Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.

Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.

Data: 2011-01-07 12:40:41
Autor: Maciek
Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.
Dnia Thu, 6 Jan 2011 13:24:36 +0100, Max_P napisał(a):

Jeśli już, to z ograniczeniami, do których zaliczam wiek samochodu.

Bzdura. Ograniczenie powino byc, ale zalezne od wieku i stazu kierowcy.
Dwudziestoparoletnie smarki posiadajace PJ krocej niz 5 lat powinny miec
zakaz przekraczania 70 km/h pod kara odebrania uprawnien...

--
Maciek

Data: 2011-01-07 13:13:16
Autor: Max_P
Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.

Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:13n7j5bi68oiq$.1pv3dhjmjk20r$.dlg40tude.net...

Ograniczenie powino byc, ale zalezne od wieku i stazu kierowcy.
Dwudziestoparoletnie smarki posiadajace PJ krocej niz 5 lat powinny miec
zakaz przekraczania 70 km/h pod kara odebrania uprawnien...

I tu też widzę problem, jednak na drugim miejscu. Jeden 20 latek robi 3 fakultety, w tym jeden w Ameryce, a drugi w tym samym czasie nie do końca miał do szkoły pozioma drogę. Jeden ma poukladane w głowie na najblizsze 20 lat, a drugi.... Stare auta są natomiast stare i tyle. Podnoszony w wątku casus 20 letniego merca mającego jakoby być bardziej bezpiecznym na drodze przyz szybkości 150 km/h od nowego auta choćby i klasy kompaktu, to ewidentna - NACIĄGANA od prawieków bzdura. Jeździmy szrotami bo jesteśmy biedni, żałośnie biedni. To jedyne wytłumaczenie dlaczego złom ciągnie z zachodu na wschód.
_Każda_ maszyna, a samochód nie należy do najprostszych, zużywa się w sposób podobny, następuje zmęczenie i starzenie materiału, zwiększają sie luzy i wyłazi archaizm technologiczny.
Stara sexbomba zawsze będzie gorsza - pod każdym kątem od młodej, choćby miała i miejsze wymiary. Proste.
Wracając do Twojego pomysłu, można go połaczyć z moim jakimś mnożnikiem, korygującym moje 120 dodatkowo w dół :)

Max

Data: 2011-01-07 13:25:22
Autor: Maciek
Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.
Dnia Fri, 7 Jan 2011 13:13:16 +0100, Max_P napisał(a):

Podnoszony w wątku casus 20 letniego merca mającego jakoby być bardziej bezpiecznym na drodze przyz szybkości 150 km/h od nowego auta choćby i klasy kompaktu, to ewidentna - NACIĄGANA od prawieków bzdura.

Chciabym zauwazyc, ze sa samochody uzywane i samochody uzywane. Nie nalezy
mylic kilkunastoletniego, regularnie serwisowanego wozidla z nawet sporo
mlodszym golfem czy paskiem na szybie, feldzie i w tedeiku :) gdzie spod
lakieru wychodzi rozklad jazdy PKS.

20-letni czlowiek, ktory ma poukladane w glowie, nie odczuje specjalnie
bolesnie probnego okresu, podczas ktorego bedzie musial jezdzic wolniej, bo
bedzie rozumial idee.

--
Maciek

Data: 2011-01-07 20:36:04
Autor: J.F.
Stawiam takš tezę w temacie aut nienowych.
On Fri, 7 Jan 2011 13:13:16 +0100,  Max_P wrote:
Ograniczenie powino byc, ale zalezne od wieku i stazu kierowcy.
Dwudziestoparoletnie smarki posiadajace PJ krocej niz 5 lat powinny miec
zakaz przekraczania 70 km/h pod kara odebrania uprawnien...

I tu też widzę problem, jednak na drugim miejscu. Jeden 20 latek robi 3 fakultety, w tym jeden w Ameryce, a drugi w tym samym czasie nie do końca miał do szkoły pozioma drogę. Jeden ma poukladane w głowie na najblizsze 20 lat, a drugi....

Daj temu pierwszemu ferrari, Porsche czy chocby mustanga i zobaczysz
jak ma poukladane :-)


Jeździmy szrotami bo jesteśmy biedni, żałośnie biedni. To jedyne wytłumaczenie dlaczego złom ciągnie z zachodu na wschód.

Ano prawda. No moze jeszcze kwestia dosc blisko zwiazana - naprawy  sa
u nas tanie.

_Każda_ maszyna, a samochód nie należy do najprostszych, zużywa się w sposób podobny, następuje zmęczenie i starzenie materiału, zwiększają sie luzy i wyłazi archaizm technologiczny.

Tylko ze te elementy sie wymienia .. albo i nie :-)

J.

Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona