Stefan, to obowi±zkowy facet !!

Data: 2015-10-22 14:25:22
Autor: Stachu Chebel
Stefan, to obowi±zkowy facet !!
Jak tylko zbli¿aj± siê jakie¶ wybory, facet dostaje jakiego¶ dopa³a (nie myliæ z tzw. dopalaczmi, bo o to nie pos±dzam). Raczej postrzegam to jako mo¿liwo¶æ zarobienia paru groszy, coby zwi±zaæ "koniec z koñcem" przy korespondencji z PGNiG, Tauron, i takie tam... Obawiam siê Stefanie, ¿e jest to ostatnie zlecenie, wiêc dziargaj od nich ile siê da!! I nie miej skrupu³ów, ¿e to z NASZYCH datków bêdzie. Wiem..., zaraz po przesranych wyborach dostaniesz k... , podziêkuj± Ci za us³ugi. NIE! Nie jestem zwolennikiem Miêdzynarodowej Komisji w/s "Zamachu Smoleñskiego". Jestem bardziej ZA : Powo³aniem Miêdzynarodowej Komisji Lekarskiej do zbadania Zespo³u Macierewicza !!  Wiêc...

https://www.youtube.com/watch?v=6QQ8YGf91iY

Data: 2015-10-23 09:04:20
Autor: stevep
Stefan, to obowi±zkowy facet !!
W dniu .10.2015 o 23:25 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

[...]

Hmmm, co za "naukowe" przemy¶lenia, ja ci powiem wiêcej, jak zabrak³o  funduszy to mnie podczas kampanii prezydenckiej nie by³o (mo¿esz  sprawdziæ). Zazdro¶æ ciê z¿era i wcale siê nie dziwiê ot takie proste  wyja¶nienia dla prostaka.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-23 01:55:25
Autor: Stachu Chebel
Stefan, to obowi±zkowy facet !!
W dniu pi±tek, 23 pa¼dziernika 2015 09:04:22 UTC+2 u¿ytkownik stevep napisa³:

Hmmm, co za "naukowe" przemy¶lenia, ja ci powiem wiêcej, jak zabrak³o  funduszy to mnie podczas kampanii prezydenckiej nie by³o (mo¿esz  sprawdziæ).

Jakie tam "naukowe" ?! Byle pociulina wie, ¿e jak kto¶ co¶ w polityce przepierdoli³, to znaczy brak³o kasy. A ta kasa CIULU jeden jest od maluczkiego podatnika. Kumasz?!
Zazdro¶æ ciê z¿era i wcale siê nie dziwiê ot takie proste  wyja¶nienia dla prostaka.

Jasne!! Napisz konkretnie ile dostajesz za posta lub /godzinê. Je¿eli wiêcej ni¿ 0.1PLN/godzinê, to sam siê ze¼rê z zazdro¶ci !!

-- stevep
-- -- -
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Chuj to kogo obchodzi!! Ty¿ 0.001PLN od posta ?! Doróbka do emerytki, tak to widzê, s³yszê i czujê. We¼ siê synek nie kompromituj.

Data: 2015-10-23 17:28:29
Autor: stevep
Stefan, to obowi±zkowy facet !!
W dniu .10.2015 o 10:55 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

[...]

Nie w±chaj tak butaprenu bo ci siê od tego króliki we ³bie pieprz±.
--
stevep
-- -- -