Statystyki

Data: 2009-10-27 23:38:44
Autor: Leszczur
Statystyki
On 27 Paź, 19:57, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
Mozecie polecic jakies miejsce, gdzie sa opisane zasady tworzenia statystyk
w polskiej lidze albo bardziej ogolnie - w koszykówce europejskiej.
Najlepiej po polsku, ale jak nie ma - bede sie meczył po angielsku.
Chodzi mi o dokładny opis kiedy zalicza sie np. rzut z faulem jako rzut,

AFAIK w NBA rzut z faulem zaliczany jest jako FGA w chwili gdy
zostanie zdobyty kosz.
Jezeli zawodnik przestrzeli to nie ma zaliczonego oddanego rzutu. W
PLK mozliwe, ze jest podobnie.

BTW - w pozostalych przypadkach o ktore pytales chyba dobrze jest sie
wczytac w zasady danej ligi. Zwlaszcza w paragrafy dotyczace
posiadania pilki.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-28 12:18:27
Autor: Budzik
Statystyki
Osobnik posiadający mail leszczur@acn.waw.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

w NBA dokładnie tak jest. I wydaje sie to byc najsensowniejszym ze sposobów roztrzygniecia.
Choc trzeba przyznac, ze w sytuacji, kiedy nie trafi, jest faulowany i nie trafi dwóch osobistych, to efekt dla druzyny jest podobny jakby od razu nie trafił i nie było faulu.
No ale to juz wychodzi w statystykach osobistych.

BTW - w pozostalych przypadkach o ktore pytales chyba dobrze jest sie
wczytac w zasady danej ligi. Zwlaszcza w paragrafy dotyczace
posiadania pilki.

myslisz, ze to cos da, skoro, jak ktos tu wspominał, wszystko zalezy i tak od widzimisie osoby liczacej staty. :)
Ale dzieki za hint.

Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,
4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy
i kupic wózek dziecięcy. ;-)

Data: 2009-10-28 05:28:58
Autor: Leszczur
Statystyki
On 28 Paź, 13:18, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
> [...]
> posiadania pilki.

myslisz, ze to cos da, skoro, jak ktos tu wspominał, wszystko zalezy i tak

A bo dla samej ligi takie statystyki sa bez znaczenia. Dopoki wynik
jest taki jak byc powinien, to nie ma sprawy. No ale na to nie masz
juz wplywu.
W NBA tez liczy sie po gospodarsku (bloki Andersena, asysty Derona
Williamsa itd) i ma to znaczenie tylko przy rozstrzyganiu podium w
ligach fantasy :-)

Pozdro

L'e-szczur

Statystyki