Stawka większa niż życie - ile postaci grają ci sa mi aktorzy?

Data: 2009-07-23 15:50:58
Autor: Marcin N
Stawka większa niż życie - ile postaci grają ci sa mi aktorzy?
Witam,

Oglądam sobie ostatnio kapitana Klossa i widzę, że ci sami aktorzy w różnych odcinkach grają różne postaci. Czasem nawet z przeciwnych stron frontu.

Czy jest może gdzieś jakaś lista z wyszczególnieniem, kto kogo grał? Takie zestawienie.

MN

Data: 2009-07-23 17:41:00
Autor: JanKo
Stawka większa niż życie - ile postaci grają c i sami aktorzy?
Agent Marcin N nadaje:

Oglądam sobie ostatnio kapitana Klossa i widzę, że ci sami aktorzy w
różnych odcinkach grają różne postaci. Czasem nawet z przeciwnych
stron frontu.

Masz na myśli Stanisława Mikulskiego?  ;-)
http://forum.hans-kloss.pl/viewtopic.php?f=8&t=10

Data: 2009-07-23 18:54:58
Autor: Ensitherum
Stawka większa niż życie - ile postaci grają ci sami aktorzy?
też zauważyłem, ale nie pamiętam już którzy.

inna ciekawostka: L.Niemczyk dubbinguje Adama Pawlikowskiego w 'Podwójnym Nelsonie', choć gra w innym odcinku.

Data: 2009-07-23 20:07:43
Autor: Michal Jankowski
Stawka większa niż życie - ile postac i grają ci sami aktorzy?
http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/121559

Na pewno Herdegen i Pawlik mieli po dwie role.

  MJ

Data: 2009-07-23 20:53:05
Autor: Przemek Budzyński
Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał(a):
Witam,

Oglądam sobie ostatnio kapitana Klossa i widzę, że ci sami aktorzy w różnych odcinkach grają różne postaci.

 nie tylko w "Stawce". Identyczna sytuacja jest np w "40-latku", gdzie Ryszard
Pietruski ma epizodzik mechanika samochodowego w odcinku bodajże o pani Florze
a potem gra dyrektora Powroźnego....

Data: 2009-07-23 23:32:27
Autor: Skylla
[...]

Takie rzeczy są też w "powaznych" filmach, np. Ogniem i mieczem:-)

Data: 2009-07-24 11:53:52
Autor: Atlantis
Skylla pisze:

Takie rzeczy są też w "powaznych" filmach, np. Ogniem i mieczem:-)

Ogólnie sytuacja dosyć częsta w różnych współczesnych serialach. Teraz
mogę sobie przypomnieć przynajmniej trzy sytuacje:
- Aktor grający Kryceka w "The X Files" miał wcześniej pewien mało ważny
epizodzik w tym serialu. :)
- W SG-1 goa'ulda Setha zagrał ten sam gość, który sezon wcześniej
wcielił się w ojca Daniela Jacksona w retrospekcji.
- W tym samym serialu było małe zamieszanie wokół postaci Cassandry z
tego co pamiętam - w pewnym momencie aktorkę która na samym początku
pojawiła się w tej roli zastąpiła dziewczynka, która w międzyczasie
zagrała również rólkę w epizodzie "Bane" jeśli mnie pamięć nie myli. ;)

Ogólnie w czasach "Stawki większej niż życie" takie numery przechodziły
o wiele łatwiej. Nikt nie nagrywał odcinków w HD, nie udostępniał ich na
torrentach, nie było Internetu pozwalającego je dogłębnie komentować i
analizować a na takim lampowym Alladynie sam aktor był dużo słabiej
widoczny. :)

Data: 2009-07-25 12:34:17
Autor: eMeS
Atlantis pisze:
Ogólnie sytuacja dosyć częsta w różnych współczesnych serialach.

- Harry Morgan, grający w serialu M.A.S.H. pułkownika Pottera (od IV sezonu), pojawił się w pierwszym odcinku III sezonu jako generał Hamilton Steele.

Data: 2009-07-30 14:51:26
Autor: Tiber
Stawka większa niż życie - ile postaci grają c i sami aktorzy?
Silly, silly eMeS nabazgrału:

[...]

Rzecz znamienna dla serii "Black Adder", choć tutaj można się trochę czepiać, bo poszczególne sezony/specjale mają miejsce w różnych epokach.
Plus: wszystkie Star Treki telewizyjne wiele razy.

--
tbr

Data: 2009-07-25 03:33:16
Autor: Titus Atomicus
Stawka większa niż życie - ile pos taci grają ci sami aktorzy?
In article <h4akt7$pq3$1@news.onet.pl>,
 "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:

> [...]
> a potem gra dyrektora Powroźnego....

Takie rzeczy są też w "powaznych" filmach, np. Ogniem i mieczem:-)

No i Olbrychski w 'Panu Wolodyjowskim' i 'Potopie'...

TA

Data: 2009-07-25 13:54:39
Autor: Malkontent
Stawka większa niż życie - ile postaci grają c i sami aktorzy?
Dnia Sat, 25 Jul 2009 03:33:16 +0200,
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:

No i Olbrychski w 'Panu Wolodyjowskim' i 'Potopie'...

A "Ogniem i mieczem" to już nie?

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2009-07-24 16:05:23
Autor: flower
Stawka większa niż życie - ile postaci grają ci sami aktorzy?
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:h4aijh$ov1$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Ryszard
Pietruski ma epizodzik mechanika samochodowego w odcinku bodajże o pani

Tam jest jeszcze handlarz samochodami na giełdzie, który w innym odcinku
gra... Nie pamiętam kogo.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-07-24 15:21:34
Autor: Przemek Budzyński
flower <flower19737@wp.pl> napisał(a):
Tam jest jeszcze handlarz samochodami na giełdzie, który w innym odcinku
gra... Nie pamiętam kogo.

ale tu akurat to nie musi być błąd. Tego handlarza sprzedającego samochód gra ten aktor, który w odcinku "Sprawa Małkieiwcza" gra prywaciarza u którego pracuje Małkiewicz. Więc to może być ta sama postać, czego nie można powiedzieć o Powroźnym-mechaniku :) :)

--

Stawka większa niż życie - ile postaci grają ci sa mi aktorzy?