Statyw Manfrotto 785 SHB MODO MINI / MAXI - jakies WADY?

Data: 2009-03-11 12:41:14
Autor: Jakub Jewuła
Statyw Manfrotto 785 SHB MODO MINI / MAXI - jakies WADY?
Mam zamiar kupic lekki statyw na wypady,
po przeczesaniu oferty wzrokl padl mi na w/w.
Wybieram sie jutro rano pomacac wersje MINI w sklepie
(maxi na zamowienie tylko) - wtedy podejme decyzje
o ew. zakupie...

Parametry znam, wygode glowiczki sprawdze macajac
a do Was mam pytanie nast: czy ktos uzywa taki statyw i
zauwazyl jakies wady, ktore wyszly w trakcie eksploatacji?
Cokolwiek co w praktyce stalo sie upierdliwe -
jakies luzy w glowicy, krzywe nogi etc ;)

Poczatkowo myslalem o monopodzie, ale jednak co trzy
nogi to trzy, a zawsze mozna uzyc jak monopodu...

Pixels not found - Abort, Retry, Ignore?

Data: 2009-03-12 17:50:38
Autor: Jakub Jewuła
Statyw Manfrotto 785 SHB MODO MINI / MAXI - jakies WADY?
Bylem pomacac w sklepie.

Niestety glowica pracuje troche inaczej niz by to wynikalo
z opisu znalezionego w sieci. W zwiazku z czym nie kupilem...

Data: 2009-03-13 01:11:31
Autor: KrzysztofK
Statyw Manfrotto 785 SHB MODO MINI / MAXI - jakies WADY?
(maxi na zamowienie tylko) - wtedy podejme decyzje
o ew. zakupie...

# Maksymalne obciążenie statywu: 1 kg

Toż to tylko do maupy tylko...

Pzdr
KKobus

Data: 2009-03-13 05:56:50
Autor: Jakub Jewuła
Statyw Manfrotto 785 SHB MODO MINI / MAXI - jakies WADY?
(maxi na zamowienie tylko) - wtedy podejme decyzje
o ew. zakupie...

# Maksymalne obciążenie statywu: 1 kg

Toż to tylko do maupy tylko...

Brawo, umiesz czytac :)

Data: 2009-03-13 20:05:26
Autor: Maciek
KrzysztofK wrote:
# Maksymalne obciążenie statywu: 1 kg

Toż to tylko do maupy tylko...

Eee tam. Zenit też by pasował. O ile dobrze pamiętam, to właśnie do tej wagi dochodził.
Maciek

Statyw Manfrotto 785 SHB MODO MINI / MAXI - jakies WADY?