[tech] [ amor ]Sterówka nie siedzi cała w koronie :|

Data: 2009-04-01 09:57:31
Autor: player
[tech] [ amor ]Sterówka nie siedzi cała w koronie :|
Witajcie,

Kupiłem widelec gdzie rura sterowa nie jest do końca wbita w koronę.
Żeby uniknąć nieporozumień cyknąłem fotki. Są tu
http://tinyurl.com/cr3bzq
Brakuje jakieś 4mm mierząc tu gdzie zaznaczyłem czerwoną strzałką na
2. focie.
Sorry za lamerskie pytanie ale chciałbym się upewnić czy tak jest
prawidłowo i w niczym
to nie przeszkadza podczas użytkowania.
W rowerach które mam rura sterowa jest wbita do końca a tutaj nie,
wiec sie zastanawiam
i chciałbym rozwiać wątpliwości.
Widelec to Tora.
Z góry dzięki i pozdr.
--
jay

Data: 2009-04-01 22:52:45
Autor: kosik

Użytkownik "player" <bad-biker@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:cb516f07-706c-4e53-9c14-8e1c83cef3bar37g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Rure się wbija od dołu

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-04-01 14:45:38
Autor: player
On 1 Kwi, 22:52, "kosik" <kosi...@interiabezsyfu.pl> wrote:
Użytkownik "player" <bad-bi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:cb516f07-706c-4e53-9c14-8e1c83cef3bar37g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]
>http://tinyurl.com/cr3bzq
>Brakuje jakieś 4mm mierząc tu gdzie zaznaczyłem czerwoną strzałką na

Aha:) To mam sie przejmować tymi 4mm czy tak ma/ może być ?

--
pozdro.
jay

Data: 2009-04-02 07:23:30
Autor: Adrian S.
player wrote:

Aha:) To mam sie przejmować tymi 4mm czy tak ma/ może być ?

  podaj model amortyzatora, i ktoś kto ma taki sam powie, czy to tak ma
wyglądać czy nie.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-04-02 00:21:37
Autor: player
Sterówka nie siedzi cała w koronie :|
On 2 Kwi, 07:23, "Adrian S." <adliszewS...@NIEacid.ch.pw.edu.pl>
wrote:

  podaj model amortyzatora, i ktoś kto ma taki sam powie, czy to tak ma
wyglądać czy nie.

Podałem w 1. poście - Tora a dokładnie 318 solo air :)

--
jay

Data: 2009-04-02 09:09:46
Autor: Wojtek
player pisze:

i chciałbym rozwiać wątpliwości.
Widelec to Tora.
Z góry dzięki i pozdr.

z góry to zrób zdjęcie, tak by było widać połączenie rury sterowej z koroną w miejscu gdzie nabijasz bieżnię... i ile tej większej średnicy tam wystaje?

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-04-02 00:25:12
Autor: player
On 2 Kwi, 09:09, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:

góry to zrób zdjęcie, tak by było widać połączenie rury sterowej z
koroną w miejscu gdzie nabijasz bieżnię...

Hmm z góry wszystko wygląda ok.

i ile tej większej średnicy
tam wystaje?

? nie bardzo wiem o co chodzi :(

--
pozdr.
jay

Data: 2009-04-02 09:27:44
Autor: Wojtek
player pisze:
[...]

rura sterowa ma mniejszą średnicę, przed samą koroną "rozszerza" się pod   pasowanie pod bieżnię do sterów, masz tam stożek a potem kawałek większej średnicy - sprawdź "jaka wysoka" jest ta większa średnica

Data: 2009-04-02 09:34:43
Autor: Wojtek
Wojtek pisze:
player pisze:
[...]

tutaj: http://www.sram.com/_media/techdocs/Tora%2029er%20US4-311524-000_A.pdf

interesuje Cię strefa C-14 - zmierz u siebie

Data: 2009-04-02 09:36:13
Autor: Wojtek
Wojtek pisze:

tutaj: http://www.sram.com/_media/techdocs/Tora%2029er%20US4-311524-000_A.pdf

interesuje Cię strefa C-14 - zmierz u siebie

pardon, tutaj: http://www.sram.com/_media/techdocs/Tora%20US4-310058-010_A.pdf

ale "totosamo" ;)

Data: 2009-04-02 01:23:27
Autor: player
On 2 Kwi, 09:36, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:
Wojtek pisze:

> [...]
>http://www.sram.com/_media/techdocs/Tora%2029er%20US4-311524-000_A.pdf

> interesuje Cię strefa C-14 - zmierz u siebie

OK, wiem o co chodzi, dzięki. Będę w domu to zmierzę. Trochę dziwne bo
wczoraj jak oglądałem widelec
to tego nie zauwazyłem :| Niby to tylko 1,5mm różnicy,no nic zmierzę
dziś suwmiarką.
Chociaz w moim przypadku to powinno być aż nad to, skoro patrząc od
dołu na  koronę
wygląda to tak jak na zdjęciach z 1. postu.

--
pozdr.
jay

[tech] [ amor ]Sterówka nie siedzi cała w koronie :|