Drogi te same, motocykle się nie zmieniły. Czyżby naród nam zmądrzał? Nie wierzę :)
A co do wątpliwości Pjomaja: nie widzę nic niestosownego w stwierdzeniu o niedostosowaniu prędkości do warunków. Po polskich drogach nie jeździsz czy co? To oczywista analogia, dlatego cywilizowany świat tak uparcie walczy z przekraczaniem prędkości tam gdzie nie można (a jednocześnie buduje drogi żeby było można grzać w bezpiecznych warunkach). Szkoda, że u nas tylko to pierwsze.

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

Data: 2009-02-25 22:21:17
Autor: zbigi
Jacek Różański napisał(a):
[...]cywilizowany świat tak uparcie walczy z przekraczaniem prędkości tam gdzie nie można (a jednocześnie buduje drogi żeby było można grzać w bezpiecznych warunkach). Szkoda, że u nas tylko to pierwsze.

NIe "grzac w bezpiecznych warunkach" jeno "podniesc srednia predkosc". A raczej "utrzymac". ;)

Data: 2009-02-25 18:01:40
Autor: Sir Piernik
Statystyka wypadków 2008 - wnioski
piomay pisze:
....>8
> ...statystyki z ktorych wynika dokladnie NIC.

Oj,Piotrek, nie umiesz czytac miedzy wierszami?
Nie zauwazyles ze nie ma pozycji "rozjechanie moto przez slepego kierowce auta"?
Juz samo to daje do myslenia o tworcy tego "zestawienia"!!

Jest mozliwe ze dziennikarzyna wzial czesc statystyki "powody wypadkow motocykli z winy kierowcow motocykli" i przeoczyl ten drobny szczegol, (np nie chcialo mu sie obrocic strony) :(

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2009-02-25 18:59:28
Autor: Lovtza
Statystyka wypadków 2008 - wnioski
Sir Pierniknapisal

Jest mozliwe ze dziennikarzyna wzial czesc statystyki "powody wypadkow
motocykli z winy kierowcow motocykli" i przeoczyl ten drobny szczegol,
(np nie chcialo mu sie obrocic strony) :(

W przypływie zmiłowania pozostawię to bez komentarza... --

Data: 2009-02-25 20:41:49
Autor: Sir Piernik
Statystyka wypadków 2008 - wnioski
Lovtza pisze:
....>8
> W przypływie zmiłowania pozostawię to bez komentarza...
>
> --

I wszystko jasne :(
Nie zebym sie czepial skad wysylasz i co czytasz (guzik mnie to obchodzi) ale "cos w tym jest".
Jesli mogl bys zblizyc swoje glebokie stwierdzenie "...bez komentarza..."?) Zwlaszcza ze stwierdzeniem "w przyplywie zmilowania"?
Jesli faktycznie nie potrafisz sam myslec lecz bierzesz bez zastanowienia to co Ci durnie (nazywajacy sie na wyrost "dziennikarzami") podsuwajec to czemu nie jezdzisz jakims SUVewm? Przeciez to bezpieczne autko, uzywane przez statecznych ludzi?

Jesli bys potrafil uruchomic jednak swoje szare komorki to podsuwam problem:
Dlaczego w tej statysce nie ma pozycji (chocby) "wypadki nie zawinione przez kerowcow motocykli"?

Ale moze to za trudne dla Ciebie wiec sie nie bede dalej znecal :(

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2009-02-25 22:01:12
Autor: Ivam
Statystyka wypadków 2008 - wnioski

"Sir Piernik" <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> wrote in message news:go46pp$1be$1news.onet.pl...
Lovtza pisze:
[...]

I wszystko jasne :(
Nie zebym sie czepial skad wysylasz i co czytasz (guzik mnie to obchodzi) ale "cos w tym jest".

Ekhm... chyba nie pamietasz jak powstawal scigacz?

A, co bede gadal:
http://www.scigacz.pl/Ekipa,41.html

hint=>naczelny

Pozdrawiam

Ja tez:)

--
pzdr:
Ivam

ps. ja chce starego scigacz.pl, a nie jakiegos sikacza!

Data: 2009-02-25 22:09:56
Autor: Lovtza
Statystyka wypadków 2008 - wnioski
Ivamnapisal

[...]

A jaki był ten stary Ścigacz.pl??

Pozdrawiam,
Lovtza

Data: 2009-02-26 07:09:10
Autor: Ivam
Statystyka wypadków 2008 - wnioski
A jaki był ten stary Ścigacz.pl??

Nie chce mi sie pisac, wiec uzyje metafory:
stary Scigacz=stary "Motocykl"
nowy scigacz (pisownia nie przypadkowa)=nowy "motocykl" (moze nie najnowszy, bo od jakiegos czasu nie kupuje, ale chyba wiesz o co mi chodzi).

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-02-25 22:20:02
Autor: Arni
Ivam pisze:

Ekhm... chyba nie pamietasz jak powstawal scigacz?

A, co bede gadal:
http://www.scigacz.pl/Ekipa,41.html

hint=>naczelny

czy jest jakis związek pomiedzy redakcją a uzytkownikami tej pożal sie Boże bramki do usenetu?
--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-02-25 22:34:39
Autor: Ivam
Statystyka wypadków 2008 - wnioski
czy jest jakis związek pomiedzy redakcją a uzytkownikami tej pożal sie Boże bramki do usenetu?

A nie ma? To tak jakby pytac czy jest zwiazek pomiedzy redakcja fuck'tu i opiniami ludzi czytajacych to pismo. IMHO oczywiscie... ale moge sie mylic;)

To chyba dla nie temat na dzisiaj;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-02-25 22:38:53
Autor: Wojciech G.
Użytkownik "Arni" napisał :
czy jest jakis związek pomiedzy redakcją a uzytkownikami tej pożal sie Boże bramki do usenetu?

Chodzi o tę nieszczęsną szkołę naczelnego ? Wątek wiejski ?
Możliwe. ;) Ciągnie swój do swego.
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-02-25 22:39:22
Autor: Ivam
Statystyka wypadków 2008 - wnioski
Chodzi o tę nieszczęsną szkołę naczelnego ? Wątek wiejski ?
Możliwe. ;) Ciągnie swój do swego.

Kurcze, Arni nie dal emota, pozno juz, a ja glupi nie wyczulem sarkazmu:P

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-02-26 08:37:03
Autor: Kefir
Statystyka wypadków 2008 - wnioski
Elou!

"Arni" <arni@no.spam> wrote in message news:go4cm3$59u$1inews.gazeta.pl...
Ivam pisze:

[...]

Nie kochasz, filtruj i zapomnij zamiast karmic trola. Nie dogadasz sie. Na polu bedacym, dla wiekszosci tutaj, hobby, przyjemnoscia, ucieczka od codziennosci, oni usiluja utrzymac "ogladalnosc" by zarobic pinionszki. Kasa zas nie zostawia miejsca na kurtuazje a w ciezkich czasach nawet na zwykla ludzka przyzwoitosc.

PS Klikuem linke i pare osob rozstalo sie z moim powazaniem.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

Data: 2009-02-25 22:03:51
Autor: Lovtza
Statystyka wypadków 2008 - wnioski
Sir Pierniknapisal

I wszystko jasne :(

Twój komentarz wiele wyjaśnia. Znam środowiska (i to wcale nie patologiczne), gdzie określenie "precel" jest ciężką obelgą, za którą można dostać w pysk. Prymitywna ksenofobia i żałosna mieszanka arogancji z ignorancją, często tutaj uprawiane to pewnie jedne z wielu przyczyn. A, zwróć uwagę, nie robię Ci z tego powodu wyrzutów...
Nie zebym sie czepial skad wysylasz i co czytasz (guzik mnie to
obchodzi) ale "cos w tym jest".
Jesli mogl bys zblizyc swoje glebokie stwierdzenie "...bez
komentarza..."?)

Pewnie. Wypowiadasz się w tematyce o której nie masz wielkiego pojęcia tonem takim jakbyś wszystko wiedział. Do tego burackie wstawki typu:
"Jest mozliwe ze dziennikarzyna wzial czesc statystyki "powody wypadkow motocykli z winy kierowcow motocykli" i przeoczyl ten drobny szczegol, (np nie chcialo mu sie obrocic strony) :("

Znam gościa, który przygotowywał ten artykuł. Nic nie przeoczył, bo KGP nie posiada więcej danych na ten temat. Znam tego gościa także na tyle dobrze, aby wiedzieć, że jeśli dokument elektroniczny z którym pracował miałby jakieś dodatkowe strony, to na pewno by tam zajrzał. Widzisz, zakładanie bez jakichkolwiek podstaw, że ktoś inny jest idiotą tylko dlatego że jest się nim samemu staje się doprawdy żałosnym spektaklem... Pomyśl nad tym.  Zwlaszcza ze stwierdzeniem "w przyplywie zmilowania"?

No bo co tu można więcej zrobić, jeśli widzi się takie wypowiedzi?
Jesli faktycznie nie potrafisz sam myslec lecz bierzesz bez
zastanowienia to co Ci durnie (nazywajacy sie na wyrost
"dziennikarzami")

Ci durnie to moi koledzy i dobrzy znajomi. Nikt z nich nie tytułuje się dziennikarzem, więc lecz swoje kompleksy gdzie indziej. Im przynajmniej chce się coś zrobić, a Cibie nie przypominam sobie w innych sytuacjach, niż obszczekiwanie, tego co zrobił ktoś innych, a czego sam za bardzo nie rozumiesz. Nie znasz żadnego z tych ludzi i obrażając ich obrażasz także mnie. W artykule, który przytoczyłem nie znalazłem ani jednego punktu na podstawie którego mógłbyś nazwać Piotrka Kowalika durniem. Natomiast to co tutaj wypisujesz daje pełne prawo do nazywania Cię kretynem. A zwróć uwagę, że jednak tego nie robię...

podsuwajec to czemu nie jezdzisz jakims SUVewm?
Przeciez to bezpieczne autko, uzywane przez statecznych ludzi?

Co Ty o mnie wiesz, aby stawiać tak kretyńskie pytania?

Jesli bys potrafil uruchomic jednak swoje szare komorki to podsuwam problem:
Dlaczego w tej statysce nie ma pozycji (chocby) "wypadki nie zawinione
przez kerowcow motocykli"?

Bo takich statystyk w roku 2009 nie prowadziła Policja. Szara komóro. Wedle zapewnień rzecznika prasowego Komendy Głównej Policji to są wszystkie informacje w temacie "motocykliści na drogach". We wcześniejszych raportach taka informacja także nie była podawana. Sprawdź sam: http://www.policja.pl/portal/pol/8/Informacja_o_stanie_bezpieczenstwa_w_ruchu_drogowym_w_styczniu_2009_r.html No i co powiesz w tej sytuacji panie szara komórko? Piotrek miał te dane sam wymyśleć?

Ale moze to za trudne dla Ciebie wiec sie nie bede dalej znecal :(

Znęcał? Stary, schlebiasz sobie. Zamiast znęcania bardzie pasuje tutaj określenie "ośmieszanie samego siebie"

Kurde, tak sobie patrzę na takie przypadki jak Ty. Siedzicie sobie tutaj (oczywiście nie mówię tutaj o wszystkich, ale o betonowej frakcji ciężkiego moheru) w tym zatęchłym kurniku. Codziennie możecie dyskutować o tym, co na pierwsze moto, jak najlepiej przykleić podeszwę do buta, albo z jakiego materiału będą najlepsze onuce... I tak w kółko. A gdy ktoś chce życzliwie wpuścić do tego smrodu trochę świeżego powietrza, to nagle ujawniają się różne profile z nasze-kompleksy.pl...

Mimo wszystko pozdrawiam...
Lovtza

Data: 2009-02-26 11:47:40
Autor: lesor
Lovtza wrote:
[...]

Nie jestes lepszy.
A tutaj takze wzrastales, na preclu znaczy. Powielasz pewne zachowania,
pojsc w swoja strone a na precla srac. Ale nie bede se nad tym rozwijal.

Powiedz tylko jedno:
skoro taki teraz jestes krytyczny wobec pl.rec.motocykle, to po jaki fiut na
scigaczu.peel jest bramka do tych ksenofobicznych precli? Zebyscie mieli
negatywny biegun do pokazania? ZTCW masz na to wplyw.

--
pozdrawiam, lesor
CB1300 Misiek z dobrym lozyskiem ;-p

Data: 2009-02-27 00:27:47
Autor: Arni
lesor pisze:
skoro taki teraz jestes krytyczny wobec pl.rec.motocykle, to po jaki fiut na
scigaczu.peel jest bramka do tych ksenofobicznych precli? Zebyscie mieli
negatywny biegun do pokazania? ZTCW masz na to wplyw.

nie wspomne ze przez grzecznosc nalezało by zapytac adminów od usenetu (jest taka grupa pl.news.admin) czy mozna tak bez ograniczen bramkowac i zalewac newsy spamem generowanym przez matołkow nie umiejacych ani pisac ani czytac ani myslec

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-03-02 14:51:40
Autor: newrom
On Fri, 27 Feb 2009 00:27:47 +0100, Arni <arni@no.spam> wrote:

nie wspomne ze przez grzecznosc nalezało by zapytac adminów od usenetu

myhyhyhyhy
Oj Arni, Arni. Do tego trza czegos wiecej niz posiadania portalu.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!

Data: 2009-02-26 18:40:11
Autor: Sir Piernik
Statystyka wypadków 2008 - wnioski
Lovtza pisze:
....>8
> Znam środowiska (i to wcale nie
> patologiczne), gdzie określenie "precel" jest ciężką obelgą, za którą
> można dostać w pysk.

Jasne, pamietam nawet takie jedno spotkanie - zakonczylo sie bez strat w ludziach i sprzecie jedynie dzieki przytomnosci umyslu Zbigiego.

> Prymitywna ksenofobia i żałosna mieszanka arogancji
> z ignorancją, często tutaj uprawiane to pewnie jedne z wielu przyczyn.

Internet trafil pod strzechy i na to nikt nic nie poradzi.
Ale to chyba za trudne dla Ciebie :(

Aby nie przynudzac.
Naprawde nie zastanowil Cie brak pozycji "niezawinione przez..." lub podobnej?
Uwazasz nadal ze gosc ktory napisal artykul moze byc uwazany za dziennikarza?
IMHO nie, on poprostu przepisal to co mu Policja podsunela :(

BTW, na oficjalnej stronie Policji:
http://www.policja.pl/portal/pol/8/Informacja_o_stanie_bezpieczenstwa_w_ruchu_drogowym_w_styczniu_2009_r.html
nie ma statystyki za 2008 rok.

Szukajac jakiejkolwiek informacji na ten temat znalazlem jedynie to:

"Dzisiejszy (2006-04-26) dodatek do "Dziennika" z mapką fotoradarów pisze:
- 75% wypadków motocyklowych, w tym połowa śmiertelnych, ma miejsce na skrzyżowaniach
- 75% wypadków, w których śmierć ponosza motocykliści, popełniana jest z winy kierowców samochodów
- Ryzyko śmierci motocyklisty podczas wypadku jest 10-krotnie większe niż pasażera samochodu"

z jakiegos forum dyskusyjnego.
Nie chce mi sie glebiej grzebac bo a nuz okaze sie ze karmie Trolla i para pojdzie w gwizdek? :(

> Mimo wszystko pozdrawiam...
> Lovtza

A ja bez "mimo to"

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2009-02-27 08:07:20
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Sir Piernik napisał(a):
Uwazasz nadal ze gosc ktory napisal artykul moze byc uwazany za dziennikarza?

Przepraszam, ale mial te dane z palca sobie wyssac?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-02-27 08:56:37
Autor: Andrzej Luczak
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Sir Piernik napisał(a):
Uwazasz nadal ze gosc ktory napisal artykul moze byc uwazany za dziennikarza?

Przepraszam, ale mial te dane z palca sobie wyssac?

Ponoc elementem warsztatu dziennikarskiego jest sprawdzenie wiadomości z kilku źródeł. Dane statystyczne też muszą być zweryfikowane, jeśli ich rzetelność budzi wątpliwości temat jest odkładany na bok albo opatrujemy go stosownym komentarzem.
Łatwiej jest iść na łatwiznę, podeprzeć się statystyką i artykuł gotowy. Co chwilę komercyjne stacje radiowe prezentują neewsy typu: na skutek wzrostu liczby pojazdów mechanicznych spada spożycie kawioru :-).

--
AL F650 & LC4

Data: 2009-02-27 09:17:20
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Andrzej Luczak napisał(a):
[...]

Super. To gdzie takie dane mozna zweryfikowac? Jesli nie ma ich nawet policja?

Ja wiem ze wszyscy tu wieszaja psy na scigaczu, bo tak jest fajnie i jest sie wtedy preclem, ale przypierdalanie dla samego przypierdalania i jeszcze obrazanie ludzi nie majac za bardzo argumentow to troche dziecinada.

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-02-27 10:58:20
Autor: de Fresz
On 2009-02-27 09:17:20 +0100, Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> said:

przypierdalanie dla samego przypierdalania i jeszcze obrazanie ludzi nie majac za bardzo argumentow to troche dziecinada.

Nie to żebym się nie zgadzał, ale... Aaaaamil! Ktoś się pod Ciebie podszywa!!!
:->

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-02-27 14:52:36
Autor: Andrzej Luczak
Kamil Nowak 'Amil' pisze:

[...]

Napisać w artykule, że posiadane dane wydają się być niekompletne?. Dać sobie spokój z cytowaniem takich źródeł?

[...]

Ależ nic nie mam do ścigacza o ile zachowują się profesjonalnie

--
AL F650 & LC4

Data: 2009-02-27 11:16:43
Autor: Watson
Zamiana watku - apel?
Lovtza wrote:
Mimo wszystko pozdrawiam...

Dzięki Lovtza ze sie nie uniosłes za bardzo :)

Bo ja nie zrozumiem, skad taka ostra i nie zasluzona reakcja. Brak słońca?
Do wszystkich Bywalców grupy mam pytanie.

Dlaczego kazda wymiana poglądów staje się pyskówką?
W tym wypadku urban legends ze Scigacz to czy tamto.

Pytam kazdego osobno, czy naprawde "grzeczna" przyzwoita odpowiedz w ramach dyskusji to juz przeszłość? Znam wiekszośc wypowiadajacych sie w tym watku i żaden z nich nie jest prostakiem.

Znacie tekst Kobuszewskiego. "Z chamstwem .."
Nie ma lepszego miejsca niz usnet aby się nim posługiwac.

Naprawde przyjmniej jest dyskutowac i spierac się na argumenty, bez osobistych wyciczek.
Skoro jestesmy preclami - to badzmy z tego dumni i trzymajmy poziom.

Kazdy z nas wyrabia sobie tu opinie o innych na podstawie tego co i jak napisal.
Tu nie ma forumowych gwiazdek generalów. Kazda wasza/nasza wypowiedz to nowa ocena.

Czasami lepiej nic nie mowic, zmilczec. :)
Dzięki za wysłuachanie/przeczytanie.

--
FJR 1300
Wyscigowa licencja A

Data: 2009-02-27 11:24:37
Autor: Easy
Zamiana watku - apel?

Użytkownik "Watson" <pkrzemin@gmail.com> napisał w wiadomości news:go8eid$rpi$1inews.gazeta.pl...
Lovtza wrote:
[...]

hm, a ja zaczełam doceniac...
bo ostatnio miewam wiecej wolnego czasu i moge sobie poczytac grupe... ale w pracy nie moge skonfigurowac konta, bo nie...

no to co mi pozostaje?

E.

Data: 2009-02-27 11:44:05
Autor: de Fresz
Zamiana watku - apel?
On 2009-02-27 11:24:37 +0100, "Easy" <easy@otocykle.nospam.org> said:

hm, a ja zaczełam doceniac...
bo ostatnio miewam wiecej wolnego czasu i moge sobie poczytac grupe... ale w pracy nie moge skonfigurowac konta, bo nie...

no to co mi pozostaje?

niusy.onet.pl (słaba wygoda)
usenet.gazeta.pl (ciut lepiej)
i pewnie nieśmiertelny gugiel (duże lagi w sortowaniu wątków)
Na wszystkich do wysyłania musisz mieć konto mejlowe (za fri).

Data: 2009-02-27 11:46:40
Autor: Leszek Karlik
Zamiana watku - apel?
On Fri, 27 Feb 2009 11:24:37 +0100, Easy <easy@otocykle.nospam.org> wrote:

[...]
hm, a ja zaczełam doceniac...
bo ostatnio miewam wiecej wolnego czasu i moge sobie poczytac grupe...  ale w pracy nie moge skonfigurowac konta, bo nie...

no to co mi pozostaje?

Jest jeszcze groups.google.com i usenet.gazeta.pl. Chociaż wcale
nie wiem czy to lepsze :-)

E.
Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-02-27 11:49:30
Autor: Easy
Zamiana watku - apel?

Użytkownik "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> napisał w wiadomości news:op.up0av2shbkkx24deathandgravity...
[...]

no dobsz.. nie wiedzialam ;) pisac nie bede, tylko czytam

--
Easy
Zielona Dziura

Data: 2009-02-27 11:36:38
Autor: newrom
Zamiana watku - apel?
On Fri, 27 Feb 2009 11:16:43 +0100, "Watson" <pkrzemin@gmail.com>
wrote:

Dlaczego kazda wymiana poglądów staje się pyskówką?

ja sie pytam, jakiego wontku bo tez bym se popyskowal, ale musialem
niechcacy ominac!

W tym wypadku urban legends ze Scigacz to czy tamto.

sciągaczowi najczesciej sie dostaje za sciągaczowanie. Taka jest moja
koncepcja.

Znacie tekst Kobuszewskiego. "Z chamstwem .."

a Ty wiesz ile ten tekst ma lat ? Sie zdezaktualizowal jak uczciwosc,
bezinteresownosc, trzezwosc.

Naprawde przyjmniej jest dyskutowac i spierac się na argumenty, bez osobistych wyciczek.

A gdzie fun, adrenalina, bluzgi fruwajace na wsie strony ?

Tu nie ma forumowych gwiazdek generalów. Kazda wasza/nasza wypowiedz to nowa ocena.

No wlasnie, ja bym postulowal zeby zrobic takie gwazdki. No i tytuly
do tego. Wiem ze nie wyda przez nntp, ale juz przy miedzymordziu na
sciągaczu pewnie by dalo rade.

Czasami lepiej nic nie mowic, zmilczec. :)
Dzięki za wysłuachanie/przeczytanie.

No problem, jestesmy z Toba! Tak trzymaj! Jestem za!

pozdr
newrom - IV grupa wsparcia ;)
PS. jak zmieniasz wontka to bys chociaz w topiku napisal 'apel (bylo:
o dupie Maryni)' zeby takie zamotance jak ja wiedzialy czego sie
tyczy/skad wyplynal.
PPS. u nas biale gowno splywa do Wisly, moze w koncu zacznie sie
wiosna!

Data: 2009-02-27 12:32:16
Autor: Wojciech G.
Zamiana watku - apel?
Użytkownik newrom napisał :
PPS. u nas biale gowno splywa do Wisly, moze w koncu zacznie sie
wiosna!

Widzieliśmy, przepływa przecież koło nas. Też mamy nadzieję.
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-02-27 11:49:33
Autor: Marcin Gardeła
Zamiana watku - apel?
Watson wrote:
Pytam kazdego osobno, czy naprawde "grzeczna" przyzwoita odpowiedz
w ramach dyskusji to juz przeszłość?

Tak, kurewska przeszłość. Obserwuję po raz któryś z rzędu prm z nadzieją, że coś się zmieniło, ale syf jak był tak jest.
Jak ostatnio miałem mocne postanowienie przebrnięcia przez prm to modne było "lecisz po piwo", potem przerodziło się w "Tyskie" czy inne równie modne i głupie odzywki-pokazówki przez kolegami. Nie da się tego, kurwa, czytać. Tak, wiem, "to nie czytaj".

--
Diobeu
Deauville

Data: 2009-02-27 06:22:04
Autor: gildor
Zamiana watku - apel?
On 27 Lut, 11:49, Marcin Gardeła <dio...@gazeta.pl> wrote:
[...]

ależ zmieniło się! masz nowy delimiter

- gildor

Data: 2009-02-27 10:50:09
Autor: Watson
Statystyka wypadków 2008 - wnioski
Lovtza wrote:
Sir Pierniknapisal

[...]

Jak się obejzy filmiki pod tekstem to przychodzi mnie jedno do głowy
"Ci motocykliści to debile"

Daje to do myślenia.
"Sam nie wiem jak 10 lat na moto dalem rade przezyc"

Data: 2009-02-27 20:33:16
Autor: Sir Piernik
Statystyka wypadków 2008 - wnioski
Watson pisze:
....>8
> "Sam nie wiem jak 10 lat na moto dalem rade przezyc"

Co Ty wiesz o przezywalnosci!
A 52 sezony bez przerwy?! :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2009-02-28 10:53:45
Autor: Easy
Statystyka wypadków 2008 - wnioski

Użytkownik "Sir Piernik" <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:go9f1f$l4q$1news.onet.pl...
Watson pisze:
...>8
> "Sam nie wiem jak 10 lat na moto dalem rade przezyc"

Co Ty wiesz o przezywalnosci!
A 52 sezony bez przerwy?! :)

no ale jego 10, mje 10, 25 mlodego to juz prawie Twoje ;)

Data: 2009-02-25 19:03:58
Autor: de Fresz
On 2009-02-25 18:01:40 +0100, Sir Piernik <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> said:

Jest mozliwe ze dziennikarzyna wzial czesc statystyki "powody wypadkow motocykli z winy kierowcow motocykli" i przeoczyl ten drobny szczegol, (np nie chcialo mu sie obrocic strony) :(

Obawiam się, że błądzisz. To statystyki naszej drogiej policji są tak rzetelne. Wszędzie na świecie nieustąpienie przy lewoskręcie, to circa 20-30% (nawet do 40%) wypadków z udziałem motocykli. Wg naszej policji - 7%. Kto by pomyślał, że mamy tak genialnych kierowców samochodów, czterokrotnie przewyższających zachodnich...

Data: 2009-02-25 19:57:17
Autor: Krzysztof \"Mad Max\" Laska
de Fresz pisze:
On 2009-02-25 18:01:40 +0100, Sir Piernik <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> said:

[...]

Nasza kiełbasa też przegoniła ich kiełbasę.

--
Krzysztof 'Mad Max' Laska                      __| _ \__  /_ |_ |   \   \
http://www.madmax.riders.pl                   (_ | __/   /   |  | (  |(  |

Data: 2009-02-25 18:15:32
Autor: Iguan007
"piomay" <piomay@riders.pl> wrote in message
. Statystycznie ja i moj pies mamy po trzy nogi, a

Statystycznie czy srednio? Bo tak, srednio macie po trzy nogi. Ze statystyka
jest jak z kazda nauka - trzeba rozumiec po co sie ja stosuje. Chciales
zastosowac srednia i wyszlo 3. Jaka Twoim zdaniem  bylaby prawidlowa
odpowiedz na pytanie o srednia ilosc nog w populacji  "Ty i pies" ? Iinna
sprawa ze statystyk nie uznalby badania na 2-elementowej probie za
wiarygodne.

Pozdrwaiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-02-25 19:25:58
Autor: Jacek Różański
Iguan007 pisze:
[...]

Dlatego osobiście uważam ten materiał za bardzo pouczający i wart zastanowienia. Lepsze takie dane niż żadne, lepsze testy SHARP niż żadne.

Data: 2009-03-04 12:33:42
Autor: tb
Lovtza pisze:
[...]

-- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

a ja chciałbym zobaczyć jakie motocykle typ i marka ulegają wypadkom
sądzę ze była by to ciekawa lektura

pozdr
TB

Data: 2009-03-04 13:07:30
Autor: Monster

Użytkownik "tb" napisał w wiadomości

a ja chciałbym zobaczyć jakie motocykle typ i marka ulegają wypadkom
sądzę ze była by to ciekawa lektura

Mocno plastikowa,wszystko się wywraca,ale patrząc co stoi w serwisach to prawie same sporty

Tomek
BMWR1100S
Dniepr MT10 koszowiec

Statystyka wypadków 2008 - wnioski