Stec z wizytą w Dortmundzie

Data: 2011-03-06 12:06:32
Autor: Fidelio
Stec z wizytą w Dortmundzie
http://rafalstec.blox.pl/2011/03/Lewandowski-zatrzasl-poludniowa.html

Ciekawy fragment:

"Lewandowski - znów ustawiony za napastnikiem - zaczął wczorajszy mecz z Koeln od kilku drobnych kopnięć znamionujących klasę, ale chwilami zdawał mi się trochę odizolowany od drużyny. A już chemii między nim a Barriosem nie dostrzegłem wcale. Więcej braw długo zbierał zasuwający na prawej flance Piszczek. Dziś moje obserwacje częściowo potwierdził zresztą trener - zajechałem do centrum treningowego Borussii, tam usłyszałem od Juergena Kloppa, że w przerwie pokazał piłkarzom na wideo cztery sytuacje, w których nie dostrzegli polskiego napastnika, i na drugą połowę zarządził akcję "szukamy Lewandowskiego"."

Stec z wizytą w Dortmundzie