Stelaz pod kufry na zamowienie

Data: 2009-03-17 11:40:24
Autor: Piotr Klimek
Stelaz pod kufry na zamowienie
Czesc,
Znacie moze jakas firme, ktora podejmie sie pospawania stelaza na 3 kufry
do motocykla? Motostel, ktory robil mi poprzedni stelaz do RFy nie mial
nigdy do czynienia z SV i niestety nie da rady go zrobic - musialbym
dostarczyc motocykl do przymiarki.

Ceny stelazy Givi, czy SW-tech porazaja niestety.
Z gory dzieki za namiary.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2009-03-17 17:52:42
Autor: Sybi
Użytkownik "Piotr Klimek" napisał:
Ceny stelazy Givi, czy SW-tech porazaja niestety.
Z gory dzieki za namiary.

No cos Ty, naprawde chcesz stelaz spawac?
Masz do wyboru kilka firm z solidnymi wyrobami
a Ty chcesz cos spawac?

Suzuki SV1000S K3
O Jizaaassss !!;)) Jak takiego potwora se kupiles
to stelaz naprawede solidny zrob/kup!
Czym Ty jezdziles poprzednio?
Bo jakos tak nie pamietam;)))
No i gratulki ofkos!!
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-03-17 21:09:49
Autor: Norbi
Sybi pisze:
[...]

O jakich solidnych firmach mowisz ?

Norbi
KFazer'03

Data: 2009-03-18 22:36:10
Autor: Sybi
Użytkownik "Norbi" napisał:
O jakich solidnych firmach mowisz ?

Wingrack, Givi, Five Stars, Krauser, Hepco&Becker,
SW-Motech, Held, Quick Lock, Holan...
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-03-18 23:01:04
Autor: (pj)
Sybi pisze:
Użytkownik "Norbi" napisał:
O jakich solidnych firmach mowisz ?

Wingrack, Givi,

i jeszcze dwie inne firmy: Monolock i Monokey! :-P

--

pozdr
pj

Data: 2009-03-19 08:18:45
Autor: Sybi
Użytkownik "(pj)" napisał:
i jeszcze dwie inne firmy: Monolock i Monokey! :-P

A Ty wiesz ze zostales uhonorowany na scigaczu
typulem "Pioro miesiaca"?
Wejdz na ich strone i kliknij grupy; linka nie podaje
aby nie byc posadzonym o przejscie na ciemna strone mocy.
Pierwsze miejsce ma Kefir z wynikiem 56 gratulacje!
drugie Kuczu - wynik 52, szacunek!
a trzecie (pj) - wynik 48, jestesmy dumni!:))
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-03-19 08:27:54
Autor: Kuczu
Sybi pisze:

drugie Kuczu - wynik 52, szacunek!

Drugie bo ostatnio mam malo czasu na pisanie :)

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-19 10:01:06
Autor: Arni
Kuczu pisze:
Sybi pisze:

drugie Kuczu - wynik 52, szacunek!

Drugie bo ostatnio mam malo czasu na pisanie :)

zastanawiam sie: skoro scigacz ma własne fora to po cholere im jeszcze precle? chyba faktycznie dla kasy

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-03-19 02:26:04
Autor: doktorski
On 19 Mar, 10:01, Arni <a...@no.spam> wrote:

zastanawiam sie: skoro scigacz ma własne fora to po cholere im jeszcze
precle? chyba faktycznie dla kasy
Jak to "chyba"? Przeciez Alonzo wprost napisal, ze tak. http://tinyurl.com/cbru73
(sam koniec)

pzdr, dr
FJR/525

Data: 2009-03-19 08:53:36
Autor: Kefir
Stelaz pod kufry na zamowienie
Elou!
"Sybi" <sybi@go2.pl> wrote in message news:gpsrkl$dmt$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "(pj)" napisał:
[...]

Posluze sie cytatem: "a ja Pana za inteligenta mialem". Czym Ty sie ekscytujesz? ;) BTW: poszukiwalem maneli (akumulator, gmole, plyta pod silnik i pod kufer). Wyszukiwarka podrzucala mi uporczywie takze najszybszy sklep. Fiufiu, ceny jak u jubilera. Gratulacje! Jestem dumny! .. ze kupilem gdzie indziej, sporo taniej.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

Data: 2009-03-20 00:40:06
Autor: Jasio
Stelaz pod kufry na zamowienie

Uzytkownik "Kefir" napisal w wiadomosci news:gpstm1$db5$1news.onet.pl...
[ciach]
Wyszukiwarka podrzucala mi uporczywie takze najszybszy sklep. Fiufiu, ceny jak u jubilera. Gratulacje! Jestem dumny! .. ze kupilem gdzie indziej, sporo taniej.

A zebys nie byl goloslowny:
http://www.ceneo.pl/1210084

http://sklep.scigacz.pl/opona-przednia-michelin-pilot-activ-1107017-tltt-p-19775.html

Szukam akurat opon i faktycznie, pociac sie mozna - bo google juz do niczego nie sluzy. Poza promowaniem interesów cwaniaczków od pozycjonowania.
Cokolwiek wartosciowego czai sie na 3-4 stronie wyników.

Konia z rzedem komus, kto opowie mi o oponie Pirelli Dragon mtr03.

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2009-03-20 10:14:19
Autor: BartekGSXF
Stelaz pod kufry na zamowienie

Uzytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisal w wiadomosci news:gpstm1$db5$1news.onet.pl...
[...]

Bo tam tylko elyta kupuje a tu tylko golce i cieniasy siedza.
Nie wiedziales?

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-17 21:43:53
Autor: Piotr Klimek
Stelaz pod kufry na zamowienie
Dnia (Tue, 17 Mar 2009 17:52:42 +0100) ktos podajacy sie za Sybi
wyklawiaturowal co nastepuje:

Ceny stelazy Givi, czy SW-tech porazaja niestety.
Z gory dzieki za namiary.

No cos Ty, naprawde chcesz stelaz spawac?
Masz do wyboru kilka firm z solidnymi wyrobami
a Ty chcesz cos spawac?

Mialem ladnie pospawany do RFy od motostel, moim zdaniem nie roznil sie niczym od tych
sklepowych (poza cena). Udalo mi sie dzisiaj jeszcze znalezc komplet givi
za niecale 700zl co juz jest cena w miare akceptowalna.

[...]

SV chodzilo za mna od dawna, a jak juz kupowac to po co male, skoro jest duze :) Jak ostatnio sie widzielismy to mialem GSa, pozniej RF.

Data: 2009-03-18 02:50:46
Autor: Eskimos
Stelaz pod kufry na zamowienie
On Tue, 17 Mar 2009 21:43:53 +0000 (UTC), Piotr Klimek
<usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

Mialem ladnie pospawany do RFy od motostel, moim zdaniem nie roznil sie niczym od tych
sklepowych (poza cena).

A wiesz czemu był tak dopracowany, solidny i funkcjonalny? Bo
spędziłem kiedyś z moją RF-ą dwa dni u Roberta na przerabianiu,
cięciu, spawaniu i modernizacji pierwszej wersji tego stelaża, która
się łamała ;) Ale efekt końcowy istotnie bdb.

Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań

Data: 2009-03-18 07:20:46
Autor: Piotr Klimek
Stelaz pod kufry na zamowienie
Dnia (Wed, 18 Mar 2009 02:50:46 +0100) ktos podajacy sie za Eskimos
[...]

No to mialem szczescie :) --
Pozdrawiam

Data: 2009-03-18 10:15:17
Autor: (pj)
Piotr Klimek pisze:
[...]

-- Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3

Twoja ewolucja (i wiernosc SUZUKI) wskazuje _JEDNOZNACZNIE_ jaki bedzie nastepny.... ;-)

(hint: vide stopka)

--

pozdr
pj

Data: 2009-03-18 09:37:59
Autor: Piotr Klimek
Stelaz pod kufry na zamowienie
Dnia (Wed, 18 Mar 2009 10:15:17 +0100) ktos podajacy sie za (pj)
[...]

O rany, a jak mi sie buza nie podoba to co mam zrobic? Bede musial zostac
z SV az do emerytury? :)

Data: 2009-03-18 11:41:43
Autor: (pj)
Piotr Klimek pisze:
[...]

nieno, pozostaje Ci jeszcze przejście do _wyższych_ stadiów moto-matrix'a:
1) cross / ęduro
2) HD / GoldWing

:-P
--

pozdr
pj

Data: 2009-03-18 12:31:16
Autor: (pj)
Kefir pisze:
[...]

sado-maso zaliczam do grupy 1.

:-P

--

pozdr
pj

Data: 2009-03-18 11:42:38
Autor: Spider A.J.
Stelaz pod kufry na zamowienie

"Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote

O rany, a jak mi sie buza nie podoba to co mam zrobic? Bede musial zostac
z SV az do emerytury? :)

TL?

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-03-19 00:01:56
Autor: Ozz
Piotr Klimek pisze:
[...]

Spokojnie, jest jeszcze B-KING :)

--
Ozz
GSX600F

Data: 2009-03-18 08:27:22
Autor: Kuczu
Sybi pisze:

Masz do wyboru kilka firm z solidnymi wyrobami
a Ty chcesz cos spawac?

Uwazasz ze spawany bedzie mniej solidny ? To te znane firmy jak je robia ? Kleja czy lutuja ?

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-18 22:09:59
Autor: Sybi
Użytkownik "Kuczu" napisał:
Uwazasz ze spawany bedzie mniej solidny ? To te znane firmy jak je robia ? Kleja czy lutuja ?

Sie przyczepil;)
Np. Wingrack wykonuje elementy odlewane z lekkich stopow
i sie srubkami skreca. Moim zdaniem to najlepszy ze stelazy,
solidny, sztywny i ladnie wyglada. Uzywam taki od dluzszego
czasu i choc motocykl w miedzyczasie zmienilem to ze stelazem
nie umiem sie rozstac;)
Oczywiscie mozna sobie pospawac ale kazde kufry maja jakis
system mocowania. Pospawaj stelaze do kufrow np. Krausera
a bedziesz wiedzial, ze nie jest problemem pospawanie rur tylko
wykonanie koniecznych uchwytów. Piotr nie napisal do jakich
kufrow potrzebuje stelaz, moze mu wszystko jedno;)
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-03-19 08:26:11
Autor: Kuczu
Sybi pisze:

a bedziesz wiedzial, ze nie jest problemem pospawanie rur tylko
wykonanie koniecznych uchwytów.

A jaki to problem ? Tokarz + frezer i wszystko sie da :)

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-19 08:31:39
Autor: newrom
Stelaz pod kufry na zamowienie
On Thu, 19 Mar 2009 08:26:11 +0100, Kuczu <p.kuczynski@jim-satnet.pl>
wrote:

A jaki to problem ? Tokarz + frezer i wszystko sie da :)

Tylko naklad sil i srodkow czesto jest nieadekwatny do osiagnietych
zyskow. pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!

Data: 2009-03-19 08:50:48
Autor: Kuczu
newrom@spamcom.com pisze:

Tylko naklad sil i srodkow czesto jest nieadekwatny do osiagnietych
zyskow.

Eee tam :)

BTW. Jakby ktos cos chcial wyfrezic lub wytoczyc to chwilowo (do Wielkanocy, potem bedzie roznie) mam wolne moce przerobowe. Jakby co to na priv.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-19 11:15:01
Autor: newrom
Stelaz pod kufry na zamowienie
On Thu, 19 Mar 2009 08:50:48 +0100, Kuczu <p.kuczynski@jim-satnet.pl>
wrote:

Eee tam :)

Wodzu, samse robisz to inna bajka. Ale jak trza isc do tokarza,
frezera, spawacza, jeszcze zeby byla gietarka, przymiarek troche itd
W sumie schodzi czas, a kazdy kasuje jak za mokre zboze.
BTW. Jakby ktos cos chcial wyfrezic lub wytoczyc to chwilowo (do Wielkanocy, potem bedzie roznie) mam wolne moce przerobowe. Jakby co to na priv.

A frendzle z ABSu umiesz wytoczyc, bo bym se czyms detka chcial
przyozdobic ? ;)

pozdr
newrom

Data: 2009-03-19 11:22:50
Autor: Kuczu
newrom@spamcom.com pisze:

A frendzle z ABSu umiesz wytoczyc, bo bym se czyms detka chcial
przyozdobic ? ;)

Moge zrobic ale beda za sztywne jak na pierwsze fredzle.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-20 00:07:16
Autor: Jasio
Stelaz pod kufry na zamowienie

Uzytkownik "Kuczu"  napisal w wiadomosci news:gpt6e1$q4$1news.wp.pl...
newrom@spamcom.com pisze:

A frendzle z ABSu umiesz wytoczyc, bo bym se czyms detka chcial
przyozdobic ? ;)

Moge zrobic ale beda za sztywne jak na pierwsze fredzle.

Sztywny fredzel lepszy, kolega mówil.

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2009-03-19 18:53:49
Autor: Sybi
Użytkownik "Kuczu" napisał:
A jaki to problem ? Tokarz + frezer i wszystko sie da :)

Aha;)
Ja tez kiedys sam wszystko robilem, tak bylo ze jak chciales
miec motocykl to musiales sam sobie go zrobic. Owszem stelaze
tez spawalem;)) Teraz mi sie nie chce a wszelkiego dobra motocyklowego
jest w brod wiec wywazanie otwartych drzwi nie ma sensu.
Co innego Ty! Zaliczam Cie do kurczacego sie gatunku romantykow
motocyklowych;))
Nie zapomne wygladu Twoich zaczerwienionych oczu po podrozy
na Rozanskowisko pare lat temu; lzawisz jadac przez cala Polske
w "lenonkach" ale z fasonu nie zrezygnujesz, szyby a juz tem bardziej
kasku integralnego nie uznajesz.
Twoje zdrowie!;)
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-03-20 07:34:58
Autor: Kuczu
Sybi pisze:

[...]

Chyba mnie z kims pomyliles bo ja w zyciu nie bylem na imprezie u Dyrechtura.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-20 11:46:22
Autor: Kefir
"Sybi" <sybi@go2.pl> wrote in message news:gpu0rc$l76$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Kuczu" napisał:
[...]

Sybi, nie pomyliles Jimmiego z Kuczem? BTW: przejechalem dzis padaka z Nowego Dworu Maz. do Janek, wiochami jakies 70 km. Wszystko szczelnie zapiete, niby cieplo, lecz po dojechaniu do fabryki palce na klawiaturze przestaly sie mylic po pol godzny. Jestem romantykiem motocyklowym? ;)

Data: 2009-03-20 20:22:07
Autor: Sybi
Uzytkownik "Kefir" napisal:
[...]

Nie. Jazda w temperaturach bliskich zeru to nie romantyzm tylko reumatyzm...
w przyszlosci;) Jak bedziesz dzien zaczynal od rozruchu stawow to zakumasz o co biega;)
Kurde moze to byc!?;)
No to teraz zagadka: kto byl na rozanskowisku 2,3,4 lata temu na HD Sportster,
chlopak ubrany jak typowy harleista, no wiecie sznurowane spodenki, kamizelka,
fredzelki; mlody, sympatyczny, z tymi czerwonymi slepiami od wiatru;))
Napewno dlubiacy w swoim sprzecie bo dyskutowal nad wyzszoscia
jednych zacikow hamulcowych nad innymi niechromowanymi;)
Aha no i jezeli nie byl to Kuczu to komu stawiam piwo?
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-03-20 20:32:15
Autor: Marcin Gardeła
Sybi wrote:
[...]

To był właśnie ten Różański :)
No dobra, to był Jimmie, nie dało się nie zauważyć, tu siedzą same japońce, klapki, szorty, koszulki, texy, dzieci, czapki z daszkiem, a tu nagle wjeżdża motocyklista, muchy z zębów zdmuchuje siarczystym psyknięciem, ludziom plastikowe kubki z rąk wypadały.

--
Diobeu
NT650V Deauville

Data: 2009-03-21 16:58:34
Autor: Kefir
Sybi wrote:
Uzytkownik "Kefir" napisal:
[...]

Juz raz Ci napisalem: Sw. Jimmie co z miasta Lodzi pochodzi. W jego Sporciaku przod jest od R!
Ciekawsze jednk jest to na czym Pan Krzywa Bulka towarzyszyl dzis Jimmiemu na Topieniu Suki Zimy. Gratsy, Rogalu ;)

Data: 2009-03-19 12:11:18
Autor: Don Pedro
Sybi pisze:
Użytkownik "Kuczu" napisał:
[...]

No chyba, że ma się motocykl, do którego _nikt_ nie produkuje choćby najmniejszego stelaża :)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-03-21 09:54:08
Autor: kucik

Użytkownik "Sybi" <sybi@go2.pl> napisał w wiadomości news:gprnv8$2vb$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Kuczu" napisał:
[...]

Yyyy... cos ty sie czepil tego Wingracka - to nie jest producent stelazy a tylko typ mocowania kufrow GIVI, czyli plyta pod kufer. Przynajmniej ja nigdy nie widzialem plyt takiej firmy, no pomijajac firmy krzak, z duzym napisem wingrack

Kucik
FJ 1200A

Data: 2009-03-21 10:31:56
Autor: Sybi
Użytkownik "kucik" napisał:
[...]

Bo uwielbiam Wingracka! Moim zdaniem nie ma nic lepszego do mocowania
trzech kufow! Jak nie widziales to patrzaj o takie cos chodzi:
http://moto.allegro.pl/item589069148_stelaz_pod_3_kufry_wingrack_2_givi_nowy_z_plyta.html

Masz racje ze to wyrob GIVI nie wiedzialem o tym bo mnie to nie interesowalo.
Teraz juz wiem, zreszta (pj) mnie juz wysmial wiec prosze nie kopac lezacego!;)
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-03-21 13:36:53
Autor: Norbi
Sybi pisze:
Użytkownik "kucik" napisał:
[...]

Sie czepne - ale Wingrack wyglada jak kupa
- zakladasz na tyl i tracisz cala finezje jaka wlozyli projektanci w motocykl...

Juz wole rurkowe - wygladajace znacznie lzej niz takiego
mastodonta na tyl...

Norbi
KFazer'03

Data: 2009-03-22 12:51:43
Autor: Mystik
Stelaz pod kufry na zamowienie
Cześć

Użytkownik "Norbi" <norbisz1@o2.pl> napisał w wiadomości news:gq2nia$46a$1nemesis.news.neostrada.pl...

Sie czepne - ale Wingrack wyglada jak kupa
- zakladasz na tyl i tracisz cala finezje jaka wlozyli projektanci w motocykl...

Juz wole rurkowe - wygladajace znacznie lzej niz takiego
mastodonta na tyl...

Pozwolę sobie zauważyć, że założenie czegokolwiek z tyl, czego nie przewidział producent powoduej, że "tracisz całą finezję jaką włożyli projektanci w motocykl...".
I nie ważne czy to rurki, rureczki czy blachy.

pozdr.
Mystik

Data: 2009-03-22 05:24:17
Autor: Nikanor
On 22 Mar, 12:51, "Mystik" <mys...@poPROTECTION.pl> wrote:
[...]

A z drugiej strony są motocykle, które bez kufra (a najlepiej trzech)
wyglądają jakby im czegoś z tyłu brakowało. Np. V-Strom, Varadero, ten
nowy 990 Adventure i inne takie z napuchniętym łbem.

--
Nikanor [DL650, DR 350, Agility 125]

Data: 2009-03-22 22:48:16
Autor: Sybi
Użytkownik "Norbi" napisał:
Sie czepne - ale Wingrack wyglada jak kupa
- zakladasz na tyl i tracisz cala finezje jaka wlozyli projektanci w motocykl...

Juz wole rurkowe - wygladajace znacznie lzej niz takiego
mastodonta na tyl...

Wiesz co? To kwestia gustu wiec mozesz mi nagwizdac!;))
Sam se wieszaj jakies rury, druty i inne prety;))
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-03-23 08:43:55
Autor: Mystik

Użytkownik "Sybi" <sybi@go2.pl> napisał w wiadomości news:gq6bn0$r39$1inews.gazeta.pl...

Sam se wieszaj jakies rury, druty i inne prety;))

Prynty się mówi, prynty...
A najłądniejsze stelaże to tak czy tak K-WING-SYSTEM firmy Krauser. O!

pozdr.
Mystik

Data: 2009-03-23 09:03:22
Autor: newrom
Stelaz pod kufry na zamowienie
On Mon, 23 Mar 2009 08:43:55 +0100, "Mystik" <mystik@poPROTECTION.pl>
wrote:

A najłądniejsze stelaże to tak czy tak K-WING-SYSTEM firmy Krauser. O!

najladniejsze stelaze to sa zawsze na samochodzie wsparcia, a motur
bez klamotow lekki i zwinny tylko z kierownikiem ;P

pozdr
newrom

Data: 2009-03-23 09:24:46
Autor: Norbi
Sybi pisze:

Wiesz co? To kwestia gustu wiec mozesz mi nagwizdac!;))

Chcialbys... :P

Sam se wieszaj jakies rury, druty i inne prety;))

Zobaczymy co bedzie....

Norbi
KFazer'03

Stelaz pod kufry na zamowienie