Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.

Data: 2011-01-06 20:39:38
Autor: Yogi\(n\)
Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.
Użytkownik "Max_P" <Max_P@xxl.pl> napisał w wiadomości news:ig4cc4$2sa$1news.onet.pl...
6 lat nie powinny przekraczać 120 km/h.

A te ośmioletnie 100 km/h, zaś dwunastoletnie nie powinny wyjeżdżać za miasto. ;-)
Jeżeli przyczyną wypadków jest prędkość, to tylko dlatego, ze większość jeżdżących jak pizdy jedzie za wolno i jeżdżący normalnie muszą ich wyprzedzać.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-01-07 11:42:28
Autor: Bydlę
Yogi(n) wrote:
> Jeżeli przyczyną wypadków jest prędkość

I znowu ta sama bzdura - podaj ile km/h jest już przyczyną wypadków...
;>

--
Bydlę

Data: 2011-01-07 11:49:12
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:ig6qmk$6fa$2cougar.axelspringer.pl...
Yogi(n) wrote:
> Jeżeli przyczyną wypadków jest prędkość

I znowu ta sama bzdura - podaj ile km/h jest już przyczyną wypadków...

A jesteś pewien, że przeczytałeś ze zrozumieniem całość?

Data: 2011-01-07 14:00:01
Autor: Bydlę
Yogi(n) wrote:
> Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości

> A jesteś pewien, że przeczytałeś ze zrozumieniem całość?

Tak, zacytowałem nawet idiotyczną, wymyśloną przez milicjantów i zaimportowaną do nowego ustroju tezę./
Jesteś pewien, że prędkość?

--
Bydlę

Data: 2011-01-07 14:15:16
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:ig72oh$mb6$4cougar.axelspringer.pl...

Tak, zacytowałem nawet idiotyczną, wymyśloną przez milicjantów i zaimportowaną do nowego ustroju tezę./
Jesteś pewien, że prędkość?

Czyli jednak albo nie całość, albo nie ze zrozumieniem.

Data: 2011-01-07 15:55:26
Autor: Bydlę
Yogi(n) wrote:
> Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości

> Czyli jednak albo nie całość, albo nie ze zrozumieniem.

Czyli nie rozumiesz o co chodzi: powtarzasz brednię o prędkości (podobno zabójczej) nie zastanwiając się jaką jest to głupotą - więc używanie tego w zdaniu, bez wytykania idiotyzmu takiego twierdzenia jest godne policjanta lub człowieka urodzonego w wieku pary...
;>

--
Bydlę

Data: 2011-01-08 14:04:15
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:ig79gu$2pp$2cougar.axelspringer.pl...
Czyli nie rozumiesz o co chodzi: powtarzasz brednię o prędkości (podobno

Czlyi to Ty nie rozumiesz tego, co ja napisałem - GDZIE powtarzam brednię o prędkości?

zabójczej) nie zastanwiając się jaką jest to głupotą - więc używanie tego w zdaniu, bez wytykania idiotyzmu takiego twierdzenia jest godne policjanta lub człowieka urodzonego w wieku pary...

Ja twierdzę, że to Ty udowadniasz z uporem maniaka dokładnie jakim bydlęciem jesteś (asinus) ;-)
Taki staniakizm - idziesz w zaparte, powtarzasz bzdurę po pięć razy, bo nie przeczytałeś ze zrozumieniem pierwszego postu?

Data: 2011-01-08 15:51:49
Autor: Bydlę
Yogi(n) wrote:
> Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości

> Czlyi to Ty nie rozumiesz tego, co ja napisałem - GDZIE powtarzam
> brednię o prędkości?

Przecież zacytowałem to dwa razy.
Przoszę? oto trzeci raz:

=========
> [...]

Jeżeli przyczyną wypadków jest prędkość, to tylko dlatego, ze większość jeżdżących jak pizdy jedzie za wolno i jeżdżący normalnie muszą ich wyprzedzać.

============

I teraz skup się - samo mięsko:"

> [...]

> Ja twierdzę, że to Ty udowadniasz z uporem maniaka dokładnie jakim

Asinus asinorum?
Bo jeśli tak, to nie, a  jeśli asinus, toteż nie, bo to koniowate, a ja Bylę/
;-)

> Taki staniakizm - idziesz w zaparte, powtarzasz bzdurę po pięć razy, bo
> nie przeczytałeś ze zrozumieniem pierwszego postu?

Napisałeś tezę o prędkości zabójczej.
I nie rozprawiłeś się z nią,Przecież cytowałem.
;>

--
Bydlę

Data: 2011-01-08 19:30:35
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:ig9tm5$bd9$1cougar.axelspringer.pl...
Yogi(n) wrote:

Napisałeś tezę o prędkości zabójczej.
I nie rozprawiłeś się z nią,Przecież cytowałem.
OK, masz rację. Nie miałem pojęcia, że tryb warunkowy, ironia i sarkazm są dla Ciebie nie do przebrnięcia.

Gdybyś choć PRZEZ CHWILĘ pomyślał, to w kontekście mojej wypowiedzi nie napisałbyś:
" podaj ile km/h jest już przyczyną wypadków...
Bo osioł (zbieżność gatunkowa nieprzypadkowa ;-) ) jadący 5 km/h może być przyczynkiem do wypadku.  A nawet 3 km/h.
No to z czym miałem się "rozprawiać"?
Wyłącznie z Twoim staniakizmem...

;>
Nawet krzywy ryj nie pomoże...

Data: 2011-01-08 21:16:12
Autor: Bydlę
Yogi(n) wrote:

> Nawet krzywy ryj nie pomoże...

Na chamstwo licytować się nie będę.

--
Bydlę

Data: 2011-01-07 22:01:57
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-01-07 14:15, Yogi(n) pisze:
[...]

Stawiasz Bydlęciu zarzut niezrozumienia, to bądź łaskaw to jakoś udowodnić. A nie każ mu udowadniać, że nie jest wielbłądem.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-01-07 22:15:37
Autor: Cavallino
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:ig7v06$npb$2news.dialog.net.pl...
[...]

No bez jaj, nie możesz cofnąć się o 3 posty i sam przeczytać, czemu odpowiedź nijak się ma do postu Yogiego?

Data: 2011-01-08 10:14:31
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-01-07 22:15, Cavallino pisze:
[...]

No fakt. Niedoczytałem, za co przepraszam.