Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.

Data: 2011-01-06 23:05:20
Autor:
Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.

Użytkownik "Max_P" <Max_P@xxl.pl> napisał w wiadomości news:ig4cc4$2sa$1news.onet.pl...
Witam,
stałem prawie 3 godziny w najbliższym sąsiedztwie ostatniego karambolu na A4; jeżdżę codziennie, robiąc w każdych warunkach pogodowych średnio 200 km. Poczynione i bieżace obserwacje skłaniają mnie do postawienia pewnie dyskusyjnej tezy: z tym podniesieniem szybkości o dziesięć, a jak wskazuje agitka w telewizorniach o 20 km/h nieco przesadzono. Jeśli już, to z ograniczeniami, do których zaliczam wiek samochodu. Auta starsze niż 5 nooo 6 lat nie powinny przekraczać 120 km/h.

Max

Piłeś? czy się naćpałes?
Puknij się człowieku w czoło...

Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.