Sterownik do skanera pilnie potrzebny

Data: 2013-06-21 08:37:46
Autor: m4rkiz
Sterownik do skanera pilnie potrzebny
"Zocha" <user@computer.com> wrote in message news:51c3d90d$0$1265$65785112news.neostrada.pl...
Pilnie potrzebny jest sprawdzony sterownik
do skanera ScanMaker 4800 firmy Microtek
działający pod Windows 7 Professional 64 bit.

nie ma, support skonczyl sie na xp

jedyne o czym wiem co warto sprawdzic to Hamrick VueScan chociaz
4000 nie jest wymieniony na liscie kompatybilnych

ale nawet jezeli zadziala to nowy skaner moze byc tanszy

Data: 2013-06-21 08:41:59
Autor: m4rkiz
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:kq0viv$n6r$1dont-email.me...
[...]

no chyba ze masz windowsa 7 pro lub ultimate, wtedy mozna sprobowac
odpalic go w trybie xp

Sterownik do skanera pilnie potrzebny