Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.

Data: 2011-01-08 02:33:45
Autor: Michał
Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.
Witam,
stałem prawie 3 godziny w najbliższym sąsiedztwie ostatniego karambolu na A4; jeżdżę codziennie, robiąc w każdych warunkach pogodowych średnio 200
km.
Poczynione i bieżace obserwacje skłaniają mnie do postawienia pewnie dyskusyjnej tezy: z tym podniesieniem szybkości o dziesięć, a jak wskazuje agitka w telewizorniach o 20 km/h nieco przesadzono. Jeśli już, to z ograniczeniami, do których zaliczam wiek samochodu. Auta starsze niż 5 nooo 6 lat nie powinny przekraczać 120 km/h.

Tak, wszystkie starsze niż 6 lat i te nowe poniżej 150k pln,
bo wiadomo że za tyle się nie da zrobić auta.

a wszystkie nowe poniżej 80k pln to już tylko 100km/h bo złom ;)

a tak na serio 140km/h to dobro nie zło !

pozdrawiam.

--

Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.