Stawki sieci wRodzinie (brutto)

Data: 2009-07-14 17:23:41
Autor: abc
Stawki sieci wRodzinie (brutto)
      Połaczenia wewn±trz sieci  - 0,19 zł
      Połaczenia do innych sieci  - 0,49 zł
      Połaczenia do sieci stacjonarnych - 0,29 zł
      SMS wewnatrz sieci  - 0,15 zł
      SMS do innych sieci  - 0,25 zł
      Połaczenia do sieci Play i Cyfrowy Polsat - 0,78 zł

Więcej http://www.wrodzinie.com.pl/SparkSklepProdukty/Default.aspx

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny

Data: 2009-07-14 11:45:41
Autor: Grzegorz Z.
On 14 Lip, 17:23, "abc" <opp...@wp.pl> wrote:
[...]

Drogo jak to u Żyda, mocium panie.

W Playu do wszystkich 29 gr/brutto.

A stawka do "wielkiej trójki" 49 gr to już paskarstwo jest - nawet w
Orange też już 29 gr/min jest.

Data: 2009-07-14 20:53:28
Autor: Tzva Adonai
Stawki sieci wRodzinie (brutto)
Drogo jak to u Żyda, mocium panie.

To stereotyp, że u Żyda musi być drogo...

Data: 2009-07-14 11:58:33
Autor: Grzegorz Z.
On 14 Lip, 20:53, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
> Drogo jak to u Żyda, mocium panie.

To stereotyp, że u Żyda musi być drogo...

Oczywi¶cie, skoro w innych sieciach (zapewne "żydowskich" wg
coponiektórych) jest taniej nawet o 20 gr / minutę, o smsach nie
wspominaj±c ("standard" to 20 gr)

Data: 2009-07-14 21:03:32
Autor: raff
Grzegorz Z. pisze:
On 14 Lip, 20:53, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
Drogo jak to u Żyda, mocium panie.
To stereotyp, że u Żyda musi być drogo...

Oczywi¶cie, skoro w innych sieciach (zapewne "żydowskich" wg

Oho, Grzesiu sobie dopowiedzial. Zaraz zapewne do tego ideologie dorobi.

R.

Data: 2009-07-14 12:38:58
Autor: Grzegorz Z.
On 14 Lip, 21:03, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Grzegorz Z. pisze:

> Oczywi¶cie, skoro w innych sieciach (zapewne "żydowskich" wg

Oho, Grzesiu sobie dopowiedzial. Zaraz zapewne do tego ideologie dorobi.

Od ideologii to na tej grupie s± inni specjali¶ci.

Stwiedziłem tylko fakt - "wrodzinie" to obecnie najdroższy prepaid w
Polsce.

Data: 2009-07-14 12:49:38
Autor: Antenka
Stawki sieci wRodzinie (brutto)
Strzał w dziesi±tkę Raffaelo! Po co się tak emocjonuje? Czy kto¶ mu
każe wej¶ć w ten interes? :))) No cóż nie każdy jest tak utalentowany
jak O. Dyrektor :))). Pewnie zazdro¶ci, więc niech se swoj± telefonię
założy! hehe

Antenka

Data: 2009-07-14 22:07:47
Autor: Andrzej Adam Filip
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> pisze:

On 14 Lip, 17:23, "abc" <opp...@wp.pl> wrote:
      Połaczenia wewnątrz sieci  - 0,19 zł
[...]

A stawka do "wielkiej trĂłjki" 49 gr to juĹĽ paskarstwo jest - nawet w
Orange teĹĽ juĹĽ 29 gr/min jest.

Tanio dla tych co się zapiszą "całą wielką rodziną" a do "zaprzańców" z
innych sieci będą dzwonić mało :-)

Ty po prostu stwierdzasz ĹĽe to nie jest cennik "konkurencyjny" dla tych
co dzwonią głównie i dużo do ludzi z HGW jakiej sieci.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
ChorobÄ… wiedzy jest zapomnienie.

Stawki sieci wRodzinie (brutto)