[tech] [ amor ]Sterówka nie siedzi cał a w koronie :|

Data: 2009-04-01 22:52:45
Autor: kosik
[tech] [ amor ]Sterówka nie siedzi cał a w koronie :|

Użytkownik "player" <bad-biker@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:cb516f07-706c-4e53-9c14-8e1c83cef3bar37g2000yqn.googlegroups.com...
Kupiłem widelec gdzie rura sterowa nie jest do końca wbita w koronę.
Żeby uniknąć nieporozumień cyknąłem fotki. Są tu
http://tinyurl.com/cr3bzq
Brakuje jakieś 4mm mierząc tu gdzie zaznaczyłem czerwoną strzałką na

Rure się wbija od dołu

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-04-01 14:45:38
Autor: player
On 1 Kwi, 22:52, "kosik" <kosi...@interiabezsyfu.pl> wrote:
Użytkownik "player" <bad-bi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:cb516f07-706c-4e53-9c14-8e1c83cef3bar37g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]
>http://tinyurl.com/cr3bzq
>Brakuje jakieś 4mm mierząc tu gdzie zaznaczyłem czerwoną strzałką na

Aha:) To mam sie przejmować tymi 4mm czy tak ma/ może być ?

--
pozdro.
jay

Data: 2009-04-02 07:23:30
Autor: Adrian S.
player wrote:

Aha:) To mam sie przejmować tymi 4mm czy tak ma/ może być ?

  podaj model amortyzatora, i ktoś kto ma taki sam powie, czy to tak ma
wyglądać czy nie.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-04-02 00:21:37
Autor: player
Sterówka nie siedzi cała w koronie :|
On 2 Kwi, 07:23, "Adrian S." <adliszewS...@NIEacid.ch.pw.edu.pl>
wrote:

  podaj model amortyzatora, i ktoś kto ma taki sam powie, czy to tak ma
wyglądać czy nie.

Podałem w 1. poście - Tora a dokładnie 318 solo air :)

--
jay

[tech] [ amor ]Sterówka nie siedzi cał a w koronie :|