Stefan Niesio³owski - portret postaci

Data: 2011-04-28 11:09:18
Autor: matusm
Stefan Niesio³owski - portret postaci

U¿ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ipb4lb$vo2$1news.onet.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=tue-mwNXGFA
http://www.youtube.com/watch?v=mRQf7_68EgA

Potrzeba wiecej takich filmików ,nieco dlu¿szych z wypowiedziami calych kontekstow zdania.Bardziej przemy¶lanych.Wiem   ,,,wiem  zawsze mozna tylko oceniac  wiec  dobre ze  w ogole jest bo jednak nadal,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Stefan Niesio³owski - portret postaci