Stawiam tak± tezę w temacie aut nienow ych.

Data: 2011-01-09 14:58:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
Stawiam tak± tezę w temacie aut nienow ych.
Hello Max_P,

stałem prawie 3 godziny w najbliższym s±siedztwie ostatniego karambolu na
A4; jeżdżę codziennie, robi±c w każdych warunkach pogodowych ¶rednio 200 km. Poczynione i bieżace obserwacje skłaniaj± mnie do postawienia pewnie dyskusyjnej tezy: z tym podniesieniem szybko¶ci o dziesięć, a jak wskazuje agitka w telewizorniach o 20 km/h nieco przesadzono. Je¶li już, to z ograniczeniami, do których zaliczam wiek samochodu. Auta starsze niż 5 nooo 6 lat nie powinny przekraczać 120 km/h.

Niby dlaczego?

--
Best regards,

Data: 2011-01-09 15:28:25
Autor: J.F.
Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.
On Sun, 9 Jan 2011 14:58:57 +0100,  RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello Max_P,
[...]

Przeciez bylo uzasadnienie - bo w razie awaryjnego hamowania staja
bokiem.

Co prawda moje 15-letnie mondeo ma juz ABS.

J.

Data: 2011-01-09 20:22:09
Autor: Max_P
Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7ehji6l08c17jigdb6u43s7vpn035lrual4ax.com...
Niby dlaczego?

Przeciez bylo uzasadnienie - bo w razie awaryjnego hamowania staja
bokiem.

Co prawda moje 15-letnie mondeo ma juz ABS.

Niestety, to auto na F, więc mimo ABS, powinno podpadać pod całkiem inne wył±czenia, przepisy i regulacje.

Max

Data: 2011-01-09 21:13:28
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Stawiam takš tezę w temacie aut nienow ych.

wyłączenia, przepisy i regulacje.

Przestań bredzić.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Stawiam tak± tezę w temacie aut nienow ych.