Stenogramy pogrążają Sikorskiego

Data: 2012-04-02 19:51:06
Autor: Leprechaun
Stenogramy pogrążają Sikorskiego

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f79d487$0$1298$65785112news.neostrada.pl...
... klamac to trzeba umiec, tylko debil (lub agenciak) moglby po kilku
minutach stwierdzic, ze wszyscy zgineli :

Widziałes kiedykolwiek podobny wypadek lotniczy? Rąbanka, która widzisz w sklepach mięsnych to nic. W podobnym wypadku na miejscu jest marmolada. Głowy, ręce, kawałki tułowia, mrugające oczy, drżące palce rąk, flaki na krzakach czy dzrewach. Tak to wygląda. Ja to widziałem. Więc chłopie nie pieprz nam tu głodnych kawałków, że ktoś przezył, a jeżeli juz to Putin dobił strzałem w tył głowy. Przygotuj puszke czerwonej farby i 10-tego kwietnia staw się na Krakowskim Przedmieściu. Bedziesz mógł się wyżyć wsród podobnych tobie idiotów. To przecież tam rozbił się ten samolot, prawda durniu!?

BomBel

Stenogramy pogrążają Sikorskiego