Stawka km osobowym w UE

Data: 2009-02-24 22:20:48
Autor: TW
Stawka km osobowym w UE

Użytkownik "Marek G" <marek_pkBEZTEGO@go2.pl> napisał w wiadomości news:inn8q45mrunfnnpkjgk0e16gdn3m9mrji94ax.com...
Witam,

Mam w perspektywie kontrakt usługowy w UE (stare jądro;-) i nie
wszędzie będzie wygodnie docierać samolotem + wynajem auta.
Może okazać się prostszym użycie własnego samochodu.
I tu jest problem z kalkulacją. Nasze 83 grosze wydają mi się dość
zaniżone jak na tamte standardy korporacyjne, z drugiej strony nie
chciałbym przestrzelić z przyjęciem np 2E/km.
Czy ktoś spotkał się z tamtejszymi zwyczajowymi stawkami np
delegacyjnymi?
Kraje - NL, DE, F, SP.
___
W chwili obecnej POV (use of privately owned vehicle) w UK wynosi 54 amerykanskie centy za mile (bo placi moj amerykanski pracodawca).
TW

Data: 2009-02-25 13:06:47
Autor: kamil
Stawka km osobowym w UE

"TW" <trespassers_w@nerdshack.com> wrote in message news:go1ofb$mtr$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Prawo UK nie reguluje stawek wyplacanych przez firmy. Urzedowo to 40p/mile i sporo firm tak placi, ale jesli podpiszesz umowe z pracodawca oferujacym 10p/mile - o reszte bedziesz musial postarac sie sam z HMRC na koniec roku podatkowego (odpis od dochodow).

Pozdrawiam
Kamil

Stawka km osobowym w UE