Sterowane akcje społeczne - cykl PO

Data: 2011-03-24 15:42:21
Autor: Grzegorz Z.
Sterowane akcje społeczne - cykl PO
muto2100 napisał:

http://hotnews.pl/artpolska-1529.html

Znaczy jak ktoś brał udział w wyborach to teraz ma przykryć się
prześcieradłem i czołgać się w kierunku cmentarza?

Ja głosowałem na Komorowskiego.

Wcześniej na Kwaśniewskiego.

Czy w związku z tym moje komentarze to też "sterowana akcja społeczna"?

Data: 2011-03-24 15:47:54
Autor: u2
W dniu 2011-03-24 15:42, Grzegorz Z. pisze:
Ja głosowałem na Komorowskiego.

Wcześniej na Kwaśniewskiego.

Zrozumiale, ze bedziesz glosowal na swoich, jak to Zydek.

Data: 2011-03-24 17:01:51
Autor: White Power
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
[...]

Jako przypadek bardziej psychiatryczny niż polityczny masz taryfę ulgową.

--

Sterowane akcje społeczne - cykl PO