Sterownik do pendrive'ów potrzebny

Data: 2009-03-04 18:20:01
Autor: 123
Sterownik do pendrive'ów potrzebny
Witam!

Stary komputer został kiedyś doposażony
w 2 porty USB ma śledziu.
System Windows 98SE został wgrany od nowa.
Komputer nie jest podłączony do Internetu.

Włożone pendrive'y są rozpoznawane (odpowiednio
podaje właściwą nazwę Patriot lub DataTraveler)
jednak sterownika system nie potrafi znaleźć
i pendrive nie jest widoczny na liście w Explorerze.

Wydaje mi się, że brakuje sterownika
"masowego urządzenia magazynującego USB"
który pozwalałby korzystać z dowolnego pendrive'a.
Jeśli tak, to gdzie taki sterownik  można znaleźć,
natomiast jeśli się mylę to co innego należy zrobić?

Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Data: 2009-03-04 10:02:39
Autor: voyteck
[...]

Pozwole sobie zacytowac ze strony Patriota

http://www.patriotmem.com/support/flashSupportp.jsp

"Xporter Driver, Tutorials, and Utilities Download

Driver for Xporter USB flash drive family. This driver package should
only be used in the Windows 98 platform. Users operating under Windows
ME, 2K, and XP should not use this driver package as our Patriot
Xporter drives offer driverless functionality under those
environments.

**Please contact support@patriotmem.com to have this driver sent to
you."

a dla Kingstona... mialo mi sie nie chciec, ale mi sie zachcialo:
http://www.kingston.com/support/USBFLASHDRIVES/default.asp

Data: 2009-03-04 21:18:04
Autor: 123
Sterownik do pendrive'ów potrzebny
Dziękuję za informacje.

Pozwole sobie zacytowac ze strony Patriota
http://www.patriotmem.com/support/flashSupportp.jsp
"Xporter Driver, Tutorials, and Utilities Download
[...]
**Please contact support@patriotmem.com to have this driver sent to
you."

Mam nadzieję, że odpowiedzą i przyślą sterownik e-mailem. :-)

a dla Kingstona... mialo mi sie nie chciec, ale mi sie zachcialo:
http://www.kingston.com/support/USBFLASHDRIVES/default.asp

Na tej stronie nie znalazłem ani sterownika ani adresu gdzie można by
napisać.
Znalazłem w Internecie plik UStorageWin98Driver2.0.exe, ale niestety
pomimo poprawnej instalacji pendrive nie działa.

Takie rozwiązanie spowodowałoby, że moja koleżanka musiałaby
wykorzystywać pendrive'a konkretnej firmy. Ale to jest lepsze niż nic.

Pozdrawiam

Data: 2009-03-04 23:04:14
Autor: 123
Sterownik do pendrive'ów potrzebny
Działający sterownik znajduje się na stronie:
http://www-user.tu-chemnitz.de/~heha/hs_freeware/USB%20Mass%20Storage.zip
W każdym razie działają oba pendrive'y, na których w tej chwili mogę
to przetestować.

Jeszcze raz dziękuję za wszystkie rady i pozdrawiam

Data: 2009-03-04 18:36:59
Autor: 123
[...]

Już próbowałem. Nie pomogło.

Pozdrawiam

Data: 2009-03-04 18:43:33
Autor: RadoslawF
Sterownik do pendrive'ów potrzebny
Dnia 2009-03-04 18:36, Użytkownik 123 napisał:

Już próbowałem. Nie pomogło.

A na grupie poświęconej windowsowi co napisali ?

Pozdrawiam

Data: 2009-03-04 19:18:16
Autor: Agaton
Sterownik do pendrive'ów potrzebny
123 pisze:

Już próbowałem. Nie pomogło.

Win 98E nie miał swoich sterowników do USB. Trzeba było zainstalować dodatkowo. Na stronie (http://www.patriotmem.com/support/flashSupportp.jsp), którą Ci już podano jest odpowiedni sterownik. Ściągnij i zainstaluj.

Agaton

Data: 2009-03-04 19:30:17
Autor: 123
Sterownik do pendrive'ów potrzebny
Dodatek, nazywany suplementem lub Service Pack'iem (nieoficjalnym)
już próbowałem i nie pomogło.:-(

Odnośnie Patriota itp. nawet jeśli to się uda (będę próbować),
to mojego problemu to nie rozwiąże. Chodzi o to by można
było korzystać z dowolnego pendrive'a (a przynajmniej dowolnego
powiedzmy do 2 GB), tak jak to jest możliwe np. na nowszych
komputerach z WinXP. Przygotowuję ten komputer dla mojej
koleżanki, której potrzeby są ograniczone (coś w rodzaju inteligentnej
maszyny do pisania), jednak możliwość przenoszenia plików
na pendrive'ie jest sprawą podstawową. Trudno mi jednak przewidzieć
lub narzucić jakiego pendrive'a ma używać. Ja mam Patriota i DataTravelera
i na nich próbuję.

Pozdrawiam i dziękuję

Data: 2009-03-05 11:36:59
Autor: ąćęłńóśźż
Sterownik do pendrive'ów potrzebny

Data: 2009-03-04 19:08:11
Autor: MC
Użytkownik "123" <zero@zero.com> napisał w wiadomości news:gomdc6$8bh$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Spróbuj znaleźć sterowniki do tych pendrive'ów według identyfikatora urządzenia (Właściwości\Szczegóły\Identyfikator...)

Sterownik do pendrive'ów potrzebny