Statystyki 10.2010

Data: 2010-12-21 16:38:26
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Statystyki 10.2010
"Mikołaj \"Miki\" Menke", Tue, 21 Dec 2010 14:01:32 +0100, pl.rec.rowery:
Place Name                                               Msgs    Bytes Quoted
   1. Michał Wolff <m-wolff@wp.pl>                        107   114535  25.94%
[...]
  10. Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spa   54    37567  28.54%

Oczekuję na dogłębną analizę tych statystyk, zgodnie z którą powinienem
przejechać w październiku dwukrotnie więcej kilometrów niż Michał Wolff!
:-D

--
Pozdrowienia,

Data: 2010-12-21 07:55:11
Autor: Michał Wolff
Statystyki 10.2010
On 21 Gru, 16:38, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

> [...]

Oczekuję na dogłębną analizę tych statystyk, zgodnie z którą powinienem
przejechać w październiku dwukrotnie więcej kilometrów niż Michał Wolff!

Trolla poznajesz nie po samej liczbie postów - ale po liczbie postów
na przejechany kilometr. Niestety muszę Cię rozczarować -  straciłeś
fotel lider nawet w tej klasyfikacji, niekwestionowanym Trollem  numer
1 jest tchórzliwy kml, który zimą w ogóle nie jeździ, a w statystykach
jest na samym czele.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-21 16:21:30
Autor: Jan Srzednicki
Statystyki 10.2010
sp...@gmail.com> wrote:

> [...]

Oczekuję na dogłębną analizę tych statystyk, zgodnie z którą powinienem
przejechać w październiku dwukrotnie więcej kilometrów niż Michał Wolff!

Trolla poznajesz nie po samej liczbie postĂłw - ale po liczbie postĂłw
[...]

Powiedział Michał W., Nieustraszony Obrońca Ciemiężonych Himalaistek.
Jak tupnie nogą, to wszystkie kmle chowają się po kątach!

http://www.youtube.com/watch?v=7edeOEuXdMU

Data: 2010-12-21 11:04:41
Autor: Michał Wolff
Statystyki 10.2010
On 21 Gru, 17:21, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

Powiedział Michał W., Nieustraszony Obrońca Ciemiężonych Himalaistek.
Jak tupnie nogą, to wszystkie kmle chowają się po kątach!

Żeby kml się chował - nie muszę nawet tupać, facet ma na stronce setki
zdjęć - ale swojego buziaczka czy nazwiska pokazać się boi

http://www.youtube.com/watch?v=7edeOEuXdMU

Kurduple wszystkich krajów łączcie się!
Od małego byłeś złośliwy - i dlatego nam wyrosłeś na równie okazałego
mężczyznę jak dr. Evil :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-21 19:06:30
Autor: Jan Srzednicki
Statystyki 10.2010
wrote:

[...]

Szczerze? Wydaje mi się to znacznie mniej żałosne, niż kolekcjonowanie
zdjęć swojego pysia przy każdym znaku miejscowości.

Data: 2010-12-21 11:42:05
Autor: Michał Wolff
Statystyki 10.2010
On 21 Gru, 20:06, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

Szczerze? Wydaje mi się to znacznie mniej żałosne, niż kolekcjonowanie
zdjęć swojego pysia przy każdym znaku miejscowości.

5 latek uczy ojca jak dzieci robić :))
Na szczęście zdanie tak doświadczonego Twórcy relacji jak Ty mi wisi i
powiewa.
Zhańbisz się kiedyś choć jedną relacją, pokażesz jaki z Ciebie artysta-
fotograf - to możemy pogadać.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-22 10:10:40
Autor: ziemo
Statystyki 10.2010
<cut the bullshit>

oj mizerna ta obecna trolerka
baton wróć ;)

--
Ziemo

Data: 2010-12-22 12:21:27
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń
Statystyki 10.2010

wrote:

Szczerze? Wydaje mi się to znacznie mniej żałosne, niż kolekcjonowanie
zdjęć swojego pysia przy każdym znaku miejscowości.

5 latek uczy ojca jak dzieci robić :))

a ileż to nieślubnych dzieci już począłeś?
czyżby J.Sz. byłby twoim potomkiem?
jeśliżby tak, to wskazane by było swe dziecię wychowywać a nie odrzucać ;P

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2010-12-22 03:38:51
Autor: Michał Wolff
Statystyki 10.2010
On 22 Gru, 12:21, Leszek 'QSi' Pasoń <cou...@wywalspam.o2.pl> wrote:

a ile to nie lubnych dzieci ju pocz e ?
czy by J.Sz. by by twoim potomkiem?
je li by tak, to wskazane by by o swe dzieci wychowywa a nie odrzuca ;P

Pozostaje tylko podpisać się pod wypowiedzią kolegi ziemo...

Ale co to się stało - że jednak Twój podpis nagle się pojawił?
Jednak nie w wyklętym googlegroups był problem?
--
http://www.wyprawyrowerowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-22 13:16:04
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń
Statystyki 10.2010
Dnia 22-12-2010 o 12:38:51 Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> napisał(a):

[ciah]

Ale co to się stało - że jednak Twój podpis nagle się pojawił?
Jednak nie w wyklętym googlegroups był problem?
--
http://www.wyprawyrowerowerowe.neostrada.pl

problem z groups.google jest i pozostał, np. jak widzisz nie wyświetla  polskich znaków, oraz znaku " który miałem w podpisie.
zmieniłem podpis po to żebyś Ty i inni używający g.g go widzieli.
natomiast Twój delimiter nadal jest popsuty, a właściwie to g.g go psuje.

no i nie odpowiedziałeś na pytanie o nieślubne dzieci.

Data: 2010-12-22 05:06:12
Autor: Michał Wolff
Statystyki 10.2010
On 22 Gru, 13:16, Leszek 'QSi' Pasoń <cou...@wywalspam.o2.pl> wrote:

no i nie odpowiedziałeś na pytanie o nieślubne dzieci.

Odpowiedziałem, tylko widzę, że odpowiedzi nie zrozumiałeś...

A z pytaniami o nieślubne dzieci - uderzaj raczej do tych, co się
wstydzą pokazać swoją buźkę na swoich stronach, co się nie lubią
podpisywać pod swoimi wypowiedziami. Jak wiadomo za niepłacone
alimenty idzie się obecnie do więzienia - więc trudno się dziwić
takiej desperacji ;)

--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-22 14:54:10
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń
Statystyki 10.2010
Dnia 22-12-2010 o 14:06:12 Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> napisał(a):

[...]

obawiam sie ze twoja elokwencja w rzekomej odpowiedzi nie jest  wystarczająco wzniosła i przejżysta żeby być zauważoną.

co do pytania o dzieci to pytam ciebie, bo jako pierwszy mianowałeś siebie  ojcem.

a sugestia jakoby niektore osoby mialy zatarg z prawem, jest delikatnie  mówiąc ciosem poniżej pasa.
też moge przeciez napisac ze: p. M.W.(inicjały po to zeby cie wyszukiwarki  nie zindeksowaly pod takim hasłem) nie zapłacił alimentów w tym miesiącu.  jakbys sie z tym czul? nie możesz mi też zarzucić kłamstwa. taka sprytna  sztuczka socjotechniczna.
do poczytania:
http://wyborcza.pl/1,75515,8577972,Kaczynski_nie_zabil_jeszcze_Tuska.html

myślę że bez odbioru. EOT.

Data: 2010-12-22 06:27:25
Autor: Michał Wolff
Statystyki 10.2010
On 22 Gru, 14:54, Leszek 'QSi' Pasoń <cou...@wywalspam.o2.pl> wrote:

obawiam sie ze twoja elokwencja w rzekomej odpowiedzi nie jest
wystarczająco wzniosła i przejżysta żeby być zauważoną

Żeby oceniać przejrzystość czyjejś wypowiedzi - najpierw warto
zaznajomić się z poprawną pisownia tego słowa ;)

co do pytania o dzieci to pytam ciebie, bo jako pierwszy mianowałeś siebie
ojcem.

Powinieneś zaznajomić się z pewnym pojęciem:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Alegoria

a sugestia jakoby niektore osoby mialy zatarg z prawem, jest delikatnie
mówiąc ciosem poniżej pasa.

Myśl trochę szybciej, bo przemawiasz jak potłuczony.
Przeczytaj zalinkowaną nieco wyżej definicję baaardzo dokładnie,
przemyśl jej sens, powiąż z moja wypowiedzią - i może zrozumiesz, bo
żarty/złośliwości to trzeba tłumaczyć dzieciom w przedszkolu nie
ludziom dorosłym.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-22 15:58:27
Autor: Arek Bukalski
Statystyki 10.2010

Użytkownik "Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości news:e418639b-a8bb-49f0-b5fd-754ccbdd1089i41g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

ludzie ale macie problemy!!!!! jad plynie z bidonów strumieniami, dajcie sobie po razie w realu po łyku z bidona izotonika i bedzie po problemie a nie wylewacie swoje żale na grupie, mamy wszyscy jedną pasję rower więc po co szukać sporów z rowerem w tle.
pozdrawiam świątecznie Arek

Data: 2010-12-22 07:12:41
Autor: Michał Wolff
Statystyki 10.2010
On 22 Gru, 15:58, "Arek Bukalski" <are...@wp.pl> wrote:

ludzie ale macie problemy!!!!! jad plynie z bidon w strumieniami, dajcie
sobie po razie w realu po yku z bidona izotonika i bedzie po problemie a
nie wylewacie swoje ale na grupie, mamy wszyscy jedn pasj rower wi c po
co szuka spor w z rowerem w tle.
pozdrawiam wi tecznie Arek

Ja tylko odpowiadam na ataki moich wielbicieli...

Ale masz rację - święta idą, trzeba nawet Jeźdźcom Precla odpuścić
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-21 20:01:33
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Statystyki 10.2010
Jan Srzednicki, Tue, 21 Dec 2010 16:21:30 +0000 (UTC), pl.rec.rowery:
Powiedział Michał W., Nieustraszony Obrońca Ciemiężonych Himalaistek.

Dość powiedzieć, że ciemiężonych przez trolli w internecie.

--
Pozdrowienia,

Statystyki 10.2010