Stawiennictwo w prokuraturze i spóźnienie prokuratora.

Data: 2009-09-08 17:55:55
Autor: Robert Tomasik
Stawiennictwo w prokuraturze i spóźnienie prokuratora.
Użytkownik "Andrzej Neuman" <andrzejneuman@post.pl> napisał w wiadomości news:20741ff8c19cb80df3f1098c2783d992news.home.net.pl...

Teraz moje pytanie czy istnieją jakieś konsekwencję dla takiego
niepunktualnego prokuratora, czy powinna żona to zgłosić do przełożonego
czy napisać skargę??

Dla Prokuratora - pewnie służbowe. Z tym, ze Twoja żona opuściła miejsce wykonania czynności procesowej bez zgody organu, co grozi co do zasady grzywną. Na przyszłość przy przedłużającej się nieobecności prokuratora należy udać się do sekretariatu i poprosić o decyzję przełożonego.

Data: 2009-09-08 12:16:40
Autor: witek
Robert Tomasik wrote:
[...]

I czekać do usranej śmierci na prokuratora,który dzisiaj nie mógł przyjsc bo wczoraj został zatrzymany przez policje za pijackie burdy a dzisiaj trzezwieje. W prokuraturze oczywiscie nic nie wiedzą, wiec kto miałby jej kazać iśc do domu.

Data: 2009-09-08 20:48:41
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:h863hp$npu$11inews.gazeta.pl...
Robert Tomasik wrote:
[...]

Prokurator, to tylko pracownik prokuratury. Czynność procesową ma wykonać prokuratura, a nie konkretny prokurator.

Data: 2009-09-08 16:29:37
Autor: witek
Robert Tomasik wrote:

Prokurator, to tylko pracownik prokuratury. Czynność procesową ma wykonać prokuratura, a nie konkretny prokurator.

i po co ta teoria, skoro wiadomo, że prokuratura niczego nie wykonuje, po nie ma ani rąk ani nóg a tym bardziej głowy do myślenia.
A czynność wykonuje prokurator, któremu została zlecona i nikt nie ma ochoty zmienić go na kogokolwiek innego.
Nie sobie świadek rozbije namiot na korytarzu i poczeka.

Data: 2009-09-08 23:53:40
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:h86ic1$npu$13inews.gazeta.pl...

[...]

Spróbuj mojego sposobu. Daj im szansę :-)

Data: 2009-09-09 16:16:09
Autor: Icek
Stawiennictwo w prokuraturze i spóźnienie prokuratora.

Spróbuj mojego sposobu. Daj im szansę :-)

czyli co prosic o pelnomocnictwo ?

Icek

Data: 2009-09-09 17:22:35
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:h88cuq$a9t$1node2.news.atman.pl...

Spróbuj mojego sposobu. Daj im szansę :-)

czyli co prosic o pelnomocnictwo ?

Nie. W razie nieobecności prokuratora udać się do sekretariatu.

Data: 2009-09-09 11:27:49
Autor: witek
Robert Tomasik wrote:

[...]

O ile uda ci się do niego wejść.

Data: 2009-09-09 20:19:00
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:h88l25$46t$15inews.gazeta.pl...

Spróbuj mojego sposobu. Daj im szansę :-)
czyli co prosic o pelnomocnictwo ?
Nie. W razie nieobecności prokuratora udać się do sekretariatu.
O ile uda ci się do niego wejść.

Mógłbyś to rozwinąć?

Data: 2009-09-12 14:20:10
Autor: Icek
Stawiennictwo w prokuraturze i spóźnienie prokuratora.
> O ile uda ci się do niego wejść.

Mógłbyś to rozwinąć?

no pisalem jaki ja mialem problem. "Zaproszony" bylem na 9 a sekretariat
czynny od 10 i ciec mnie nie wpusci do budynku

Icek

Data: 2009-09-12 19:27:06
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:h8foeg$cnk$1node1.news.atman.pl...
> O ile uda ci się do niego wejść.
Mógłbyś to rozwinąć?
no pisalem jaki ja mialem problem. "Zaproszony" bylem na 9 a sekretariat
czynny od 10 i ciec mnie nie wpusci do budynku

To żądasz rozmowy z dyżurnym prokuratorem. Ten w godzianch urzedowania prokuratury dostępny w sensownym czasie być musi.

Data: 2009-09-15 11:56:29
Autor: Icek
> [...]

To żądasz rozmowy z dyżurnym prokuratorem. Ten w godzianch urzedowania
prokuratury dostępny w sensownym czasie być musi.

nastepnym razem bede prosil o dyzurnego ;)

Icek

Data: 2009-09-08 18:37:03
Autor: Icek
> [...]

Dla Prokuratora - pewnie służbowe. Z tym, ze Twoja żona opuściła miejsce
wykonania czynności procesowej bez zgody organu, co grozi co do zasady

czynnosci sie nie rozpoczely. Obywatel tylko musi zawsze potwierdzac ze byl
i ze sie staral. Nagrywanie konieczne.

Icek

Stawiennictwo w prokuraturze i spóźnienie prokuratora.