Statystyki reprezentantow?

Data: 2009-04-23 22:20:33
Autor: baca_nie_wraca
Statystyki reprezentantow?
Witam,
poszukuję statystyk dla poszczególnych zawodników naszej reprezentacji:
- imię i nazwisko
- liczba meczów wygranych
- liczba remisów
- liczba meczów przegranych
Guglam, guglam i nic. Czy ktoś może mi wskazać takie statystyki?

pozdrawiam

Data: 2009-04-24 10:18:16
Autor: tomus_king
[...]

http://www.pzpn.pl/a_kadra.php?fraza=&typ=1

Kklikasz na zawodnika i masz jego statystyki, ale mecze wygrane, remisy i przegrane sobie musisz policzyć ręcznie. Z boku masz wyszukiwarke jakbyś chciał innych poszukać. Jak nic nie masz to dobre i to :)

--

Statystyki reprezentantow?