Stawiennictwo w prokuraturze i spóźnienie prokuratora.

Data: 2009-09-08 11:49:56
Autor: Andrzej Neuman
Stawiennictwo w prokuraturze i spóźnienie prokuratora.
WITAM !!

Z góry dziękuję za informację !!
Moja małżonka dostała wezwanie po raz 2 do prokuratury jako świadek, oczywiście zgłosiła się za pierwszym i drugim razem, jednak...... przy pierwszym razie po ponad godzinnym czekaniu na Pana prokuratora zrezygnowała ( zresztą słusznie ), oczywiście jej przybycie zostało "zarejestrowane" w Prokuraturze.
Na wezwanie drugie też moja żona odpowiedziała i zjawiła się jak poprzednio 15 minut wcześniej, jednak i tym razem Pan prokurator nie raczył się zjawić przez 30 minut, więc moja żona, słusznie :D, zrezygnowała. Oczywiście jej przybycie zostało zanotowane w prokuraturze.
Całe szczęście, że moja żona nie pracuje, ale gdyby, takie zachowanie prokuratury jest co najmniej nie w porządku.
Radziłem żonie napisać skargę jeszcze na miejscu, albo udać się do przełożonego Pana prokuratora, ale żona stwierdziła, że szkoda nerwów i zachodu.
Teraz moje pytanie czy istnieją jakieś konsekwencję dla takiego niepunktualnego prokuratora, czy powinna żona to zgłosić do przełożonego czy napisać skargę??
Nie żebym się czepiał, ale jeśli każdy by się spóźniał na spotkania to by wszystkich z pracy wyrzucili, poza tym świadczy to o nie poważnym traktowaniu ludzi nie mówiąc już o wychowaniu. A najbardziej mnie złości to,
 że to z moich podatków :)

POZDRAWIAM i raz jeszcze dzięki za podpowiedź

Twoja drukarnia internetowa
www.studiouh.com

Data: 2009-09-08 17:55:55
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Andrzej Neuman" <andrzejneuman@post.pl> napisał w wiadomości news:20741ff8c19cb80df3f1098c2783d992news.home.net.pl...

Teraz moje pytanie czy istnieją jakieś konsekwencję dla takiego
niepunktualnego prokuratora, czy powinna żona to zgłosić do przełożonego
czy napisać skargę??

Dla Prokuratora - pewnie służbowe. Z tym, ze Twoja żona opuściła miejsce wykonania czynności procesowej bez zgody organu, co grozi co do zasady grzywną. Na przyszłość przy przedłużającej się nieobecności prokuratora należy udać się do sekretariatu i poprosić o decyzję przełożonego.

Data: 2009-09-08 12:16:40
Autor: witek
Robert Tomasik wrote:
[...]

I czekać do usranej śmierci na prokuratora,który dzisiaj nie mógł przyjsc bo wczoraj został zatrzymany przez policje za pijackie burdy a dzisiaj trzezwieje. W prokuraturze oczywiscie nic nie wiedzą, wiec kto miałby jej kazać iśc do domu.

Data: 2009-09-08 20:48:41
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:h863hp$npu$11inews.gazeta.pl...
Robert Tomasik wrote:
[...]

Prokurator, to tylko pracownik prokuratury. Czynność procesową ma wykonać prokuratura, a nie konkretny prokurator.

Data: 2009-09-08 16:29:37
Autor: witek
Robert Tomasik wrote:

Prokurator, to tylko pracownik prokuratury. Czynność procesową ma wykonać prokuratura, a nie konkretny prokurator.

i po co ta teoria, skoro wiadomo, że prokuratura niczego nie wykonuje, po nie ma ani rąk ani nóg a tym bardziej głowy do myślenia.
A czynność wykonuje prokurator, któremu została zlecona i nikt nie ma ochoty zmienić go na kogokolwiek innego.
Nie sobie świadek rozbije namiot na korytarzu i poczeka.

Data: 2009-09-08 23:53:40
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:h86ic1$npu$13inews.gazeta.pl...

[...]

Spróbuj mojego sposobu. Daj im szansę :-)

Data: 2009-09-09 16:16:09
Autor: Icek
Stawiennictwo w prokuraturze i spóźnienie prokuratora.

Spróbuj mojego sposobu. Daj im szansę :-)

czyli co prosic o pelnomocnictwo ?

Icek

Data: 2009-09-09 17:22:35
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:h88cuq$a9t$1node2.news.atman.pl...

Spróbuj mojego sposobu. Daj im szansę :-)

czyli co prosic o pelnomocnictwo ?

Nie. W razie nieobecności prokuratora udać się do sekretariatu.

Data: 2009-09-09 11:27:49
Autor: witek
Robert Tomasik wrote:

[...]

O ile uda ci się do niego wejść.

Data: 2009-09-09 20:19:00
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:h88l25$46t$15inews.gazeta.pl...

Spróbuj mojego sposobu. Daj im szansę :-)
czyli co prosic o pelnomocnictwo ?
Nie. W razie nieobecności prokuratora udać się do sekretariatu.
O ile uda ci się do niego wejść.

Mógłbyś to rozwinąć?

Data: 2009-09-12 14:20:10
Autor: Icek
Stawiennictwo w prokuraturze i spóźnienie prokuratora.
> O ile uda ci się do niego wejść.

Mógłbyś to rozwinąć?

no pisalem jaki ja mialem problem. "Zaproszony" bylem na 9 a sekretariat
czynny od 10 i ciec mnie nie wpusci do budynku

Icek

Data: 2009-09-12 19:27:06
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:h8foeg$cnk$1node1.news.atman.pl...
> O ile uda ci się do niego wejść.
Mógłbyś to rozwinąć?
no pisalem jaki ja mialem problem. "Zaproszony" bylem na 9 a sekretariat
czynny od 10 i ciec mnie nie wpusci do budynku

To żądasz rozmowy z dyżurnym prokuratorem. Ten w godzianch urzedowania prokuratury dostępny w sensownym czasie być musi.

Data: 2009-09-15 11:56:29
Autor: Icek
> [...]

To żądasz rozmowy z dyżurnym prokuratorem. Ten w godzianch urzedowania
prokuratury dostępny w sensownym czasie być musi.

nastepnym razem bede prosil o dyzurnego ;)

Icek

Data: 2009-09-08 18:37:03
Autor: Icek
> [...]

Dla Prokuratora - pewnie służbowe. Z tym, ze Twoja żona opuściła miejsce
wykonania czynności procesowej bez zgody organu, co grozi co do zasady

czynnosci sie nie rozpoczely. Obywatel tylko musi zawsze potwierdzac ze byl
i ze sie staral. Nagrywanie konieczne.

Icek

Data: 2009-09-08 18:36:18
Autor: Icek
Stawiennictwo w prokuraturze i spóźnienie prokuratora.
Moja małżonka dostała wezwanie po raz 2 do prokuratury jako świadek,

bylem kiedys wezwany do prokuratury rejonowej w-w stare miasto jako
podejrzany.

Przychodze na wezwanie. Poniedzialek 9.00. Dowiaduje sie, ze prokuratora nie
ma. Prosze zatem o wpuszczenie mnie (jest ochrona) do sekretariatu.
Dowiaduje sie, ze takiej mozliwosci nie ma bo sekretariat zamkniety. Probuje
z przelozonym i azstepca. Niestety brak mozliwosci. Sa nieobecni. Pytam sie
jeszcze o kogos kto moze zastepuje nieobecna pania prokurator. Niestety
nikogo nie ma. Prosze zatem na wezwaniu o potwierdzenie mojej obecnosci i
sie zawijam.

Skladam skarge na prokuratora prokuratury rejonowej do prokuratora
okregowego.

Dostaje odpowiedz:

"niestety nie dochowal Pan starannosci gdyz zawiadomienie o chorobie
widnialo na drzwiach prokurator, ktorej nie bylo. Ponadto informacja byla
dostepna w sekretariacie."

Wyszlo, ze i tak zawsze winny jest obywatel. Do dupy z taka instytucja. Nie
wazne, ze sekretariat maja czynny od 10 a glupi ciec nie chcial mnie wpuscic
poza bramke bez telefonicznej zgody prokuratora (bo taka jest tam procedura)

Banda idiotow i obibokow.

Icek

Data: 2009-09-12 14:28:52
Autor: Icek
> [...]

> nie chcial mnie wpuscic poza bramke bez telefonicznej zgody
> prokuratora (bo taka jest tam procedura)

odpisałes im?

tak to otrzymalem

"pana pismo nie wnosi nic nowego do sprawy, kolejne nic nie wnoszace bedzie
pominiete i nie otrzyma Pan odpowiedzi"

Icek

Data: 2009-09-14 09:41:46
Autor: Herald
Dnia Sat, 12 Sep 2009 14:28:52 +0200, Icek napisał(a):

[...]

O fuck ... ale jazda.
Czy naprawdę z polski wyjechali już wszyscy normalni i myślący?

Data: 2009-09-15 11:58:10
Autor: Icek
> [...]
> pominiete i nie otrzyma Pan odpowiedzi"

O fuck ... ale jazda.
Czy naprawdę z polski wyjechali już wszyscy normalni i myślący?

sprawa jest zupelnie inna. Jak sie okazalo pozniej to ta choroba pani
prokurator byla zaplanowana bo pani prokurator byla nieobecna od
poprzedniego tygodnia. Poniedzialek nie byj jej pierwszym dniem
nieobecnosci.

No ale co ja biedny obywatel moge. Jak zawsze okazuje sie, ze prokurator to
swieta krowa, wszystko moze i nikt go nie ruszy.

Icek

Stawiennictwo w prokuraturze i spóźnienie prokuratora.