Stefan Niesio³owski - Portret Postaci

Data: 2009-11-30 08:52:42
Autor: cytryna
Stefan Niesio³owski - Portret Postaci
Pos³uchaj i zobacz wariata w "akcji":
http://pl.youtube.com/watch?v=qjXKzkPBAB0 --

Data: 2009-11-30 09:14:31
Autor: Roger Perejro
Stefan Niesio³owski - Portret Postaci

U¿ytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:55c9.00000048.4b1379canewsgate.onet.pl...
Pos³uchaj i zobacz wariata w "akcji":
http://pl.youtube.com/watch?v=qjXKzkPBAB0

Pos³uchaj "patrioty" mieszkaj±cego w  "Wolsce":

http://www.lachane.pl/Jaroslaw-Kaczynski-spiewa-hymn-Polski,1912f.html

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyja¶niaj±ca samobójstwo pos³anki SLD przygotowa³a zarzuty dla genera³a Witolda M., by³ego szefa ABW za rz±dów PiS. To on rozkaza³ filmowaæ zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyñskiego. W ci±gu dwóch lat awansowa³ z porucznika na genera³a".

Data: 2009-12-01 07:39:32
Autor: awe
Stefan Niesio³owski - Portret Postaci
Kawecki bronicie Niesiolowskiego? Wy to macie taka burdelowa mentalnosc. Bylby z was swietny alfons...szkoda mi was
awe

Data: 2009-12-01 08:05:11
Autor: Roger Perejro
Stefan Niesio³owski - Portret Postaci
U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hf2dm6$2u8$1news.onet.pl...
Kawecki bronicie Niesiolowskiego? Wy to macie taka burdelowa mentalnosc. Bylby z was swietny alfons...szkoda mi was

20 lat temu zlikwidowano ci organizacjê, a ty nie mo¿esz siê pozbyc nawyku zwracania siê per "wy". To ju¿ 20 lat ubolu, przestaw siê.

Przemek

--

"Przepraszam Ludwika Dorna za wypowied¼ w dzienniku "Polska" z dnia
30.09.2008 r., w której zawar³em sugestiê, i¿ Ludwik Dorn nie wywi±zuje siê

Data: 2009-12-01 11:04:17
Autor: awe
Stefan Niesio³owski - Portret Postaci
Jaka moja organizacje. To wy placzecie bo wam sztandar PZPR wyprowadzono. Jak mam sie do was parchu odnosic. Przeciez wy nie Pan
awe

Data: 2009-12-01 15:10:04
Autor: Roger Perejro
[...]

Dla takiego ubeckiego ¶miecia jak ty, to wiêcej ni¿ Pan.

Przemek

Data: 2009-12-02 00:26:14
Autor: awe
Stefan Niesio³owski - Portret Postaci

U¿ytkownik "Roger Perejro" <broñmy RP przed pisem@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hf383v$aes$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
dla mnie nie ma nic wiecej niz Pan, komuchu
awe

Data: 2009-11-30 11:45:17
Autor: Antenka
On 30 Lis, 08:52, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote: