Stefan Niesio³owski - portret postaci

Data: 2011-04-28 09:23:22
Autor: mkarwan
Stefan Niesio³owski - portret postaci
Data: 2011-04-28 10:08:39
Autor: Leprechaun
Stefan Niesio³owski - portret postaci

U¿ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ipb4lb$vo2$1news.onet.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=tue-mwNXGFA
http://www.youtube.com/watch?v=mRQf7_68EgA

Zobacz swój je³opie!

http://www.wykop.pl/ludzie/mkarwan/

Data: 2011-04-28 10:26:11
Autor: wekon
Stefan Niesio³owski - portret postaci
"mkarwan"  wrote in message news:ipb4lb$vo2$1news.onet.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=tue-mwNXGFA
http://www.youtube.com/watch?v=mRQf7_68EgA

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

w dodatku kapu¶, ¶winia sprzedajna, jeszcze przy byle okazji mówi jak to z systemem walczy³, mury malowa³, flagi wywiesza³, jaki by³ odwa¿ny, TFU!

http://iskry.pl/index.php?Itemid=3&id=65&option=com_content&task=view

wekon

Data: 2011-04-28 12:21:12
Autor: cirrus
Stefan Niesio³owski - portret postaci
U¿ytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4db924a3$0$2500$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bardzo sprzedajna, gdyby Kaczyñski mia³ co¶ takiego na koncie to ju¿ za ¿ycia postawili by mu pomnik wysoko¶ci Pa³acu Kultury:
# Niesio³owski by³ jednym z za³o¿ycieli organizacji Ruch, która powsta³a w £odzi ok. 1964 r. By³a najwiêksz± grup± opozycyjn± u schy³ku rz±dów W³adys³awa Gomu³ki. 20 maja 1970 r. jej dzia³acze zostali aresztowani dzieñ przed planowan± akcj± podpalenia Muzeum Lenina w Poroninie.

 Ruch nie by³ organizacj± zbrojn±, ale zajmowa³ siê "ma³ym sabota¿em". W 1968 r. Niesio³owski z Benedyktem Czum± zrzucili ze szczytu Rysów tablicê upamiêtniaj±c± Lenina. To Niesio³owski by³ pomys³odawc± podpalenia Muzeum Lenina.

 Niesio³owski bra³ te¿ udzia³ w mniejszych "akcjach bezpo¶rednich" Ruchu. Ukrad³ np. z kuratorium o¶wiaty maszynê do pisania potrzebn± do dzia³alno¶ci wydawniczej. #
Ze strony:
http://wyborcza.pl/1,76842,6027528,Kaczynski_ksiazka_IPN_w_Niesiolowskiego.html
JK mia³by pe³ne portki, gdyby mu tam przyszlo wej¶æ, a tak nawiasem mam zdjêcie tej tablicy, gdy jeszcze istnia³a.

--
stevep

Data: 2011-04-28 10:28:16
Autor: obserwator
Stefan Niesio³owski - portret postaci
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisa³(a):  (...)

jak zwykle swoj swojego broni....ty sie doigrasz bezczelny typie. --

Data: 2011-04-28 16:52:18
Autor: cirrus
Stefan Niesio³owski - portret postaci
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ipbfg0$ntl$1inews.gazeta.pl...
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisa³(a):
(...)
jak zwykle swoj swojego broni....ty sie doigrasz bezczelny typie.

A ty bronisz Lenina, którego zrzuci³ Niesio³owski?

--
stevep

Data: 2011-04-28 15:15:31
Autor: obserwator
> [...]
> jak zwykle swoj swojego broni....ty sie doigrasz bezczelny typie.

A ty bronisz Lenina, którego zrzuci³ Niesio³owski?

piszesz kompletnie od rzeczy, bos chory psychicznie.

Glosujac na PO - glosujecie na cirrusa.

Data: 2011-04-28 17:21:48
Autor: Psychol
Stefan Niesio³owski - portret postaci

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ipc0aj$jsn$1inews.gazeta.pl...
> [...]

A ty bronisz Lenina, którego zrzuci³ Niesio³owski?

piszesz kompletnie od rzeczy, bos chory psychicznie.

G³osuj±c na PiS g³osujecie na oszo³omów!

PhD

Data: 2011-04-29 05:23:27
Autor: cirrus
Stefan Niesio³owski - portret postaci
U¿ytkownik "Psychol" <psychopata@gabinet.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:4db98610$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie g³osujcie na psycholi pisowskich.

--
stevep

Data: 2011-04-29 05:22:41
Autor: cirrus
[...]

Uwa¿aj bo ciê wezm± do sztabu wyborczego bo wypisujesz godne pi¼dzielstwa g³upoty.

--
stevep

Data: 2011-04-28 13:34:52
Autor: wekon
"cirrus"  wrote in message news:ipbf34$aui$1news.vectranet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Szczegó³y jednej z "bezpo¶rednich akcji" Niesio³owskiego, jak podpierdala narzeczon± (i  zaraz potem proponuje jej ¶lub w warunkach aresztu!) oraz innych znajomych:

"Stefan sypa³ swoich kolegów od pierwszego spotkania z SBecj±"

dla niecierpliwych, ok. 4:40; 6:20.

wekon

PS. Na przysz³o¶æ nie cytuj proszê GWnianych ¼róde³ bo to gówno warte. Wg tego samego GWna, niejaki Bolek jest czysty jak ³za, mimo i¿ siê nawet sam przyzna³ do lojalki.

Data: 2011-04-28 10:43:50
Autor: jerzy.n
[...]

To op³aca³o sie kapowaæ , sam Niesio³owski dosta³ siedem lat ,to chyba w promocji takie wyroki kapusiom dawali ...

Data: 2011-04-28 11:09:18
Autor: matusm
[...]

Potrzeba wiecej takich filmików ,nieco dlu¿szych z wypowiedziami calych kontekstow zdania.Bardziej przemy¶lanych.Wiem   ,,,wiem  zawsze mozna tylko oceniac  wiec  dobre ze  w ogole jest bo jednak nadal,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Stefan Niesio³owski - portret postaci